تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان مقاله براي همايش ابوحامد محمد غزالي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فراخوان مقاله براي همايش ابوحامد محمد غزالي
دبيرخانه همايش "ابوحامد محمد غزالي" براي دريافت مقاله در زمينه هاي مختلف فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين همايش توسط موسسه مطالعات فرهنگ و تمدن ايران زمين، كميسيون ملي يونسكو در ايران، پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي ايران و دانشكده ادبيات دانشگاه تهران و نيز جمعي از سازمان هاي فرهنگي كشور در آذرماه 1387 برگزار مي شود.

مهلت ارسال خلاصه مقالات تا 30 مهر و اصل آنها تا 30 آبان است. همچنين علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با پست الكترونيكي [email protected] تماس بگيرند.

محورهاي همايش عبارت اند از: زندگي و بستر فكري و تاريخي حيات غزالي، جايگاه اعتقادي و فرهنگي خراسان و توس در عصر غزالي، خاندان غزالي، نظام تفكر اهل سنت در عصر غزالي، خلافت عباسي و سلطنت سلجوقي بحران ها و چالش ها، غزالي و علوم عقلي: منطق، كلام و فلسفه، غزالي و فقه اسلامي: خلافت، سلطنت و اندرزنامه سياسي، غزالي؛ اخلاق و تعليم و تربيت، غزالي؛ عرفان و تطور، استادان و شاگردان برجسته غزالي، آثار غزالي، غزالي؛ هنر و زيبايي شناسي، حسن و جمال، خيال و تخيل صورت مثالي، علم مثال، صناعات ادبي و شعر زبان فارسي و ارزش ادبي آن در آثار پارسي غزالي، احياي علم دين در ديدگاه غزالي، تاثير غزالي بر سير تصوف و عرفان اسلامي، غزالي در عالم تشيع، غزالي شناسي در غرب.

بنابر اعلام دبيرخانه، 28 مقاله در دو روز برگزاري همايش ارائه مي شود. همچنين سعي مي شود مجموعه مقالات همايش به صورت كامل پيش از برگزاري منتشر شود.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن