تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گیگابایت هم تبلت معرفی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: شرکت گیگابایت نخستین تبلت خود را با نام S1080 و صفحه‌نمایش 1/10 اینچی چند لمسی معرفی کرد.


فناوران - سیستم عامل به کار رفته در این تبلت ویندوز 7 است و توان پردازشی آن توسط یک پردازنده Intel Atom N550 دو هسته‌ای تامین می‌شود.

به همین دلیل S1080 از تمامی نرم‌افزارها و قابلیت‌های ویندوز پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند تمامی نیازهای مربوط به ایمیل و اینترنت و آفیس خود را به وسيله آن برطرف کنند.

این تبلت تقریبا 900 گرم وزن دارد و از این رو به راحتی قابل حمل است. در ضمن یک هارد دیسک 320 گیگابایتی در این تبلت قرار گرفته است که کاربران را از حمل هارددیسک‌های اکسترنال بی‌نیاز می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های کاربردی و ویژه این تبلت می‌توان به داشتن درگاه USB 3.0 اشاره کرد که برای انتقال بسیار سریع اطلاعات بهترین گزینه است.

صفحه نمایش این تبلت مجهز به نور پس زمینه TFT-LCD با وضوح 1024×600 است و تصاویر را با شفافیت بالایی نمایش می‌دهد.

همچنین یک خروجی گرافیکی نیز روی این تبلت تعبیه شده است تا بتوان تصاویر را به یک صفحه نمایش خارجی یا ویدیو پروژکتور منتقل کرد.

این تبلت برای اتصال به اینترنت از Wi-Fi 802.11b/g/n بهره می‌برد و به واسطه دوربین 3/1 مگاپیکسلی آن می‌توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط تصویری برقرار کنید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن