تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814645196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج مسابقات ورزشي دانش آموزان كشوراعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نتايج مسابقات ورزشي دانش آموزان كشوراعلام شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): در پايان مسابقات ورزشي دانش آموزان پسر ابتدايي سراسر كشور كه در قزوين جريان داشت در بسكتبال شهرستان هاي تهران مقام اول اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد، هرمزگان دوم شد و اصفهان بر سكوي سوم ايستاد.


اين مسابقات با حضور 168 ورزشكار و در قالب 14 تيم برگزار شد.
در رشته آمادگي جسماني خراسان رضوي در صدر قرار گرفت و مدال طلا را از آن خود كرد، كرمانشاه مدال نقره گرفت و فارس سوم شد.
در اين دوره ازمسابقات يازده تيم از دانش آموزان دوره ابتدايي سراسر كشور با يكديگر به رقابت پرداختند.
در مسابقات دوچرخه سواري دانش آموزان پسرابتدايي كه با حضور 44 دوچرخه سواراز 11 تيم به مدت سه روز در قزوين برگزار شد با قهرماني خراسان رضوي پايان يافت. يزد و اردبيل به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
دور پاياني مسابقات تيمي شطرنج دانش آموزان ابتدايي دختر سراسر كشور در آموزشكده فني شهركرد با حضور 91 شطرنج باز از 23 استان در7 دور به روش سوئيسي به مدت 5 روز برگزار شد و تهران با 16 امتياز اول شد. گيلان با 5/15 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت و شهرستان هاي تهران با 15 اميتاز در مكان سوم قرار گرفت.
رقابتهاي بدمينتون بيستمين دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان دختر پايه ابتدايي مدارس كشور با قهرماني اصفهان پايان يافت .
دراين بازيها كه با حضور 17 تيم به مدت 5 روز در سالن ورزشي شهيد ترابي شهركرد برگزارشد در بخش تيمي اصفهان اول شد . گلستان و فارس به ترتيب در جايگاه هاي دوم و سوم قرارگرفتند. دررقابتهاي دو نفره اين مسابقات الناز فيض منش و پگاه كامراني از سمنان اول شدند . شيوا رضايي و الهه فرح بخت از فارس در سكوي دوم ايستادند و زهرا كهريزي-پگاه ولي خاني از شهرستان هاي تهران و هانيه افراسيابي-سارا كيوان از فارس به طورمشترك مقام سوم را كسب كردند.
در بخش انفرادي نگار ناسوتي از فارس در صدر ايستاد. فاطمه سروقدي از سمنان دوم شد ومينا خليفه سلطاني از شهرستان هاي تهران و فاطمه فرخ كلاهي از يزد مشتركاً عنوان سوم رابه خود اختصاص دادند.
با پايان يافتن مسابقات تنيس روي ميز دانش آموز دختر ابتدايي سراسر كشور كه در سالن ورزشي شركت گازشهركرد برگزار شد. اصفهان قهرمان بيستمين دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان شد. گلستان مقام دوم را به خود اختصاص داد و فارس بر سكوي سوم ايستاد.
در اين دوره از مسابقات پانزده تيم از دانش آموزان دوره ابتدايي سراسر كشور با يكديگر به رقابت پرداختند .
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن