تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813008838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه‌ترين گمانه‌ها از انتخاب سكان‌دار وزارت راه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: پس ازاين‌كه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح روز گذشته خود- سه‌شنبه - با 147 راي موافق، 78 راي مخالف و 9 راي ممتنع، از مجموع 234 راي ماخوذه، با استيضاح حميد بهبهاني، وزير راه و ترابري موافقت كردند، قطار بهبهاني در ايستگاه بهارستان متوقف شد و حالا نوبت تعيين سرپرست اين وزارتخانه است.

فارغ از حواشي جلسه استيضاح، اكنون رييس جمهوري بايد سرپرست اين وزارتخانه را معرفي كند؛ وزارتخانه‌اي كه با توجه به نزديكي سفرهاي نوروزي پر متقاضي خواهد بود و بايد سكان آن سريع‌تر به دست كسي سپرده شود.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، البته بازار حدس و گمان‌ها درباره گزينه احتمالي براي سرپرستي وزارت راه و ترابري داغ است.

در همين راستا يك مقام مسوول در وزارت راه و ترابري درباره گزينه‌هاي احتمالي سرپرستي وزارت راه و ترابري به ايسنا اظهار كرد: از درون وزارتخانه شهريار افندي‌زاده ـ رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌يي و نماينده تام‌الاختيار وزارت راه در هدفمندي يارانه‌ها و همچنين مجيد اسعدي ـ معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد و حمل و نقل اين وزارتخانه براي گزينه سرپرستي مطرح هستند.

وي ادامه داد: در خارج از وزارتخانه هم سردار رستم قاسمي ـ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبيا مطرح است.

وي احتمال سرپرستي شهرام يارمند يكي از مديران سابق شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور را بسيار ضعف دانست و اضافه كرد: بعيد به نظر مي‌رسد كه عطاالله صدر – رييس سازمان بنادر و دريانوردي مطرح شود.

اين مقام آگاه احتمال سرپرستي زياري ـ مديرعامل سابق راه‌آهن كه در ابتداي دولت هم جزو گزينه‌هاي وزارت راه بود را ضعيف دانست و اظهار كرد: مجيدي يكي از معاونان وزير نيز از سوي نهاد رياست جمهوري فراخوانده شده و ممكن است از گزينه‌هاي سرپرستي باشد.

شنيده‌ها حاكي است احتمالا سرپرست وزارت راه ‌و ترابري تا جمعه شب مشخص مي‌شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن