تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815279053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
نجات جوان از چاه
ساري - خبرنگار كيهان: جوان 30 ساله ساروي به نام حبيب الله شعباني به چاه 12 متري روستاي گردشي سقوط كرد اما با تلاش ماموران آتش نشاني از مرگ نجات يافت.
اعدام 3 قاتل و قاچاقچي
قم - خبرنگار كيهان: حكم اعدام سه نفر به جرم قتل و خريد و فروش موادمخدر در زندان مركزي قم به اجرا درآمد. اين افراد به نام هاي مهدي 27 ساله جواد 34 ساله و علي 38 ساله به اتهام ارتكاب رابطه نامشروع، قتل و خريد و نگهداري 1080 كيلوگرم ترياك به اعدام محكوم شدند.
سارق معتاد قبرستان
معتادي كه براي خريد موادمخدر اقدام به سرقت در يكي از بقعه هاي خانوادگي قبرستاني در قم كرده بود دستگير شد. وي عبدالكريم نام دارد و 49 ساله است وي در حال حمل يك لنگه در آهني متعلق به بقعه خانوادگي موردظن پليس قرار گرفت و در حين فرار دستگير شد.
جمع آوري صرافان غيرمجاز
17 دلارفروش و صراف غيرمجاز اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) جمع آوري شدند. در اين رابطه دو باب مغازه كه محل اختفاي ارز بود شناسايي و مقادير زيادي ارز قاچاق از آن به دست آمد. اكثر دستگيرشدگان تبعه كشور عراق هستند كه به صورت غيرقانوني اقدام به خريد و فروش انواع ارز مي كردند.
كشف 47 هزار ليتر گازوئيل قاچاق
بندرعباس - خبرگزاري فارس: 30 هزار ليتر سوخت قاچاق از يك فروند شناور در آب هاي خليج فارس كشف شد. در اين رابطه صاحب شناور و همدستان وي دستگير شدند. همچنين از يك فروند لنج 17 هزار ليتر گازوئيل قاچاق به دست آمد.
واژگوني خودرو
اردبيل - خبرگزاري فارس: يك دستگاه خودرو سواري كه از سمت شهرستان بيله سوار به طرف پارس آباد در حركت بود از جاده منحرف شد و به داخل كانال آب سقوط كرد. در اثر اين حادثه يكي از سرنشينان خودرو به علت جراحات وارده جان سپرد و راننده و 4 سرنشين ديگر نيز مجروح شدند.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن