تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور مديرعامل گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت؛افتتاح همزمان 30نمايندگي مجاز سايپا در كشور / قيمت خودروي مشترك سايپا-پرتون 6 تا 8هزار دلار است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: با حضور مديرعامل گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت؛افتتاح همزمان 30نمايندگي مجاز سايپا در كشور / قيمت خودروي مشترك سايپا-پرتون 6 تا 8هزار دلار است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني روز گذشته و با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديرعامل، اعضاي هيات مديره و مديران شركت هاي تابعه گروه خودروسازي سايپا، 30 نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش اين گروه بطور همزمان در مشهد مقدس افتتاح و آغاز به كار كرد.


به گزارش خبرنگار موج، اين نمايندگي هاي مجاز در 13 استان اصفهان، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، ايلام، تهران، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خوزستان، سمنان، فارس، كرمانشاه، گيلان و مازندران فعاليت خود را شروع كردند.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:
كسب و كار پس از دوره گارانتي در سايپا تعريف مي شود
براساس اين گزارش، مهرداد بذرپاش مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، در اين مراسم با بيان اينكه امروز شاهد افتتاح نوزدهمين پروژه از 30 طرح سالجاري اين خودروسازي هستيم، گفت: با آغاز به كار اين 30 نمايندگي فروش و پس از فروش تعداد نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا به 650 نماينده مجاز در سراسر افزايش يافت.
وي با بيان اينكه در تمام دنيا خدمات پس از فروش داراي سهم 35 درصدي براي خريد خودرو از سوي خريداران است، افزود: اين رقم در كشور ما بيش از 35 درصد است كه بايد با افزايش كيفيت خدمات پس از فروش پاسخگوي نياز مشتريان داخلي باشيم.
مهندس بذرپاش بيشترين نارضايتي مردم ازخودروسازان را ارائه خدمات دردوره وارانتي دانست و اظهار داشت: در يك برنامه بلند مدت به دنبال حضور گروه خودروسازي سايپا براي دوره پس از گارانتي يعني وارانتي هستيم تا هم خريداران و هم نمايندگي هاي گروه از حاشيه سود مناسبي برخوردار باشند.
مديرعامل گروه سايپا با بيان اينكه هزينه هاي دستمزد خدماتي نمايندگي هاي مجاز اين گروه در سال 86 نسبت به سال قبل از آن 70 درصد رشد داشته است، تصريح كرد: اين رقم براي سالجاري با افزايش 40 درصدي همراه بوده است.
وي در ادامه اين افزايش دستمزد خدمات از سوي سايپا براي نمايندگي مجاز گروه را كافي ندانست و از تعريف كسب و كار پس از دوران گارانتي در اين گروه خودروسازي خبر داد تا نمايندگي ها و مردم بهره لازم را در حوزه خدمات پس از فروش كسب كنند.
مهندس بذرپاش استان خراسان رضوي را دومين استان كشور در فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا اعلام و بيان كرد: در چهار ماهه ابتداي سالجاري شاهد 20 درصد افزايش فروش در استان خراسان رضوي نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ايم.
مديرعامل سايپا با بيان اينكه برنامه توليد سالجاري اين گروه خودروسازي رسيدن به تيراژ 700 هزار دستگاه انواع محصولات است، گفت: تا امروز بيش از سه ميليون و 317 هزار دستگاه انواع خودرو در خانواده گروه خودروسازي سايپا توليد و عرضه شده است كه براي سه تا چهار سال آينده نيز شاهد همين مقدار توليد در سايپا خواهيم بود.

قيمت خودروي مشترك سايپا-پروتون 6 تا 8هزار دلار است
بذرپاش همچنين در حاشيه اين مراسم به قيمت خودروي مشترك توليدي سايپا-پروتون اشاره كرد و گفت: اين خودرو براي 9 ماه تا يكسال آينده وارد بازار ايران خواهد شد و پيش بيني مي كنيم كه رنج قيمتي بين شش تا هشت هزار دلار داشته باشد.

مديرعامل سايپايدك:
توسعه خدمات غير گارانتي در اولويت برنامه ها است
در ادامه اين مراسم، حسن عموزاده مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا(سايپايدك)، آغاز به كار اين نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش گروه سايپا در سراسر كشور را منجر به اشتغال زايي مستقيم براي يك هزار نفر در سراسر كشور دانست كه تمام اين افراد از طريق آموزش هاي فني-مكانيكي در دوره هاي آموزشي تخصصي شركت كرده اند.
به گفته وي؛ هم اكنون 17 هزار و 800 نفر در نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازي سايپا فعاليت مي كنند كه اين رقم با اشتغال ايجادشده از سوي گروه سايپا برابري مي كند.
وي افتتاح اين 30 نمايندگي در سراسر كشور را منجر به افزايش پنج درصدي تعداد نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا دانست و بيان كرد: اين 30 نمايندگي، فضاي تعميرگاهي كل نماينده هاي فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازي سايپا را با هفت درصد افزايش به يك ميليون و 50 هزار متر مربع در سراسر كشور افزايش داد.
عموزاده افزايش جايگاه هاي تعميرگاهي را نيز هفت درصد اعلام كرد بطوريكه با آغاز بكار اين 30 نمايندگي مجاز، اين جايگاه ها از سه هزار و 800، به چهار هزار و 40 جايگاه افزايش يافته است.
مديرعامل سايپايدك از توسعه خدمات غير گارانتي به مشتريان به جاي افزايش شبكه نمايندگي هاي اين شركت خبر داد و بيان كرد: تاكنون فقط نگاه بازرگاني به فعاليت هاي خدمات پس از فروش وجود داشته است و از اهداف اين شركت، افزايش رضايت مشتريان، توسعه كسب و كار و توسعه خدمات مي باشد.
وي يكي از برنامه هاي سالجاري سازمان خدمات پس از فروش سايپا را ايجاد و استفاده بهينه از ايستگاه هاي كاري نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا دانست.
عموزاده همچنين از توافق و انجام مذاكرات با وزارت آموزش و پرورش براي تربيت نيروي متخصص ازكف تعميرگاه ها خبر داد چراكه با حضور نيروهاي متخصص در شبكه خدمات پس از فروش شاهد افزايش كيفيت خواهيم بود.
مديرعامل سايپا يدك با تاكيد بر اينكه هم اكنون شاهد خلاء آموزش بين كارشناسان فني و نيروي كف تعميرگاه ها هستيم از ايجاد دوره هاي خدمات پس از فروش در هنرستان هاي فني و حرفه اي كشور خبر داد.
مهندس عموزاده كه در نمايندگي كشميري واقع در مشهد مقدس سخن مي گفت، خاطرنشان كرد: سرمايه گذاري خصوصي انجام شده در اين نمايندگي ها حدود 400 ميليارد ريال بوده است.
يادآور مي شود كه تمام اين 30 نمايندگي مجاز، مجهز به ابزار مخصوص و تجهيزات مكانيكي و دستگاه هاي رايانه اي تنظيم خودرو مي باشد بطوريكه استانداردسازي در فضاي خدمات مكانيكي، پذيرش و جايگاه مشتري رعايت شده است.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن