تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815164121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاد مروجان مصرف بهينه آب در كرج تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ستاد مروجان مصرف بهينه آب در كرج تشكيل شد
كرج - خبرگزاري مهر: مديرعامل سازمان آبفا غرب استان تهران از تشكيل ستاد مروجان مصرف بهينه آب در كرج خبر داد.

علي اصغر رياضتي در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: ستاد مروجان مصرف بهينه آب در كرج در قالب چهار گروه به ارتباط چهره به چهره با شهروندان مي پردازند و آموزش هاي لازم را به آنان مي دهند.

وي افزود: به منظور پيشگيري از هرگونه سواستفاده احتمالي از اين طرح، براي مروجان لباس هاي فرم ويژه و خودروهاي مشخص در نظر گرفته شده است كه به صورت ساماندهي شده به ادارات، بيمارستانها، مدارس و ... به بررسي تاسيسات آبي، آبخوري ها، سرويس هاي بهدشاتي و ايجاد هماهنگي لازم با ساير ادارات به منظور رفع مشكلات احتمالي موجود نظير شكستگي لوله، چكه كردن شيرها و نشت آب از كولرها و ... مي پردازند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: همچنين نصب پوستر و بنرهاي تبليغاتي با موضوع مصرف بهينه آب، مراجعه به واحدهاي مسكوني و ارائت توصيه هاي ضروري به ساكنان و مديران ساختمانها در زمينه صرفه جويي، گشت زني در شهر و تذكر شفاهي و كتبي به شهرونداني كه در مصرف آب اسراف مي كنند از ديگر وظايف اين ستاد است.

وي يادآور شد: در اين طرح به مشتركاني كه اقدام ب شستشوي خودرو، كوچه، خيابان و آبياري غير اصولي فضاي سبز مي كنند نيز تذكر شفاهي داده مي شود و در صورت بي توجهي و تكرار اين عمل با ارسال دو نوبت اخطار كتبي، انشعاب آب آنها توسط گروه مروجان قطع خواهد شد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن