تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814784152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي در مصاحبه مطبوعاتي: همه انتقادات را با جان و دل مي پذيرم


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: علي دايي در مصاحبه مطبوعاتي: همه انتقادات را با جان و دل مي پذيرم
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: من عاشق جوانان ايراني و تيم ملي فوتبال ايران هستم و براي موفقيت كشورم همه ناملايمات و انتقادات را با جان و دل خريدارم.
به گزارش ايلنا، علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي ظهر ديروز خود كه در محل فدراسيون فوتبال برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق افزود: من اگر علي دايي شدم و به اينجا رسيدم با كمك خيلي ها و از جمله تك تك خبرنگاران و رسانه هاي ورزشي بوده و هيچ گاه فراموش نمي كنم كه با تشويق ها و پشتوانه هاي همه مردم خوب كشورم به اين مرحله رسيدم.
دايي گفت: من در تيم ملي با هيچ كس مشكل ندارم و با هيچ كس هم رودربايستي ندارم و بايد اين را هم اضافه كنم كه علي دايي براي تيم ملي هيچ خط قرمزي تعيين نكرده است. خط قرمز من يكي رعايت مسائل اخلاقي و ديگري شايستگي بازيكنان است و هر بازيكني كه از نظر من شايسته باشد چه جوان و چه با تجربه قطعا در تيم ملي حضور خواهد داشت.
وي در خصوص مسابقات فوتبال غرب آسيا گفت: شايد اگر بر عهده من بود، اين مسابقات را برگزار نمي كردم اما فدراسيون فوتبال كشورمان برنامه ريزي كرده و اين مسابقات از جمله تورنمنت هاي رسمي afc است كه ما هم ميزبان بوديم و من به دستور فدراسيون فوتبال تيم ملي را تشكيل دادم تا در اين مسابقات حضور پيدا كنيم. براي حضور در اين مسابقات نمي توانستيم از لژيونرها استفاده كنيم ضمن اينكه هدف من اين بود كه از بازيكنان شايسته و جواني كه مد نظر كادر فني بودند در اين مسابقات استفاده كنيم كه خوشبختانه تا اينجا نظر كادر فني را جلب كرده اند.
دايي افزود: در اين راه من مسئول نيستم كه فلان بازيكن دربازي باشگاهي اش باشد يا نباشد و من نمي توانستم به تقاضاي يك باشگاه يك يا دو بازيكن را در اختيارشان قرار بدهم چرا كه اگر اين كار را مي كردم بايد همه بازيكنان را به باشگاه ها مي داديم تا به هيچ باشگاهي اجحاف نشود.
سر مربي تيم ملي اضافه كرد: من از همه رسانه ها مي خواهم اگر انتقادي دارند حتما مطرح كنند و من خيلي چيزها از همين انتقادهاي سازنده مي آموزم البته اگر با كينه و از روي غرض ورزي نباشد.
دايي گفت: در راهي كه انتخاب كرده ام، مي دانم كه انتقادهاي زيادي را بايد به جان و دل خريدار باشم و خيلي ها ممكن است در اين راه به من بد و بي راه بگويند و حتي فحش هم بدهند كه همه اينها را من با جان و دل مي پذيرم اما تقاضا مي كنم به بازيكنان بخصوص بازيكنان جوان انتقاد غير سازنده نكنيد تا آنها از فوتبال زده نشوند.
دايي در خصوص ادعاي سرمربي استقلال كه گفته بود تيم ملي به ما ضربه مي زند، گفت: تيم استقلال متعلق به امير قلعه نويي نيست و اين تيم متعلق به حجازي ها، پور حيدري ها، حاجيلوها و همه هواداران خوب اين تيم است. بنابراين قلعه نويي نبايد به خاطر توجيه شكست خود، هواداران و طرفداران استقلال را مقابل تيم ملي قرار دهد.
سرمربي تيم ملي گفت: به نظر من باشگاهي كه با يك يا دو بازيكن نتيجه اش بالا و پايين شود در حالي كه ادعا مي كنند فوتبال را حرفه اي دنبال مي كنند، مشكلات ديگري دارد و خواهش مي كنم اين مشكلات را به تيم ملي ربط ندهند.
وي گفت:من خودم را متعلق به اين هواداران مي دانم و طرفداران استقلال و پرسپوليس هستند كه فوتبال را زنده نگه مي دارند.ما، تيم ملي و همه مربيان و بازيكنان ملي پوش گذشته و حال مديون اين هواداران هستيم و يقينا اين هواداران، تيم ملي و حساب آنرا از ساير مسائل جدا مي كنند.
وي گفت: ما برنامه هاي تيم ملي تا آخرين بازي با كره جنوبي در دور مقدماتي جام جهاني كه مرداد ماه سال آينده است را به سازمان ليگ ارائه داده ايم و اين برنامه ها هيچ خللي در مسابقات ليگ ايجاد نخواهد كرد.
دايي به اسامي تيم ملي براي بازي با عربستان اشاره كرد و گفت: اسامي 38 بازيكن را به سفارت عربستان داده ايم كه در بين اين 38 بازيكن، بازيكناني مانند مهدي مهدوي كيا، علي كريمي و وحيد هاشميان هم حضور دارند. ولي از بين اين 38 بازيكن ما 25 نفر را به عربستان خواهيم برد. در بازي با عربستان ممكن است مهدي مهدوي كيا كاپيتان تيم ملي باشد و ممكن است اصلا در ليست 25 نفره ما حضور نداشته باشد و اينها همه به آمادگي آنها بستگي دارد.
دايي در خصوص مشكلات خود با بازيكنان فوق گفت: مطمئن باشيد اگر من احساس كنم بازيكني تيم ملي را به هم مي ريزد و يا به درد تيم ملي نمي خورد خيلي راحت او را خط مي زنم و در اين راه از هيچ كس ترس و واهمه اي ندارم. اگر من مي خواستم مهدوي كيا و علي كريمي را خط بزنم خيلي راحت اين كار را مي كردم اما آنها بازيكنان شايسته اي هستند و اگر آماده باشند حتما در تيم ملي از آنها استفاده خواهم كرد.
علي دايي در مورد آمادگي تيم ملي براي حضور در مقدماتي جام جهاني گفت: ما در اين مدت شش بازي رسمي داشته ايم كه در مرحله اول مقدماتي جام جهاني بوده و علاوه بر آن با برگزاري اردوهايي داخلي و خارجي با بازيكنان موجود به هماهنگي نسبتا خوبي دست يافته ايم و سعي مي كنيم با آمادگي كامل به مسابقات مقدماتي جام جهاني پاي بگذاريم.
وي گفت: من اجازه نمي دهم كه هيچ كس در كارهاي فني دخالت كند. همانگونه كه خودم هم دوست ندارم در كارهاي ديگران دخالت كنم.اين كه گفته مي شود علي كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال در انتخاب بازيكنان دخالتي داشته من قبول نمي كنم چرا كه آقاي كفاشيان هيچ گاه چنين كاري را انجام نمي دهند و اگر هم روزي احساس كنم كه مي خواهند در امور فني دخالت كنند، شك نكنيد كه از تيم ملي خواهم رفت.
دايي در مورد دعوت از كريم باقري به تيم ملي گفت: كريم باقري يكي از بهترين بازيكنان ما بوده و خواهد بود ولي در حال حاضر در پستي كه باقري بازي مي كند ما سه بازيكن بزرگ و آماده مثل نكونام، شجاعي و تيموريان را داريم كه هر سه در اروپا بازي مي كنند. ضمن اينكه كريم باقري رسما از تيم ملي خداحافظي كرده است.
علي دايي در مورد مبلغ قرارداد خودش گفت: من حاضرم همين جا و در حضور همه خبرنگاران قرارداد خودم را بياورم و مربيان باشگاهي و مربي سابق تيم ملي هم قرارداد خودش را بياورد تا ببينيم كدام يك از ما پول بيشتري گرفته ايم هر چند كه قرارداد من يك مساله شخصي است و شايد دوست نداشته باشم آن را بيان كنم اما از آنجا كه خود خبرنگاران زمان قرارداد من با تيم ملي خيلي سر و صدا كردند اين را مي گويم تا كاملا شفاف سازي شده باشد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن