تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشن شكرگزاري پاكسازي بيسوادي در دماوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: جشن شكرگزاري پاكسازي بيسوادي در دماوند
رودهن- خبرگزاري ايسكانيوز: محسن درويش مدير آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: به زودي جشن شكرگزاري پاكسازي بيسوادي در سطح شهرستان دماوند برگزار مي شود.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دومين نشست شوراي برنامه ريزي منطقه يك كشور متشكل از استان هاي تهران، خراسان رضوي، اصفهان، خوزستان و مازندران كه در خانه معلم احمد آباد با حضور حجت الاسلام والمسلمين قرائتي نماينده رهبري در نهضت سوادآموزي و مهندس وطني سرپرست نهضت سوادآموزي تشكيل شد.
درويش در اين مراسم گفت: با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در سفر به استان فارس در مورد پايان دادن به غائله سوادآموزي سابقه تشكيل مدارس در دورترين نقاط شهرستان تقريبا به بيش از پنجاه سال مي رسد.
وي به تلاش هاي پيكار با بيسوادي قبل از انقلاب و تلاش هاي موثر نهضت سوادآموزي پس از پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: تعداد بيسوادان زير پنجاه سال به كمتر از 100 نفر مي رسد و عمدتا در كلاس هاي نهضت اتباع بيگانه و مهاجرين ساير استان ها شركت مي كنند بنابراين مديريت آموزش و پرورش شهرستان آماده برگزاري جشن شكرگزاري است.
وي در ادامه عنوان كرد: با حمايت از سياست مديريت و صرفه جويي و استفاده بهينه از امكانات و نيروها مي توان به مواردي چون صرفه جويي در امر آموزش و پرورش، آسيب در امر بهبود كيفيت آموزش رسيد.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، وي همچنين بيان كرد: عليرغم سياست هاي ابلاغي و درخواست كاهش ريالي 44 صدم حق التدريس از سوي سازمان متبوع با تجميع مدارس همجوار هيچ كلاسي بدون معلم نخواهد ماند./05 /120
ايرج صادقعلي
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن