تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازديد ناطق نوري از پروژه نيمه شمالي خط يك متروي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بازديد ناطق نوري از پروژه نيمه شمالي خط يك متروي تهران


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

حجت الاسلام و المسلمين ناطق نوري ـ مشاور عالي و رياست دفتر بازرسي مقام معظم رهبري ـ و هيات مديره شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) روز سه‌شنبه هفته گذشته از مسيرهاي در حال بهره‌برداري، كارگاه‌ها، ‌تونل‌ها و ايستگاه‌هاي پروژه نيمه شمالي خط يك متروي تهران بازديد كردند.

به گزارش سرويس دريافت خبر ايسنا، در اين بازديد مهندس فروزش ـ عضو مجمع عمومي شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) ـ و مهندس تابش ـ عضو هيات مديره شركت مترو ـ، رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري را همراهي كردند.

حجت الاسلام و المسلمين ناطق نوري، در بدو ورود، مورد استقبال مدير عامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) قرار گرفت و از پست برق 63 به 20 كيلو ولت اختصاصي مترو در تقاطع خيابان‌هاي شهيد بهشتي و شهيد مفتح و خط يك مترو از ايستگاه شهيد بهشتي تا ايستگاه ميرداماد بازديد كرد و در ادامه، پس از ارائه توضيحات مدير عامل مترو، از برنامه‌هاي آتي بهره‌برداري خطوط مترو، آگاه شد.

مشاور عالي مقام معظم رهبري در ادامه، از تونل‌ها و ايستگاه‌هاي در حال ساخت مسير نيمه شمالي خط يك از ميرداماد تا تجريش بازديد كرد و از نزديك با مشكلات اجرايي، كمبود مصالح، رفع موانع تاسيساتي، ترافيكي و در نهايت مشكلات نقدينگي پروژه آگاهي پيدا كرد.

در اين بازديد كه سه ساعت به طول انجاميد، مشاور عالي مقام معظم رهبري ضمن تشكر از مسوولان و دستاندر كاران متروي تهران، اظهار كرد كه مترو يكي از پروژه‌هاي منحصر به فرد كشور است و تلاش كارگران و پيمانكاران اين شركت، قابل تقدير بوده و يكي از راه‌هاي اساسي براي حل مشكل ترافيك كلان شهر تهران، ‌توسعه خطوط مترو است. بنابراين جا دارد، به منظور حل مشكل جابجايي شهروندان تهراني از اين پروژه بزرگ حمايت و پشتيباني شود و بيشتر از اين، در صدا و سيما به عنوان يك غرور ملي از آن ياد شود.

انتهاي پيام
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن