تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واحد "شکوه همسرداری" قطعاً‌ در دانشگاه‌ها جایگزین "تنظیم خانواده"


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: به گزارش فارس:


معاون آموزش و پژوهش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده از طریق معاون آموزشی وزارت علوم گفت: کتاب "شکوه همسرداری " به طور قطع در دانشگاه‌ها جایگزین "تنظیم خانواده " می‌شود.

زهرا سجادی اظهار داشت: پس از اظهارات صحبت‌های مدیر کل وزارت علوم پیگیری‌هایی را انجام دادیم و مشخص شد که ما به حسین نادری منش معاون آموزشی وزارت علوم نامه‌ای در ‌خصوص تدریس کتاب "روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری " در دانشگا‌ها از ترم بهمن ارسال کرده‌ایم و آقای قدیمی در جریان نبودند.

وی ادامه داد: دکتر افروز نویسنده کتاب "روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری " روز گذشته با وزیر علوم در‌خصوص تدریس این کتاب دیدار داشتند و تدریس این کتاب به جای کتاب تنظیم خانواده و کنترل جمعیت قطعی است.

سجادی تأکید کرد: این کتاپ چاپ شده است و تمام اقدامات برای تدریس آن از ترم بهمن در دانشگاه‌ها انجام شده است.

به گزارش توانا، چند روز پیش معاون آموزش و پژوهش مرکز امور زنان اعلام کرد: کتاب "روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری " به چاپ رسیده و از ترم بهمن آماده تدریس در دانشگاه‌ها به جای کتاب "جمعیت و تنظیم خانواده " است.

وی با بیان اینکه "کتاب جمعیت و تنظیم خانواده " با رویکرد دولت اصلاحات بود و بر پیشگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت تأکید داشت، عنوان کرد: کتاب "روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری " بر تفاوت‌های میان زن و مرد به لحاظ جسمی، روحی و عاطفی و بازخوردهای این تفاوت‌ها تأکید دارد و ازدواج را به عنوان راهی برای رسیدن به کمال طرح می‌کند؛ این کتاب همچنین معیارهای انتخاب یک همسر خوب را عنوان کرده و به دانشجویان معیارهای انتخاب همسر مناسب را با توجه به احکام اسلام و آیات قرآن آموزش می‌دهد.

قدیمی، مدیر کل امور آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز پس از این مصاحبه در گفت‌وگویی با بیان اینکه وزارت علوم بررسی و ایجاد واحدی تحت عنوان روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری را در دستور کار ندارد، گفت: بحث حذف درس تنظیم خانواده نیز در وزارت علوم مطرح نیست.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن