تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري نخستين همايش سامانه مديريت ايمني در صنعت هوانوردي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برگزاري نخستين همايش سامانه مديريت ايمني در صنعت هوانوردي
نخستين همايش دو روزه سامانه مديريت ايمني در صنعت هوانوردي در مركز كنترل فضاي ايران برگزار شد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از روابط عمومي شركت فرودگاه هاي كشور؛ در اين همايش علمي آموزشي كه اداره كل ايمني و آتش نشاني شركت فرودگاه هاي كشور برگزار كرد 70 نفر از مسئولان روساي ادارات ايمني و آتش نشاني فرودگاه هاي كشور، كارشناسان ستادي و مديران ومعاونان شركت فرودگاه هاي كشور شركت كردند.

معاون عمليات فرودگاهي و مدير ايمني شركت فرودگاه هاي كشور با اشاره به اينكه برگزاري اين همايش باعث ارتقاي سطح علمي كارشناسان ادارات ايمني وآتش نشاني مي شود سه هدف اصلي همايش مديريت ايمني در صنعت هوانوردي را نزديك شدن ايمني فرودگاه هاي كشور به استانداردهاي جهاني با استفاده از نيروي انساني متخصص، تجهيزات و دستورالعمل ها، ايجاد وحدت رويه در عملكرد فرودگاه ها و آشنايي مسئولان فرودگاه ها با سياست هاي كلي ستاد برشمرد.

گل محمدي با اشاره به شعار سازمان جهاني هواپيمايي كشوري (ايكاتو) كه نخستين قدم در صنعت هوانوردي ايمني است تدوين سامانه مديريت ايمني را يكي از مهمترين مباحث روز صنعت هوانوردي دنيا دانست و گفت: با اجراي مديريت نوين ايمني همه مباحث سنتي به روز مي شود.

معاون عمليات فرودگاهي و مدير ايمني شركت فرودگاه هاي كشور با تاكيد بر اينكه وجود خطر پذيري درصنعت هوانوردي اجتناب ناپذيراست افزود: در مبحث ايمني وآتش نشاني انتخاب نيروي مناسب، تمرين هاي فيزيكي و ورزشي، آموزش هاي تئوري و به روز كردن تجهيزات از عوامل كاهش خطر پذيري محسوب مي شود.

گل محمدي واكنش مناسب و به موقع نيروهاي ايمني و آتش نشاني براساس استانداردهاي تعريف شده ايكائو را در زمان بروز سانحه و شرايط اضطراري باعث نجات جان مسافران، كاهش تلفات احتمالي و به حداقل رساندن ميزان خسارت به پرنده سانحه ديده بيان كرد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن