تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستون پارالمپيك پكن ياد ايامي كه آن روزهالله


واضح آرشیو وب فارسی:دولت: ستون پارالمپيك پكن ياد ايامي كه آن روزهالله
بخش ورزشي : پس از چاپ مصاحبه رئيس ستاد پارالمپيك پكن پيگير گفتگو با جانشين اين ستاد شديم . امير ماندگار فرد كه اكنون سمت جانشين ستاد پارالمپيك پكن را برعهده دارد. پس از دو روز پيگيري و تماس مداوم دست آخر خود را از مصاحبه كردن معاف كرد و گفت : همه افرادي كه در ستاد پارالمپيك پكن حضور دارند متفق القول شده اند كه مصاحبه نكنند و كليه اخبار از كانال يك نفر (رئيس ستاد) به مطبوعات انتقال داده شود ماندگار فرد كه روزگاري رئيس هيئت ورزشهاي جانبازان و معلولان بود و سالها در اين وادي فعاليت مي كرد از آنجا كه خود جانباز و از ورزشكاران رشته بسكتبال با ويلچر بود در آن زمان كمتر به درخواست مطبوعات پاسخ منفي مي داد. اما حالا...
شايد هم فرصت گفتگو ممكن نبوده چرا كه طي اين روزها هر موقع كه تماس گرفتيم ماندگار فرد در جلسه بود. جانشين ستاد معتقداست در ستاد تقسيم وظايف شده و براي يك نواختي در ارايه گزارشات واخبار ستاد قرار است يك نفر حرف بزند فكر كرديم اگر اين چنين باشد كار ما براي رونق « ستون پارالمپيك پكن » دشوار خواهد شد.
برهمين اساس ما نيز از اصل سمج بازي سود برديم و همان حرفهاي رد وبدل شده دوستانه با امير ماندگار فرد (رئيس اسبق هيئت ورزشهاي جانبازان و جانشين فعلي ستاد پارالمپيك پكن ) را تبديل كرديم به چند خط مصاحبه تا ببينيم براي بعدا چه خواهيم كرد.
البته خودمانيم جانشين ستاد بيشتر اززير بار مصاحبه كردن شانه خالي كرد تا اينكه بخواهد طبق شرح وظايف ستاد عمل كند.
شايد هم مصلحت اين بوده كه حرف نزد چون هرچه بيشتر حرف بزني بيشتر درگير قضايا مي شوي .
نمي دانيم شايد دوباره روزي برسد و مانند سالهاي گذشته ماندگارفرد را با ويلچري كه همواره همراه و يار وقار اوست ببينيم كه كشان كشان دارد وارد فدراسيون و يا از آن خارج مي شود.
و آنوقت با او به گفتگو بنشينيم .
براستي روزها و ماه ها و سالها چه زود مي گذرند انگار همين يكي دو ماه يا يكي دو سال پيش بود. درحالي كه تمامي تشكيلات فدراسيون ورزشهاي جانبازان و معلولان در نهايت اخلاص صميميت و صفا در دو اطاق قديمي اداره مي شد برق درخشش ورزشكاران غيور و جانباز و معلول كشورمان در آوردگاه سئول بارسلون آتلانتا و سيدني چشم ها را خيره كردند. به اميد آن توفيق ها و ياد ايامي كه آن روزها شور و حالي بود.
در شماره بعدي به سراغ دبير ستاد پارالمپيك پكن خواهيم رفت .
خسروي وفا :
بازگشتم ربطي به مسئولان كميته المپيك ندارد
محمود خسروي وفا شايعه ترك پكن به دليل دلخوري از مسئولان كميته ملي المپيك را رد كرد و گفت به منظور از دست ندادن زمان جهت حضور پرقدرت در بازيهاي پارالمپيك به كشور بازگشته است .
نايب رئيس كميته ملي المپيك ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت : من به عنوان كسي كه در ورزش المپيكي كشورمان هم مسئوليت دارم خودم را در كنار آنها احساس مي كنم و به همين خاطر در پكن حضور پيدا كردم . با اين حال علت اصلي حضورم در آنجا هماهنگ كردن كارهاي اجرايي رقابت هاي پارالمپيك بود كه خوشبختانه به دليل اقداماتي كه از قبل صورت گرفته بود كاري كه مي بايست ظرف مدت يك هفته انجام مي شد در 48 ساعت صورت گرفت و به همين علت خيلي زود به كشور بازگشتم .
خسروي وفا در ادامه تصريح كرد : رقابت هاي پارالمپيك بلافاصله پس از رقابت هاي المپيك در پكن برگزار مي شود و آماده سازي تيم ها براي اعزام به اين رقابت ها از اهميت بسيار بالايي برخوردار است . براي همين بهتر ديدم فرصت را از دست ندهم و اين اصلي ترين دليل بازگشت من به كشور بود و رفتار ناشايستي از سوي مسئولين با من صورت نگرفت .
وي افزود : من به مسئولان كميته ملي المپيك خدا قوت مي گويم و اميدوارم در رقابت هايي كه به هرحال بخت و اقبال هم در آن دخيل است بتوانند با كسب نتايج درخورتوجهي به كار خود پايان دهند. قدر مسلم تمام تيم ها با تمام توان خود در پكن حاضر شده اند كه اين امر بر سختي كار ورزشكاران مي افزايد.
رئيس كميته ملي پارالمپيك در پايان در خصوص ورزشكاران معلول و جانباز اعزامي به رقابت هاي 2008 پكن گفت : تمام تيم هاي ما به جز تيم بسكتبال به مرخصي رفته اند تا پس از استراحتي كوتاه مدت در اردوهاي متصل به اعزام حاضر شوند. كاروان ما از نظر كلي كاملا آماده است و اميدوارم نتايج خوبي در رقابت هاي پارالمپيك كسب كنيم .
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دولت]
[مشاهده در: www.dolat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن