تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813042412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرد قشمي صاحب 24 فرزند: زوج هاي جوان به دو فرزند بسنده كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مرد قشمي صاحب 24 فرزند: زوج هاي جوان به دو فرزند بسنده كنند
مرد قشمي با 24 فرزند با آنكه كماكان از زندگي خود اظهار رضايت مي كند، به جوانان و فرزندان خود توصيه داشتن تنها دو فرزند را دارد.


به گزارش روز سه شنبه ايرنا، محمد بحري تنبان 55 ساله اهل روستاي تنبان قشم كه خانه اش در زلزله 9/5 ريشتري سال 84 قشم ويران شد، در گفت و گو با خبرنگاران قشمي، گفت:ازدواج اول من در سن 20 سالگي صورت گرفت و نتيجه آن، هشت فرزند است.
وي كه به حرفه مكانيكي مشغول مي باشد، در سن 28 سالگي نيزاقدام به ازدواج نمود كه نتيجه اين ازدواج، تولد 10 فرزند بوده است.
بحري دو سال پس از ازدواج با همسر دوم خود و در سن 30 سالگي، بار ديگر در منصب دامادي قرار گرفت كه در اين ازدواج، با دو فرزند به زندگي ادامه داد.
سن 35 سالگي آخرين مرحله ازدواج اين مرد قشمي بود كه در اين مرحله از ازدواج، اين مرد صاحب چهار فرزند گرديد كه جمع فرزندان وي از چهار همسر، به عدد 24 رسيده است و كوچكترين فرزند وي يك پسر هفت ساله مي باشد.
او گفت: يكي از فرزندانم در حادثه تصادف فوت كرد و اينك 23 اولاد من زنده هستند.
وي، در ادامه گفت وگو با خبرنگاران مستقر در قشم، گفت: براي هر يك از همسرانم خانه مستقل فراهم كرده ام كه دو تن از آنان در روستاي تنبان، يكي در روستاي ديرستان و همسرم چهارم در تالش گيلان سكونت دارد.
بحري، مي گويد: در حد امكان شرايط تحصيل و اشتغال فرزندانم را فراهم كرده ام و پسر بزرگم ليسانس حسابداري از دانشگاه پيام نور قشم دارد و سه تن از دخترانم نيز امسال وارد پيش دانشگاهي شدند و در كل، فرزندانم حداقل تا دوره راهنمايي و دبيرستان را طي خواهند كرد.
وي، در ادامه گفت: چهار پسر و سه دخترم ازدواج كرده اند وبه آنان و همه زوج هاي جوان توصيه مي كنم با توجه به شرايط زندگي، داشتن بيش از دو فرزند براي آنان صلاح نيست.
وي براي عكس دار كردن شناسنامه يكي از فرزندان خود به اداره ثبت احوال قشم مراجعه كرده بود كه در دام خبرنگاران گرفتار شد.
اسماعل كوه نژاد رييس ثبت احوال شهرستان قشم، گفت: در يكي دو دهه گذشته داشتن اين تعداد و حتي تا 27 فرزند در بعضي از مناطق كشور از جمله قشم، رايج بود امادرشرايط كنوني حداقل وارد كردن تعداد 24 يا27اسم در شناسنامه يك مرد، از دشوارترين مشاغل ممكن مي باشد.
ك/4 1387/675 شماره 620 ساعت 14:28 تمام
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 754]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن