تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان از كشف بيش از 200 كيلو ترياك خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان از كشف بيش از 200 كيلو ترياك خبر داد
همدان ـ روزنامه جمهوري اسلامي : ماموران مبارزه با موادمخدر همدان با همكاري ماموران انتظامي شهرستان كرج موفق شدند يك دستگاه كاميون را حين جابه جايي 200 كيلو مواد مخدر شناسايي و توقيف كنند .
رئيس اداره مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي استان همدان با اعلام اين خبر افزود : طي چند روز گذشته ماموران ما با همكاري ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان كرج در يك عمليات غافلگيرانه موفق شدند محموله بزرگ مواد مخدر را در همدان كشف نمايند
سرهنگ محمد اشتري گفت : « ص ـ ن » عامل اصلي تهيه و توزيع موادمخدر به وسيله يك دستگاه كاميون اقدام به جابه جايي 200 كيلو ترياك نموده بود با همكاري ماموران انتظامي شهرستان كرج در منور « همدان قزوين » شناسايي و دستگير شد.
اين منبع مسئول افزود : در اين رابطه يك دستگاه خودروي پرايد كه مسئوليت حمايت خودروي كاميون حامل مواد مخدر را به عهده داشت نيز توقيف و دو نفر به نام هاي « علي اصغر ـ ف » و « لطف الله ـ س » دستگير شدند.
سرهنگ اشتري خاطرنشان كرد : ماموران ما در يك اقدام پليسي ديگر نيز موفق شدند 10 كيلوگرم ترياك را از يك دستگاه خودروي پيكان كشف و در اين راستا 4 متهم را دستگير نمايند .
وي در پايان گفت : در اين خصوص سه دستگاه خودرو توقيف و متهمان به همراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن