تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814784370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماليات شركت‌هاي خصوصي كمك‌كننده به ساخت اماكن ورزشي ، كاسته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ماليات شركت‌هاي خصوصي كمك‌كننده به ساخت اماكن ورزشي ، كاسته مي‌شود
داخلي. ورزشي. فضاهاي ورزشي
مديرعامل مجمع خيرين ورزشيار استان‌اصفهان گفت: بر اساس بند "ب" ماده‪۱۱۸‬ قانون ،بخشي از درآمدهاي دولت از ماليات شركت‌هاي خصوصي كه در ساخت و ساز اماكن ورزشي مشاركت كنند، كاسته خواهد شد.

"داوود شيران" روز شنبه در گفت و گو با ايرناافزود: بر اساس اين قانون شركت‌هاي خصوصي كه براي ورزش هزينه مي‌كنند و به تاييد اداره كل تربيت بدني استان رسيده باشد هزينه‌هاي انجام شده، ماليات اين شركت‌ها به دولت محسوب مي‌شود.

وي افزود: تاكنون ‪ ۹‬نفر از خيرين اصفهان،آمادگي خود را براي ساخت اماكن و سالن‌هاي ورزشي اعلام كرده‌اند.

مديرعامل مجمع خيرين ورزشيار استان اصفهان افزود: اين مجمع در نامه‌اي به تربيت بدني استان خواستار معرفي زمين‌هاي در تملك آن اداره جهت احداث ورزشگاه شده است.

وي اظهار داشت: اساسنامه اين مجمع دوماه قبل به‌استانداري اصفهان تحويل داده شد و درصدد هستيم تا بابرگزاري يك همايش، جامعه رااز اهداف مورد نظر اين مجمع آگاه كنيم.

شيران هدف از تشكيل مجمع خيرين ورزشياراستان اصفهان را همياري شهروندان خير براي ارتقاي سرانه فضاي ورزش استان بيان كرد و افزود: هم اكنون استان اصفهان بين استان‌هاي ديگر از لحاظ سرانه ورزشي در مكان ‪ ۲۸‬قرار دارد و اين جايگاه، شايسته استان اصفهان نيست.

وي ميزان سرانه‌فضاي ورزشي استان اصفهان را‪ ۳۰‬سانتي متربيان كرد وافزود:
در حالي كه حد استاندارد آن براي فضاي سرپوشيده يك متر مربع و براي فضاي سرباز دو متر مربع بايد باشد.

مديرمجمع خيرين ورزشيار استان اصفهان ابراز اميدواري كرد با تشكيل اين مجمع و همياري خيرين استان‌اصفهان در ساخت و ساز اماكن ورزشي،سرانه ورزشي اين استان به حد استاندارد نزديك شود.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن