تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815489902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازيگر و كمدين سياهپوست در 50 سالگي درگذشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازيگر و كمدين سياهپوست در 50 سالگي درگذشت
برني مك كه بيشتر براي بازي در مجموعه فيلم‌هاي "اوشن" و "فرشتگان چارلي: با تمام سرعت" شهرت داشت، روز شنبه بر اثر ابتلا به ذات‌الريه در 50 سالگي درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هاليوود ريپورتر اعلام كرد دانيكا اسميت در بيانيه‌اي ضمن تاييد خبر مرگ مك جزئيات بيشتري ارائه نداد. او از مدتي پيش در بيمارستان بستري بود، هر چند پنجشنبه پيش اعلام شد حال مك خوب است و به زودي از بيمارستان مرخص مي‌شود.

برني مك در صحنه‌اي از فيلم "سيزده يار اوشن"

مك از سال‌ها پيش با ساركوئيدوز كه يك بيماري ناشناخته است و اعضاء متعدد بدن را درگير مي‌كند، مبارزه مي‌كرد و گفته مي‌شد بيماري او از سال 2005 رو به بهبود گذاشته است. به گفته اسميت ابتلاء مك به ذات‌الريه ربطي به بيماري قديمي او نداشت.

مك بيشتر براي بازي در سه‌گانه "يازده يار اوشن" به كارگرداني استيون سودربرگ شهرت داشت و از ديگر فيلم‌هاي او مي‌توان به "آقاي 3000" و "ترانسفورماتورها" اشاره كرد. او در 1997 با يك تور كمدي استند - آپ به نام "سلاطين كمدي" در آمريكا به شهرت رسيد. او در اين تور با كمدين‌هايي مانند استيو هاروي، دي. ال. هيولي و سدريك د اينترتينمنت همراه بود.

مك در تلويزيون به عنوان بازيگر و تهيه‌كننده در كمدي تك‌دوربيني "نمايش برني مك" ظاهر شد كه پنج فصل از شبكه فاكس به نمايش درآمد. او براي اين نمايش نامزد دو جايزه امي و دو گلدن گلوب شد. اكتبر سال 2004 توليد چهارمين فصل "نمايش برني مك" براي دو ماه به تعويق افتاد كه دليل آن بستري شدن مك در بيمارستان بود.

چند ماه بعد، بازيگر سياه‌پوست اعلام كرد به دليل ذات‌الريه و نشانه‌هاي ساركوئيدوز در بيمارستان بستري بود. او در عين حال فاش كرد از سال 1983 مبتلا به ساركوئيدوز بوده است. مك سوم اكتبر 1957 در شيكاگو به دنيا آمد و در خانه‌هاي اجاره‌اي بزرگ شد. او مادرش را در 15 سالگي از دست داد و پدرش نيز سه سال بعد از دنيا رفت.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن