تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختتاميه جشنواره «در انتظار صبح» امروز برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اختتاميه جشنواره «در انتظار صبح» امروز برگزار مي‌شود
گروه هنر: مراسم اختتاميه جشنواره هنري «در انتظار صبح» در دو رشته نقاشي و پوستر 23 مردادماه همزمان با ميلاد حضرت علي‌اكبر(ع) در موسسه آموزش عالي سوره برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي موسسه آموزش عالي سوره، مراسم اختتاميه نخستين جشنواره فرهنگي هنري «در انتظار صبح» روز 23 مردادماه مصادف با سالروز ميلاد حضرت علي‌اكبر(ع) و روز جوان از ساعت 10 الي 13 همراه با تجليل از برگزيدگان اين جشنواره در دو رشته نقاشي و طراحي پوستر در موسسه آموزش عالي سوره برگزار مي‌شود.

اين جشنواره به همت گروه صبح روشن موسسه آموزش عالي سوره با هدف تبيين و توسعه فرهنگ مهدويت و انتظار، زمينه‌سازي ظهور منجي با استفاده از ابزارهاي فرهنگي و هنري، توليد آثار فرهنگي و هنري در زمينه فرهنگ مهدويت و معرفي آنها در سطح كشور و اعتلا و رشد كمي رشته‌هاي هنري با تكيه بر ارزش‌هاي ديني و فرهنگي ايران تير ماه امسال برگزار شد.

پس از اعلام فراخوان جشنواره در ابتداي سال، 300 اثر به دبيرخانه رسيد كه حدود ۸۰ اثر از ميان آنها به نمايشگاه راه يافتند همچنين از بين اين آثار هيئت داوران جشنواره متشكل از «حميد عجمي»، «فرزاد اديبي»، «رضا هدايت»، «خسرو خسروي»، «بهنام كامراني» و «محمدرضا افسري» بخش نقاشي اين جشنواره را فاقد مقام اول تا سوم و بخش گرافيك آن را نيز فاقد مقام اول و دوم دانستند.

ساير برگزيدگان اين جشنواره عبارتند از: در بخش گرافيك «سيدمحمد عدناني» و «محمد گلسرخي» رتبه سوم٬ «پدرام بابازاده» رتبه چهارم و «بهزاد آقامحمدي» به عنوان رتبه پنجم.

همچنين هيئت داوران «رضا عباسي»، «مريم سليمي»، «محمد صمدي»، «نوشين دلفاني»، «مسعود يگانه‌كار»، «رضا وزيري»، «نصير بصيري»، «مسعود آقايي«، «علي پاك‌نهاد»، «سيدمجيد جهانبخش»، «حامد زارع» و «رقيه باوفا» را شايسته تجليل دانستند.

در بخش نقاشي نيز از «مرضيه مهرخواني»، «سليمه معتمدي»، «ماشاءالله صادقي»، «سيدسجاد حسيني» و «وحيد آصفي» تجليل به عمل خواهد آمد.

علاقمندان براي شركت در مراسم اختتاميه مي‌توانند روز 23 مردادماه به نشاني خيابان آزادي، بين خيابان خوش و آذربايجان، نبش كوچه كامياران، موسسه آموزش عالي سوره مراجعه كنند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن