تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815709905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربى تيم تير و كمان ديپورت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مربى تيم تير و كمان ديپورت شد
مربى ملى پوش تيم تير و كمان كشورمان از حضور در دهكده المپيك محروم ماند.
به گزارش رييس فدراسيون تير و كمان مربى نجمه آبتين تيرانداز اعزامى به المپيك پكن به دليل عدم ارائه ID كارت از سوى مسؤولان برگزارى نتوانست در كنار ملى پوش كشورمان باشد و به ناچار به كره بازگشت.
در حال حاضر آبتين بدون حضور مربى واپسين تمرينات را در دهكده پيگيرى مى كند. البته پيش از اعزام نيز در كاروان اعزامى زمزمه هاى مبنى بر مشكل اعزام مربيان به گوش مى رسيد.

۵ جلسه تمرين سبك براى ملى پوشان وزنه بردارى

ملى پوشان وزنه بردارى كشورمان ۵ جلسه تمرين سبك را در پكن پيگيرى خواهند كرد. به گفته سرمربى تيم ملى سه ملى پوش اعزامى اين رشته به المپيك تا شروع مسابقات حداقل ۵ جلسه تمرين سبك را پشت سر مى گذارند تا در روز برگزارى از لحاظ آمادگى در شرايط مطلوبى باشند. تيم كشورمان چند ماهى است كه در مجموعه ورزشى آزادى فعاليت هاى آماده سازى را با هدف حضور در پيكارهاى المپيك پيگيرى مى كند و در همين راستا نفرات اعزامى از ۲۸ مردادماه به روى تخته مى روند.

اكبر احدى غايب بوكس
در دهكده

ايران ورزشى- اكبر احدى مربى تيم ملى تنها غايب بوكسورها در دهكده بازيهاى المپيك است.احدى كه در طول اردوها تمرين مرتضى سپه وند و مهدى قربانى را زير نظر داشت مثل بقيه بوكسورها با گروه اول به پكن نرفت. او همراه مديران و روساى فدراسيون ها و خبرنگاران چهارشنبه راهى پكن شد. با اين حساب احدى به خاطر نداشتن ID كارت نمى تواند در دهكده همراه ملى پوشان باشد. او مثل بقيه همراهان بيرون دهكده اقامت دارد. علاوه بر اين احدى در مسابقه نمى تواند قربانى و سپه وند را كوچ كند.

عرضه
صنايع دستى ايران

ايسنا - سرپرست گروه اعزامى صنايع دستى ايران به المپيك پكن مى گويد: هنرمندان صنايع دستى ايران در مدت زمان برگزارى بازى المپك پكن آثار و هنرهاى سنتى و صنايع دستى كشور را به نمايش مى گذارند.
ليلا رتبه اى مى افزايد: جايگاه ارزنده صنايع دستى و هنرهاى سنتى ايران در عرصه جهانى موجب برنامه ريزى مسؤولان اين حوزه براى برگزارى نمايشگاه صنايع دستى و هنرهاى سنتى ايران در حاشيه بازى هاى المپيك پكن شده است.

خبرنگاران همه امكانات
را دارند جز اينترنت

دهكده خبرنگاران و نمايندگان رسانه هاى گروهى در گوشه ديگرى از شهر به صورت ويژه براى بيست و يك هزار و ششصد نماينده رسانه گروهى ساخته شده كه بايد بازى ها را پوشش دهند. در اين دهكده همه شرايط براى خبرنگاران، عكاسان و ساير نماينده هاى رسانه هاى گروهى (البته به جز اينترنت) فراهم شده است.

على آبادى در دهكده

محمد على آبادى، رييس سازمان تربيت بدنى، رضا قراخانلو رييس كميته ملى المپيك و جمعى از مسؤولان كشورمان امروز در نخستين روز بازى ها در محل دهكده ورزشكاران حاضر مى شوند و از نزديك با ورزشكاران گفت وگو مى كنند.

۲ رشته براى اولين بار
مدال مى گيرند

براى نخستين بار در اين دوره المپيك ۲ مدال به ۲ رشته جديد تعلق خواهد گرفت.
قرار است به مسابقات BMX دوچرخه سوارى صحرا و شناى ۱۰ كيلومتر براى اولين بار مدال تعلق گيرد. بيشترين مدال المپيك به دوو ميدانى تعلق دارد.

افتتاح نمايشگاه المپيك
در پكن

نمايشگاه بين المللى سال ۲۰۰۸ پكن روز ۸ آگوست در پكن گشايش يافت.
اين نمايشگاه ده روزه به ابتكار مشترك كميته بين المللى المپيك، كميته تشكيلاتى بازى هاى المپيك پكن، كميته المپيك چين و شركت گروه پست چين برگزار مى شود.

كره جنوبى آماده صيد مدال هاى تكواندو

تيم ملى تكواندو كره جنوبى كاملاً آماده است تا در بزرگترين رويداد جهانى هنر رزمى اصيل خود، حضور يابد.
از هنگامى كه تكواندو در بازيهاى المپيك ۲۰۰۰ سيدنى رسميت يافت، تيم ملى تكواندو كره جنوبى در آن سال به سه مدال طلا رسيد. اين مدال ها در بازيهاى المپيك آتن به دو مدال طلا كاهش يافت. يكى از مسؤولان فدارسيون كره مى گويد: تيم ملى تكواندو و كره در بازى هاى المپيك پكن به دو يا سه مدال طلا دست مى يابد. به نظر مى رسد در بازى هاى المپيك پكن چالش اصلى بين چين به عنوان ميزبان مسابقات و كره باشد زيرا چينى ها از حمايت تعداد قابل توجهى از هواداران خانگى سود مى برند.

روگ: كوچكترين خطرى ورزشكاران را تهديد نمى كند

رييس كميته بين المللى المپيك مى گويد: كه هواى كشور چين از نظر آلودگى هيچ خطرى براى ورزشكاران حاضر در پكن ندارد. ژاك روگ با تأكيد اين كه هواى چين كوچكترين تهديدى براى ورزشكاران المپيكى به همراه ندارد، در يك نشست خبرى به خبرنگاران مى گويد: «بدون شك ما هم به آسمان شفاف علاقمند هستيم اما مهمترين مسأله حفظ سلامت ورزشكاران حاضر در المپيك است.» او درباره مه بسيار در هواى پكن نيز مى گويد: «همانطور كه مى دانيد مه بر اساس وجود همزمان گرما و رطوبت به وجود مى آيد. اين بدين معنى نيست كه مه موجود همان آلودگى هواست.» اين در حالى است كه هواشناسى شبكه تلويزيونى بى بى سى روز چهارشنبه گزارش داده بود كه كيفيت هواى چين زير استانداردهاى سازمان سلامت جهانى قرار دارد.

آزمايش هاى مشكوك دوپينگ به آلمان مى رود

اگر نتيجه آزمايشات دوپينگ در چين مشخص نشود، به كلن فرستاده مى شود. سخنگوى وادا مى گويد: تمام نفراتى كه در چين مستقر شده اند، آموزش ديده و مجرب هستند.
آنها توانايى لازم را براى انجام آزمايشات دوپينگ و تعيين نتايج دارند. او ادامه مى دهد: در صورت مشاهده موارد مشكوك، با امكاناتى كه در چين فراهم است، مورد مثبت دوپينگ مشخص مى شود؛ اما اگر آژانس هاى حاضر نتوانند صد درصد نتايج آزمايشات را نشان دهند، به سرعت به كلن ارسال مى شود تا با امكانات پيشرفته ترى نتايج مشخص شود.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن