تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815450571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو دستاورد مهم جشنواره آخرين منجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دو دستاورد مهم جشنواره آخرين منجي
معاون پژوهشي موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج) بسترسازي براي تقريب مذاهب و اديان با محوريت منجي، و تبيين وظايف منتظران در عصر غيبت را دو دستاورد مهم جشنواره آخرين منجي دانست.

به گزارش رجانيوز،حجت الاسلام علي روح اللهي، معاون پژوهشي موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج) با اشاره به اينكه دشمنان تمام امكانات سياسي و اقتصادي خود را براي سقوط اسلام از صحنه بين الملل به كار گرفته اند، گفت: شكي نيست كه ما در عصري زندگي مي كنيم كه تمام دشمنان براي نابودي اسلام هم پيمان شده اند. در چنين عصري مسلمانان بيش از هر عنصر ديگري به وحدت نياز دارند و جامعه اسلامي بيش از هر زماني به همكاري اعضاي اين جامعه نياز دارد.

وي عدم آشنايي صحيح به مباني اعتقادي و فكري اسلام را از عوامل ايجاد فاصله ميان مذاهب اسلامي دانست و تصريح كرد: اگر فرق اسلامي با مباني اسلام آشنا شوند شاهد خواهيم بود كه اعتقاد به مهدويت نه تنها بهترين بلكه منحصر بفرد ترين راه براي تقريب ميان مذاهب و اتحاد ميان مسلمانان است.

حجت الاسلام روح اللهي زمينه سازي مناسب براي تقريب ميان مذاهب و اديان و ايجاد زمينه هاي فكري و اعتقادي جامعه در راستاي اعتقاد به منجي را از جمله دستاوردهاي جشنواره آخرين منجي دانست.

وي اظهار داشت: در عصر اطلاعات كه استعمارگران توانسته اند ايده هاي استعماري، ضدالهي و انساني خود را با تبليغات زرين به باورهاي اجتماعي تبديل كنند، اهميت برگزاري جشنواره آخرين منجي و برنامه هاي اين چنيني بر كسي پوشيده نيست، چرا كه به واسطه اين جشنواره ها مي توانيم غبار را از چشم ها بزداييم و زمينه را براي فرج يگانه منجي عالم بشريت فراهم كنيم.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن