تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمپ‌هاي نوروزي سازمان منطقه آزاد اروند بهينه مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: خبرگزاري آريا- کمپ‌هاي منطقه آزاد اروند براي اسکان گردشگران نوروزي و کاروان‌هاي راهيان نور بهينه سازي و ساماندهي مي‌شوند.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، رضا وفا، معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد اروند، ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سال جاري سازمان منطقه آزاد اروند را در 2 بخش استقبال از گردشگران نوروزي و کاروان‌هاي راهيان نور خواند و گفت: با توجه به لزوم اطلاع رساني سريع و دقيق در اين ايام کاتالوگ‌ها و بروشورهاي سازمان منطقه آزاد اروند براي ايام نوروز بهينه و تصحيح شده و در مبادي ورودي شهر و منطقه آزاد در اختيار مسافرين قرار مي‌گيرند.
وي با اشاره به ايجاد کمپ‌هاي اقامتي نوروزي در سال جديد گفت: با توجه به اينکه سال گذشته اماکن اقامتي ما چندان مناسب نبود امسال در نظر گرفته‌ايم که کمپ و زائرسرا‌هاي جديدي در شلمچه و محور آبادان – خرمشهر احداث کنيم.
وفا يکي ديگر از برنامه‌هاي سازمان منطقه آزاد اروند را برگزاري جنگ‌هاي شادي خواند و افزود: در راستاي ايجاد اوقات شاد و مفرح در نظر گرفته‌ايم در شلمچه براي زوار راهيان نور و گردشگران برگزاري جنگ‌هاي شادي و نمايش فيلم در محيط‌هاي سرباز را خواهيم داشت همچنين به منظور افزايش خدمات رفاهي در اين ايام تعداد سرويس‌هاي بهداشتي را افزايش داده‌ايم و نسبت به ايجاد اماکن اقامتي دائمي و موقت در شلمچه و پارک 17 هکتاري منطقه همت گمارده‌ايم.
وي در ادامه به تشريح برنامه‌هاي سازمان منطقه آزاد اروند در سال 90 پرداخت وگفت: درصدد هستيم پارک 17 هکتاري و يک پارک ديگر را تا پايان سال 90 تجهيز، تکميل و آماده بهره برداري کنيم.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد اروند همچنين از استقبال سرمايه گذاران بحريني براي حضور در توسعه زيرساخت هاي گردشگري خبر داد و گفت: با توجه به استقبال سرمايه گذاران بحريني براي حضور در پروژه‌هاي زيرساختي گردشگري، درصدد هستيم طي تفاهمنامه‌اي با اين سرمايه گذاران به صورت بيع متقابل هتل بين المللي آبادان را ترميم و تا پايان سال آينده به بهره برداري مجدد برسانيم.
وي مطالعه و احداث جزيره مصنوعي در اروند کوچک را از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان خواند و گفت: درصدد هستيم در اين جزيره يک مجموعه تفريحي را راه اندازي کنيم در جزيره مينو نيز مطالعه و احداث اسکله‌اي را براي ساحل سازي ايجاد و ساماندهي ورزش هاي آبي را در دستور کار داريم که فاز اول آن سال آينده به نتيجه مي‌رسد.
وفا، معاونت گردشگري سازمان منطقه آزاد اروند را واحدي نوپا دانست و اظهار اميدواري کرد که از اين پس فعاليت‌هاي بيشتري داشته باشد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن