تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتشار داستان زندگي ايرانيان به روايت موزه ملي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: انتشار داستان زندگي ايرانيان به روايت موزه ملي ايران


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: كتاب "داستان زندگي ايرانيان به روايت موزه ملي ايران " محصول مشتركي است از كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و موزه ملي ايران كه به سير تحول هنر ايران با توجه به اشياء موزه ملي مي‌پردازد.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" زهره پري رخ مولف اين كتاب با بيان اين مطلب گفت: در اين كتاب تاريخ و سير تحول زندگي ايرانيان با محوريت هنر ايراني از دوران پيش از تاريخ تا دوران اسلامي روايت شده است.
وي گفت: اين كتاب با معرفي هنر ايران پيش از تاريخ آغاز شده و به ترتيب دوران‌هاي تاريخي و اسلامي را برمبناي آثار موجود در موزه ملي معرفي مي‌كند.
مؤلف كتاب تصريح كرد: فصل آخر اين كتاب نيز به معرفي موزه ملي ايران، بخش‌هاي مختلف آن و آثار موجود در در اين موزه مي‌پردازد.
پري رخ افزود: ابزار و ادوات سنگي مربوط به پيش از تاريخ، آثار سفالي، فلزي، اشياء شيشه‌اي، آثار چوبي، پارچه و آثار معماري شاخص موجود در موزه ملي دراين كتاب معرفي شده است.
وي با بيان اينكه در اين كتاب تلاش شده است زمينه به وجود آمدن هنر و سير تحول آن براي كودكان توضيح داده شود، تصريح كرد: كتاب "داستان زندگي ايرانيان به روايت موزه ملي ايران" اثري حاصل همكاري مشترك كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و سازمان ميراث فرهنگي كشور است.
وي ادامه داد: در تاليف اين كتاب سعي شده است علاوه بر حوادث و شرايطي كه موجب به وجود آمدن يك شي در يك دوره تاريخي شده است به طور خاص به معرفي آن شي نيز پرداخته شود.
پري رخ با بيان اينكه كتاب مذكور مراحل نهايي چاپ خود را مي گذراند اظهار اميد واري كرد كه تا پايان امسال منتشر شود. /د/184
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن