تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اصابت گلوله از اسلحه برادر


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اصابت گلوله از اسلحه برادر
جام جم آنلاين: دوبله فيلم «ايرلندي نگون‌بخت» با سرپرستي و گويندگي عليرضا باشكندي براي تلويزيون به پايان رسيد. ماجراهاي اين فيلم درباره يك خانواده ايرلندي است كه در جنوب بوستون زندگي مي‌كنند. پدر خانواده كه در يكي از تيم‌‌هاي بيس‌بال بازي مي‌كند به دليل اعتياد به مشروبات الكلي اخراج مي‌شود.


تري، پسر بزرگ او به كارهاي خلاف رو مي‌آورد و كاتلين دخترش هم دچار مشكلاتي مي‌شود. در اين ميان فقط كول (كوچك‌ترين فرزندش)‌ سر به راه است. او كه ابتدا قرار بود كشيش شود ، به مدرسه‌اي عادي فرستاده مي‌شود.

او در تيم بيس‌بال مدرسه ثبت نام مي‌كند و همراه آن قهرمان مي‌شود. از طرفي او در يك رستوران كار مي‌كند. تري براي دزدي به اين رستوران مي‌رود، اما كول او را با تير مي‌زند و ...

تعدادي از دوبلورهاي اين اثر عبارتند از همت مومي‌وند (پدر)‌، مهين برزويي (مادر)‌، سعيد شيخ‌زاده (كول)‌، امير محمد صمصامي (تري)‌، نيلوفر حدادي (كاتلين)‌، آزيتا ياراحمدي (دانا)‌، بيژن علي‌محمدي (جويي)‌، كامبيز شكوفنده (‌آنتوني)‌، اكبر ميرطاهري (افسر)‌، مازيار بازياران (كشيش)‌ و اسفنديار مهرتاش.

مستاجر پيرزني سخت‌گير

فيلم چيني «من و تو»‌ نيز براي تلويزيون دوبله شد، زيائو ما دختري روستايي كه تازه دانشجو شده است به پكن مي‌آيد. او نزد پيرزن سخت‌گيري به نام مامان‌بزرگ مي‌رود. وي يكي از بدترين اتاق‌هاي خانه‌اش را به مبلغ بسيار گران به زيائو اجاره مي‌دهد.

زيائو مي‌كوشد اتاق را به محلي مناسب براي سكونت تبديل كند...نرگس فولادوند (زيائو)‌ و آزيتا لاچيني (مامان‌بزرگ)‌ گويندگان اين فيلم هستند كه با سرپرستي جلال مقامي دوبله شده است.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن