تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815007597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايمن سازي اطراف مدارس، مهمترين وظيفه شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ايمن سازي اطراف مدارس، مهمترين وظيفه شهرداري
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران مهمترين وظيفه مناطق را در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد، ايمن سازي اطراف مدارس دانست تا دانش آموزان براي تردد با مشكلي مواجه نشوند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي در جمع معاونان ترافيك مناطق 22 گانه شهرداري تهران با بيان اين مطلب، اظهار كرد: در تمام مناطق تهران، ستاد معين بايد به رياست شهرداران مناطق تشكيل شود و ستاد معين حداقل هفته اي يك بار جلسه اي با حضور نمايندگان آموزش و پرورش منطقه، پليس راهنمايي و رانندگي منطقه و مديران آب، برق و گاز منطقه اي برگزار كند تا مشكلات و مسايل مناطق به صورت ريز و دقيق مورد بررسي قرار گيرد.
وي با تاكيد برآن كه ايمن سازي اطراف مدارس براي تردد راحت و ايمن دانش آموزان مهمترين وظيفه ستاد معين مناطق محسوب مي شود ، افزود: خط كشي عابر پياده، نصب تابلوي هاي ويژه تردد دانش آموزان، نصب چراغ هاي چشمك زن، ايجاد گذر گاه عابر پياده و نصب سرعت گاه ها از جمله اقداماتي است كه مناطق براي ايمن سازي مدارس خود بايد انجام دهند و همچنين روشنايي معابر منتهي به مدارس را با هماهنگي با مسئولان برق منطقه اي تضمين كنند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه غروب آفتاب با تعطيلي مدارس تقريبا همزمان است و قطعي برق در محدوده اطراف مدارس مي تواند ايمني و امنيت دانش آموزان را با خطر مواجه كند، گفت: معاونان ترافيك مناطق بايد با مديران برق منطقه اي به توافق برسند كه به هيچ وجه شاهد قطعي برق در محدوده اطراف مدارس در ساعات ورود و خروج دانش آموزان به مدارس نباشيم تا ايمني و امنيت دانش آموزان به خطر مواجه نشود.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه بايد تا پايان شهرويور ماه بايد معابر منتهي به مراكز آموزشي، درماني و خدماتي معلولين و جانبازان در سطح مناطق مناسب سازي شود ، گفت: نصب آسانسور براي پل هاي عابر پياده نزديك به مراكز آموزشي، خدماتي و درماني معلولين و جانبازان، استفاده از علايم مخصوص در پياده روها و تقاطع ها براي تردد نابينايان ، همسطح سازي معابر، به كارگيري المان هاي الكترونيكي، پوشاندن سطح جوي ها و به كارگيري چراغ هاي راهنمايي مجهز به " پوش باتنهاي صوتي " ويژه نابينايان و افراد معلول از ديگر اقداماتي است كه بايد در سطح مناطق براي تردد اين افراد به كار برده شود.

معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران همچنين از معاونين ترافيكي مناطق خواست تا 20 تقاطع مهم منطقه خود را با ذكر اولويت جهت تجهيز چراغ هاي راهنمايي به برق اضطراري ups معرفي كنند تا چراغ هاي راهنمايي 200 تقاطع مهم و در اولويت شهر تا پيش از مهرماه به برق اضطراري مجهز شود.

وي تصريح كرد: بايد شرايط و امكانات لازم جهت استقرار نيروهاي امداد، اوژانس، امداد خودرو، آتش نشاني و امداد اتوبوس راني در مناطق 22 گانه شهر تهران فراهم شود و همچنين ستاد معين هر منطقه نقاط آسيب پذير و حادثه خيز خود را شناسايي و معرفي كند تا به رفع مشكلات اين نقاط پيش از آغاز مهرماه اقدام شود.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن