تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با ايسكانيوز عنوان شد: كارت ورود به آزمون دانشگاه پيام نور 23 و 24 مرداد توزيع مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در گفتگو با ايسكانيوز عنوان شد: كارت ورود به آزمون دانشگاه پيام نور 23 و 24 مرداد توزيع مي شود


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشور گفت: كارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه پيام نور اين داوطلبان 23 و 24 مرداد ماه از ساعت هفت صبح تا 12 و 14 تا 19 در حوزه هاي توزيع كارت سراسر كشور به داوطلبان ارائه خواهد شد.

دكتر حسين توكلي در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" با اعلام خبر فوق افزود: امسال بيش از 193 هزار داوطلب در نوزدهمين آزمون فراگير دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي شركت مي كنند.
وي ابراز داشت: آزمون كارشناسي نوبت نوزدهم در 16 گروه امتحاني و در 179 شهرستان 25 مرداد ماه جاري برگزار مي شود و همچنين از تعداد كل داوطلبان آزمون كارشناسي فراگير دانشگاه پيام نور 89 هزار و 722 نفر زن و 103 هزار و 565 نفر مرد هستند.
توكلي اظهارداشت: آزمون نوبت هفتم كارشناسي ارشد دوره هاي فراگير دانشگاه پيام نور نيز در 48 كد رشته و با تعداد 108 هزار و 506 داوطلب در 25 مرداد ماه جاري برگزار مي شود.
معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشورتصريح كرد: بر اساس طرح جديد سازمان سنجش آموزش كشور، كارتهاي ورود به جلسه آزمون دوره‌هاي فراگير كارشناسي ارشد دانشگاه پيام ‌نور از 20 تا 23 مرداد ماه بر روي سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار داده مي‌ شود و داوطلبان اين آزمون بايد براي پرينت كارت ورود به جلسه خود در تاريخ هاي تعيين شده به سايت اينترنتي سازمان سنجش مراجعه كرده و با وارد كردن اطلاعات مندرج بر روي كارت اعتباري ثبت نام خود، يك نسخه پرينت از كارت ورود به جلسه خود تهيه كنند.
وي گفت: طبق هماهنگي انجام شده با مسئولان حوزه هاي امتحاني از ورود داوطلباني كه موارد مذكور (پرينت از كارت ورود به جلسه و اصل كارت ملي يا اصل شناسنامه عكسدار) را به همراه نداشته باشند جداً ممانعت به عمل خواهد آمد و چنين داوطلبي حتي اگر به هر ترتيب موفق به شركت در آزمون شود از گزينش علمي حذف مي شوند و همچنين نام و نشاني دقيق حوزه امتحاني هر يك از داوطلبان آزمون فراگير كارشناسي ارشد بر روي كارت ورود به جلسه داوطلبان درج شده است.
توكلي تاكيد كرد: داوطلبان آزمون فراگير كارشناسي ارشد پيام ‌نور توجه كنند كه براي ورود به حوزه امتحاني و شركت در جلسه آزمون بايد پرينت كارت ورود به جلسه و اصل كارت ملي يا اصل شناسنامه عكسدار خود را به همراه داشته باشند.
معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشور خاطرنشان كرد: داوطلبان بايد از كارت در اندازه معمول كارت (حدود 10 در 5 1سانتي متر ) پرينت تهيه كنند و حاشيه ‌هاي اضافي را برش دهند. همچنين داوطلب لازم است بر روي پرينت كارت ورود به جلسه در محل مخصوص اثر انگشت گذاشته و امضا كند.
وي افزود: جزئيات توزيع كارت و برگزاري آزمون در ويژه نامه پيك سنجش امروز 17 مرداد ماه سال جاري اعلام مي شود./120
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن