تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806930913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«دزد پاريسي» با «اتوبوس» مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: «دزد پاريسي» با «اتوبوس» مي‌آيد
فيلم تلويزيوني «چند متر آن طرف‌تر» كه سال 1386 به كارگرداني فريدون فرهودي ساخته شده است، عصر جمعه ساعت 16 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
در تعطيلات آخر هفته فيلم‌هاي تلويزيوني و سينمايي «چند متر آن طرف‌تر» ، «زلزله» ، «آن سوي آسمان سرخ» ، «اتوبوس» ، «دزد پاريسي» ، «افشاگر» و «يك شب در مونگ‌كوك» جمعه 18/5/87 از شبكه‌هاي گوناگون سيما روي آنتن مي‌رود.

چند متر آن طرف‌تر
فيلم تلويزيوني «چند متر آن طرف‌تر» كه سال 1386 به كارگرداني فريدون فرهودي ساخته شده است، عصر جمعه ساعت 16 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
ايرج نوذري، فاطمه گودرزي، نفيسه روشن، حسن فياضي، امير آتشاني، تبسم هاشمي، ليلا بلوكات و... در اين فيلم ايفاي نقش كرده‌اند. در فيلم سينمايي «چند متر آن طرف‌تر» مي‌بينيم: پيرمرد بيماري كه به آلزايمر دچار شده، در بستر مرگ افتاده است.
او داراي 6 فرزند به نام‌هاي بهمن، آفاق، پارسا، معصومه، سعيد و ليلاست. در آخرين شب حيات پيرمرد، فرزندانش دور هم جمع مي‌شوند تا در مورد ارثيه پدري به توافق برسند. «چند متر آن طرف‌تر» از توليدات مركز سيمافيلم است.

آن سوي آسمان سرخ‌
عصر جمعه ساعت 30/17 فيلم سينمايي «آن سوي آسمان سرخ» از شبكه 2 سيما روي آنتن مي‌رود. در فيلم سينمايي «آن سوي آسمان سرخ» با بازي ماساكي اوچينو و نيكي ناكاتاني مي‌بينيم: كودك خردسال زيبي و همسرش 20 سال پيش مفقود شده است. اين زن و شوهر همچنان اميد به بازگشت فرزندشان دارند و در انتظار او هستند. غريبه‌اي به نام آيكيچي وارد شهر مي‌شود و كارگاه پنيرسازي موفقي راه‌اندازي مي‌كند.
مادر طبق شواهد احساس خاصي نسبت به آيكيچي پيدا مي‌كند و او را فرزند گمشده خود مي‌پندارد. آيكيچي بزودي در پنيرسازي صاحب آوازه‌اي مي‌شود و پس از مدتي ازدواج مي‌كند و صاحب 3 فرزند مي‌شود. مادر كه همچنان آيكيچي را فرزند خود مي‌داند، پيش از مرگ مبلغ زيادي به نام او و خانواده‌اش مي‌دهد.
فيلم سينمايي «آن سوي آسمان سرخ»‌ به تهيه‌كنندگي ميوا ايشيگارو و كارگرداني ماساكي هاماموتو محصول سال 2007 ژاپن است.

اتوبوس‌
فيلم سينمايي «اتوبوس» به كارگرداني يدالله صمدي فردا شب ساعت 30/22 در قالب برنامه صدفيلم از شبكه 3 سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: اهالي يك روستا به دو گروه بالادهي و پايين‌دهي (حيدري و نعمتي)‌ تقسيم شده‌اند. سركرده نعمتي‌‌ها نمكزار خود را به كدخدا كه به دشمني و كينه‌ بين دو گروه دامن مي‌زند مي‌فروشد و يك اتوبوس مستعمل مي‌خرد تا با آن مسافركشي كند. ورود اتوبوس به روستا كار گاريچي مسافركش حيدري‌ها را كساد مي‌كند و اختلاف‌ها بيشتر مي‌شود.
زنده‌ياد هادي اسلامي، مهري مهرنيا، سعيد عباسي، اصغر زماني، احمد مظلومي و حميد طاعتي در فيلم سينمايي «اتوبوس» به ايفاي نقش پرداختند.

دزد پاريسي‌
شبكه 4 سيما جمعه شب فيلم سينمايي «دزد پاريسي» ساخته لويي مال را براي پخش در نظر گرفته است.
در اين فيلم مي‌بينيم: جورج راندل، سارقي با روش‌هاي خاص است، او ابايي ندارد از اين كه در محل جرم آثاري از خرابكاري بر جاي بگذارد و در عين حال در كار خود بسيار حرفه‌اي است، به طوري كه هيچ پليسي نمي‌‌تواند احتمال دهد كه او چيزي غير از يك جنتلمن است.
جورج كودكي‌اش را پيش عمو اوبرايان و دختر عمويش شارلوت گذرانده است. او شارلوت را از همان كودكي بسيار دوست دارد و مطمئن است كه وقتي بزرگ شود،‌ با شارلوت ازدواج خواهد كرد، اما عمويش را كه موجودي خسيس و بد ذات است دوست ندارد. پس از 14 سال كه جورج از پيش عمويش رفته و با سرقت از منازل روزگار گذرانده است به زادگاهش باز مي‌گردد.
ژان پل بلموندو، ژنويو بوجولو و ماري دوبونيس بازيگران اصلي اين فيلم مي‌باشند كه 18 مرداد ساعت 30/20 در قالب برنامه سينما 4 پخش مي‌شود.

يك شب در مونگ كوك‌
عصر جمعه ساعت 10/14 فيلم سينمايي «يك شب در مونگ كوك» به كارگرداني تانگ شينگ لي و با بازي سيسيليا چونگ، دنيل‌وو و الكس فانگ از شبكه 5 پخش مي‌شود. در اين فيلم درگيري بين پسران دو جنايتكار بزرگ هنگ‌كنگ به نام‌هاي «تيم و كارل» رخ مي‌دهد و در نهايت در يك كورس رالي پسر «كارل» به‌نام «داكي فرانكي» باعث مي‌شود پسر «تيم» كشته شود. مردان «تيم»، «فرانكي» را به قصد كشت مي‌زنند، ولي موفق نمي‌شوند كارل را بگيرند.
آنها فردي به نام «لايي فو» را اجير مي‌كنند تا حساب كارل را برسد. از طرفي هم پليس به فرماندهي افسر «ميلو» وارد قضيه شده و از طريق يك واسطه به نام ليو به دنبال لايي فو مي‌روند تا وي را دستگير كرده و مانع از انجام ماموريتش شوند كه در نهايت بعد از يك‌سري زد و خورد در محله مونگ كونك، لايي فو كشته مي‌شود.
اين فيلم هنگ‌كنگي كه برنده بهترين كارگرداني و فيلمنامه‌ از جشنواره بين‌المللي فيلم هنگ‌كنگ سال 2005 شده،‌ در ژانر‌هاي حادثه‌اي، درام، جنايي و رمانتيك ساخته شده است.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن