تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گام سوم دولت برای توسعه گیلان با 310مصوبه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اکونیوز:دولت 275 میلیارد تومان برای طرح های فرهنگی استان گیلان در نظر گرفت .


به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir) در پایان هشتاد و پنجمین جلسه استانی هیأت دولت و در دور سوم سفر رییس جمهوری به گیلان، مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده در کارگروه فرهنگی گیلان؛ دوهزار و 750 میلیارد ریال است که این مبلغ علاوه بر بودجه های سنواتی فرهنگی بوده که در اختیار استان قرار می گیرد.
تسهیلات ارزی تصویب شده در این مصوبات 380 میلیون یورو و جمع اعتبارات و تسهیلات ریالی برای راه اندازی صنایع و واحدهای صنعتی تولیدی که نیاز به حمایت دارند، بیش از 21 هزار میلیارد ریال است.
اختصاص اعتباری بالغ بر 364 میلیارد ریال برای توسعه طرح های رادیو و تلویزیونی و احداث دفاتر خبری صدا و سیمای گیلان و نیز صد و 65 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت و ساماندهی بافت های فرسوده شاخص و زیرساخت های گردشگری در سال های بین 1390 تا 1393 از دیگر مصوبات دور سوم سفر هیأت دولت به گیلان است.
احداث مجتمع فرهنگی - ورزشی دوهزار نفری بانوان استان با اختصاص صد و 61 میلیارد ریال اعتبار، طرح تکمیل مجتمع فرهنگی ایثارگران، لایحه امکان ترخیص کالا همراه مسافر تا سقف 50 میلیون ریال در سال و هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به منظور احداث شبکه های اصلی زهکشی برای صد و 70 هزار هکتار اراضی شالیکاری گیلان از دیگر مصوبات سفر دور سوم سفر هیات دولت به این استان گیلان است.
همچنین صدور مجوز نصب دستگاه زباله سوز با ظرفیت 500 تن در روز که 50 میلیون یورو هزینه برای آن در نظر گرفته شده از جمله تمهیدات دولت برای پاکسازی چهره گیلان از خطرات دفع غیربهداشتی زباله و تهدید سلامت شهروندان و مسافران در این سفر بوده است.
در مصوبات دور سوم سفر به گیلان برای سرمایه گذاری و اشتغال؛ هزار و 200 میلیارد ریال با پرداخت وام قرض الحسنه به طرح های اشتغال زا و خوداشتغالی و 600 میلیارد ریال اعتبار در بخش تعاونی ها با اولویت واگذاری به فارغ التحصیلان و بانوان اختصاص یافته است.
همچنین 591 هزار ریال اعتبار برای ساخت 200 واحد مسکونی و تامین ارز 330میلیون یورو برای طرح های بزرگ صنعت استان از جمله مجتمع پتروشیمی گیلان و 950 میلیارد ریال به منظور ارتقای شاخص های توسعه عمران شهری و بهسازی بافت های فرسوده در سال های آینده از جمله مصوبات دیگر دولت در این سفر استانی بود.
سایر مصوبات سومین دور سفر استانی هیأت دولت به گیلان شامل اختصاص 425 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های هادی روستایی و 77 میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه سردارجنگل رشت است.
یکی از طرح های مهم و مصوب استان گیلان اتمام مطالعه و احداث قطار شهری کلانشهر رشت است که این مطالعات باید در دو سال آینده به اتمام برسد و سپس، عملیات اجرایی آن آغاز شود.
ره آورد سفر اول هیات دولت به استان گیلان؛ 241 مصوبه بود که تاکنون 99 درصد پروژه ها اجرایی شده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ها 86 درصد است.
در سفر دوم هیأت دولت به گیلان نیز 231 طرح به تصویب رسید که از آن میان؛ 93 درصد طرح های مصوب اجرایی و حدود 70 درصد ، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها است.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت دیروز در سومین دور از سفرهای استانی خود و در هشتاد و پنجمین سفر وارد رشت مرکز استان گیلان شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن