تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30 پروژه عمراني خدماتي در بيرجند افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 30 پروژه عمراني خدماتي در بيرجند افتتاح مي شود
بيرجند - خبرگزاري مهر: شهردار بيرجند از افتتاح بيش از 30 پروژه عمراني خدماتي به مناسبت هفته دولت در شهر بيرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، محمود محسن زاده، صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: احداث كمربندي جنوب شهر بيرجند به طول 12 كيلومتر از جمله آن است كه 144هزار متر مربع كار آسفالت ‌سازي مسير انجام و در هفته دولت به بهره ‌برداري مي ‌رسد.

وي با بيان اينكه اجراي 13 پل عابر پياده در سطح شهر در دستور كار شهرداري بيرجند قرار دارد و عمليات اجرايي آن آغاز شده است، اظهار داشت: پيش بيني مي ‌شود در صورت رفع مشكلات اجرايي از جمله برق برخي از اين پروژه‌ ها در هفته دولت و برخي نيز طي 45 روز آينده تكميل شود.

محسن ‌زاده خريد اقلام ترافيكي به مبلغ 700 ميليون تومان در سطح شهر، دو مورد بهسازي و تغيير ميدانها و خيابانهاي شهر، تجهيز ناوگان اتوبوسراني درون شهري به سيستم GPS، تجهيز و نصب سايبان براي ايستگاه‌ هاي اتوبوسراني، ايجاد دو پارك اينترنتي و هوشمند سازي چراغ‌هاي راهنما را از ديگر پروژه‌ هاي قابل افتتاح شهرداري بيرجند در هفته دولت برشمرد.

شهردار بيرجند با اشاره به افتتاح شهربازي بيرجند در هفته دولت گفت: براي اجراي اين پروژه شش دستگاه با اعتبار 600 ميليون تومان خريداري شده كه كار نصب آن از بهمن 86 آغاز و در فاز اول پنج دستگاه آماده افتتاح است و پيش بيني براي خريد و نصب بيش از 12 دستگاه ديگر نيز براي اين پروژه شده است.

وي از ابلاغ اعتباري بالغ بر پنج ميليارد تومان از 15 فروردين ماه سال جاري از محل سفر دوم رياست جمهور شهرداري بيرجند خبر داد و افزود: اين اعتبارات در راستاي به توسعه حمل و نقل عمومي شهر و عبور و مرور شهري هزينه خواهد شد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن