تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813131431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موافقت رژيم صهيونيستي با ارائه تجهيزات نظامي به تشكيلات خودگردان حماس: تجهيز نظامي تشكيلات خودگردان توسط اسراييل، اثبات مشاركت اين نهاد درسركوب مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: موافقت رژيم صهيونيستي با ارائه تجهيزات نظامي به تشكيلات خودگردان حماس: تجهيز نظامي تشكيلات خودگردان توسط اسراييل، اثبات مشاركت اين نهاد درسركوب مقاومت است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فلسـطيـن

رژيم صهيونيستي با انتقال تجهيزات نظامي و اعطاي كمك مالي 20 ميليون دلاري به تشكيلات خودگردان فلسطين موافقت كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نوشته روزنامه البيان - چاپ امارات - كيت ديتون، هماهنگ كننده آمريكا در خاورميانه به روزنامه‌ي هاآرتص گفت: اسراييل با حمايت از تلاش‌هاي تشكيلات خودگردان فلسطين موافقت كرده و تصميم گرفته است تشكيلات خودگردان فلسطين را كمك نظامي كند و قرار است در اين راستا 142 خودرو و تجهيزات نظامي ديگر را در اختيار تشكيلات خودگردان فلسطين قرار دهد.

وي ابراز اميدواري كرد كه كرانه‌ي باختري به نيروهاي جديد تشكيلات خودگردان فلسطين كه آمادگي خود را نشان داده‌اند، واگذار شود.

رژيم صهيونيستي هم‌چنين 20 ميليون دلار به تشكيلات خودگردان فلسطين براي پرداخت حقوق كارمندان خود داده است.

جنبش حماس در اين رابطه تاكيد كرد كه اظهارات كيت دايتون، مجري طرح هرج و مرج هدفمند در فلسطين در خصوص تجهيز نظامي دستگاه‌هاي امنيتي وابسته به تشكيلات خودگردان نشانگر نقشي است كه آمريكا در ايجاد فتنه در فلسطين ايفا مي كند و از يك گروه خاص در مقابل گروه ديگر حمايت مي نمايد.

دكتر سامي ابوزهري، سخنگوي جنبش حماس خاطرنشان ساخت: اظهارات ديتون نشان مي‌دهد وظيفه‌اي كه امروز بر عهده دستگاه‌هاي امنيتي تشكيلات خودگردان نهاده شده است، سركوب مقاومت و خدمت به اهداف رژيم صهيونيستي و آمريكا است.

وي در ادامه افزود: همه واقعيت‌هاي موجود حكايت از آن دارد كه سلاح تحويل داده شده به تشكيلات خودگردان فاقد مشروعيت است ؛ زيرا به جاي آنكه براي رويارويي با دشمن صهيونيستي از آن استفاده شود، در سركوب ملت فلسطين مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز سلاح مقاومت تنها سلاح مشروع در سرزمين اسرا و معراج مي باشد.

ژنرال كيت ديتون خاطرنشان ساخت: بعد از مدت‌ها مخالفت، بالاخره اسرائيل با تحويل 200 جليقه ضد گلوله، 142 خودروي تندر و ورود نيروهاي امنيتي آموزش ديده تشكيلات خودگردان به اردن موافقت كرد.

اين ژنرال آمريكايي در ادامه از ميزان آمادگي نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان كه در اردن آموزش هاي لازم را ديده اند، ابراز رضايت كرد و گفت: اين نيروها به مرور زمان مي‌توانند كنترل امنيت در كرانه باختري را به دست گيرند و مانع از حملات فلسطينيان عليه اسراييل شوند و در اين حالت ديگر ارتش عبري مي تواند با خيال راحت منطقه را ترك كند.

هم‌چنين بر اساس يك گزارش ماهيانه فلسطيني، اشغالگران اسراييل در ماه ژوييه گذشته تجاوزات خطرناكي را در بيت‌المقدس صورت داده‌اند.

بر اساس اين گزارش كه از سوي ائتلاف دفاع از حقوق فلسطيني‌ها در بيت‌المقدس با همكاري مركز تحقيقات بيت‌المقدس تنظيم شده نقض حقوق بشر در بيت‌المقدس در ماه ژوييه بسيار افزايش يافته و از مهمترين اين نقض‌ها اعلام طرح شهرك سازي جديد در جبل المكبر و گسترش شهرك‌هاي نوف تسيون بوده است.

انتهاي پيام
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن