تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته دوم ليگ برتر /تساوي پرسپوليس و پاس همدان در پايان نيمه اول


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته دوم ليگ برتر /تساوي پرسپوليس و پاس همدان در پايان نيمه اول
نيمه نخست ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و پاس همدان با نتيجه تساوي يك بر يك به اتمام رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم هاي فوتبال پرسپوليس و پاس همدان از ساعت 19:30 امروز در چارچوب ديداري از هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي به مصاف هم رفتند كه تقابل آنها در پايان نيمه اول با نتيجه تساوي يك بريك به اتمام رسيد.

پرسپوليس در نيمه اول اين بازي نمايشي نه چندان دلپذير داشت و بارها مقابل ضدحملات خطرناك تيم مهمان به زحمت افتاد و روي يكي از همين ضدحملات تيم پاس به گل رسيد. شاگردان بگوويچ در دقيقه 14 يكي از حملات تيم پرسپوليس را ناكام گذاشته و توسط اميد ابوالحسني آهنگ دروازه تيم پرسپوليس را كردند. اين هافبك جوان پس از نفوذ به زمين حريف با ديدي باز وريا غفاري را در موقعيت تك به تك با ميثاق معمارزاده قرار داد و او موفق شد با ضربه اي محكم دروازه پرسپوليس را باز كند.

بازي با برتري پاس دنبال مي شد و تيم پرسپوليس به دنبال راهي براي زدن گل تساوي بود تا اينكه در دقيقه 36 روي سانتر عليرضا محمد، نيكبخت واحدي با ضربه اي هنرمندانه تور دروازه پاس را به لرزه در آورد.

مهمترين اتفاق نيمه اول آسيب ديدگي ميثاق معمارزاده از ناحيه زانو بود كه باعث شد وي در دقيقه 33 جاي خود را به عليرضا حقيقي داد.

قضاوت بازي پرسپوليس - پاس همدان برعهده شاهين حاجي بابايي است. او در نيمه نخست اين بازي به كريم باقري از تيم پرسپوليس و ابوالفضل حاجي زاده از تيم پاس همدان كارت زرد نشان داد.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن