تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

500 قرآن‌آموز مهد قرآن گلدشت در هشت رشته آموزش‌‌هاي قرآني را فرا مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: 500 قرآن‌آموز مهد قرآن گلدشت در هشت رشته آموزش‌‌هاي قرآني را فرا مي‌گيرند
گروه فعاليت‌هاي قرآني: 500 قرآن‌آموز خردسال و بزرگسال مهد قرآن گلدشت در هشت رشته با حضور 60 مربي، آموزش‌‌هاي قرآني را فرا مي‌گيرند.
«مجيد گلشادي» مسئول مهد قرآن گلدشت اصفهان و كارشناس قرآني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب گفت: مهد قرآن كريم گلدشت با حدود 500 عضو فعال در حال حاضر 50 نفر حافظ كل قرآن و تعداد بسياري حافظ 10، 20 و 25 جزء قرآن دارد كه اين حافظان كل در مسابقات استاني و كشوري بسياري مانند مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه، بسيج، فولاد مباركه اصفهان و... موفق به كسب رتبه‌هاي برتر شده‌اند.

گلشادي با اشاره به تاسيس مهد قرآن گلدشت در سال 1371، تاكيد كرد: اين مهد قرآن با حدود 60 مربي مجرب در رشته‌هاي مختلف قرآني نظير؛ روخواني، روان‌خواني، تجويد، صوت و لحن، ترجمه، مفاهيم و تفسير مشغول فعاليت است.

مسئول مهد قرآن گلدشت اصفهان با اشاره به فعاليت پنج ساله مهد كودك قرآني اين مجموعه، تاكيد كرد: اين مهد كودك قرآني زير نظر موسسه مهد قرآن كريم تهران و اداره‌كل ارشاد اسلامي اصفهان در بخش‌هاي جوانه‌ها، شكوفه‌ها و مهدالرضا پذيراي كودكان چهار تا شش سال است.

گلشادي عنوان كرد: از ديگر فعاليت‌هاي قرآني مهد قرآن كريم گلدشت اصفهان برپايي كلاس‌ها طرح قرآني 1442 براي حدود 300 نفر از علاقه‌مندان به يادگيري روخواني، روان‌خواني، مفاهيم و حفظ سوره مبارك يوسف است.

وي تصريح كرد: ختم قرآن كريم طي سال، برگزاري مسابقات قرآن، برپايي دوره‌هاي تربيت معلم قرآني، اردوهاي قرآني، ساخت فيلم‌هاي كوتاه با مضامين قرآني، كاربردي كردن مفاهيم قرآن و آموزش‌هاي عمومي و تخصصي قرآن كريم از برنامه‌هاي مهد قرآن گلدشت اصفهان است.

مسئول مهد قرآن گلدشت اصفهان عنوان كرد: مهد قرآن كريم گلدشت اصفهان در نظر دارد در سال نوآوري و شكوفايي طي ماه مبارك رمضان از خردسالان تا بزرگسالان را در يك نهضت قرآني با همكاري تمام ارگان‌ها به ويژه شهرداري و شوراي اسلامي شهر مشاركت دهد و نور قرآن را در سراسر گلدشت متبلور سازد.

وي در ادامه افزود: در راه رسيدن به اين اقدام مهم و ترويج فرهنگ قرآني، از هم‌اكنون بسياري از شهروندان آمادگي خود را به صورت افتخاري به منظور برگزاري كلاس‌هاي قرآني در منازلشان و يا اماكن وقفي اعلام كرده‌اند.

گلشادي اظهار كرد: مربيان مهد قرآن كريم گلدشت با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با ارگان‌ها و كارخانه‌هاي سطح شهر، آماده آموزش قرآن كريم به كاركنان ادارات و كارگران طي ماه مبارك رمضان و از آن پس طي سال هستند.

مسئول مهد قرآن گلدشت اصفهان در پايان يادآور شد: هدف اصلي مهد قرآن گلدشت ترويج و اشاعه فرهنگ قرآني و ايجاد فضايي قرآني براي رسيدن به تربيت نسلي قرآن‌پژوه و مانوس با اين كتاب الهي است.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن