تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812962736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار ويژه
مخالفت سازمان خصوصي سازي با واگذاري هلدينگي پتروشيمي
سازمان خصوصي سازي با واگذاري ها به صورت هلدينگ مخالف است و در صورت تصويب هيات عالي واگذاري سهام بخش گاز شركت ملي صنايع پتروشيمي بدين طريق ارائه مي شود. سيد مهدي عقدايي معاون واگذاري سازمان خصوصي سازي در گفت وگو با ايسنا، اظهار كرد: به منظور عرضه سهام مخابرات مديرعامل شركت مخابرات بايد مصوبه افزايش سرمايه را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه دهد و قطعا روز شنبه انجام مي شود و اطلاعات مورد نياز براي شفاف سازي ارائه شده است. وي افزود: در مورد پتروشيمي موضوع هلدينگ مطرح نيست و تنها در بخش گاز قرار است شركت گاز يك گزارش كارشناسي تهيه كرده و در هيات عالي واگذاري آن را مطرح كند كه در صورت تصويب به صورت هلدينگ واگذار مي شود، اما سازمان خصوصي سازي با هلدينگ مخالف است. او خاطر نشان كرد: بر اساس مصوبه هيات عالي واگذاري 10 شركت نيروگاهي به صورت مزايده واگذار مي شوند كه براي تصويب نهايي به هيات وزيران ارائه شد و پس از اين مصوبه اجرايي مي شود.

افزايش 56 درصدي حجم معاملات بورس طلا و فلزات دوبي درهفت ماه گذشته
حجم معاملات بورس طلا و فلزات دوبي در هفت ماه گذشته از مرز 3.43 ميليارد دلار ( 3.159 ميليارد درهم) گذشت. به گزارش ايسنا، حجم كل معاملات صورت گرفته شده در بورس طلا و فلزات دوبي در هفت ماه با رشد 56 درصدي از مرز 3.43 ميليارد دلار گذشت اين در حالي است كه در همين مدت در سال 2007 ميلادي حجم معاملات صورت گرفته شده در بورس طلا و فلزات دوبي فقط 7.27 ميليارد دلار بود. هم چنين طبق گزارش بورس طلا و فلزات دوبي بيشترين تحرك در معاملات در سال جاري در ماه گذشته صورت گرفت كه بيش از 167 درصد رشد داشته است.

سقوط آزاد سهام بزرگترين توليدكننده سيمان در جهان
سهام بزرگ ترين توليدكننده سيمان در جهان پس از آن كه اعلام شد ميزان فروش اين شركت در آمريكا، انگلستان و اسپانيا بيشتر از پيش بيني ها افت داشته است، سقوط چشمگيري يافت. به گزارش ايسنا، سهام شركت فرانسوي لافارژ در بورس پاريس به پايين ترين حد خود طي 17 سال اخير رسيده و بيشترين افت را تجربه كرد. به گزارش بلومبرگ، از سوي ديگر درآمد اجرايي اين شركت در سه ماهه دوم سال جاري با 8 درصد رشد به 1.1 ميليارد يورو رسيد; در حالي كه كارشناسان درآمد 14.1 ميليارد يورويي را براي اين شركت فرانسوي برآورد كرده بودند.

بانك ملت بزرگترين بانك خصوصي كشور مي شود
ابتكار -مدير عامل بانك ملت با بيان اينكه اين بانك به زودي به جمع بانكهاي خصوصي كشور مي پيوندد، گفت: در آينده نزديك سهام بانك ملت به بخش خصوصي واگذار مي شود و بدين ترتيب اين بانك به بزرگترين بانك خصوصي كشور تبديل خواهد شد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، علي ديواندري تاكيد كرد: گرچه در سالهاي گذشته نظام بانكي براي مشاركت در طرحهاي بزر گ صنعت نفت كشور، داوطلب نبوده است و ابزارهاي تامين مالي اين صنعت در داخل كشور سابقه ندارد، اما ايران به دليل داشتن 137 ميليارد بشكه ذخاير ثبت شده نفت و توليد روزانه 4/2 بشكه نفت، كشوري شناخته شده درجهان است. مدير عامل بانك ملت با اشاره به اين نكته كه اين بانك به زودي به جمع بانكهاي خصوصي كشور مي پيوندد، اضافه كرد: با اقداماتي كه انجام شده است، در آينده نزديك سهام بانك ملت در اختيار بخش خصوصي قرار مي گيرد و بدين ترتيب اين بانك به بزرگترين بانك خصوصي كشور تبديل مي شود.وي تصريح كرد: با پيوستن بانك ملت به جرگه بانكهاي خصوصي، حضور اين بانك در بخش انرژي كشور بسيار پررنگ تر و تجهيز منابع در آن نيز به راحتي امكان پذير خواهد شد.

مشتريان بانك ملي در بدترين شرايط بايد بهترين خدمات بانكي را دريافت كنند
ابتكار -عضو هيات مديره بانك ملي گفت: مشتريان بانك ملي در بدترين شرايط بايد بهترين خدمات بانكي را دريافت كنند.به گزارشروابط عمومي بانك ملي ايران، مهندس برات قنبري در همايش بررسي مسائل انفورماتيكي اين بانك با عنوان اين مطلب كه " سياست بانك ملي در سال جاري، تضمين استمرار ارائه خدمات امن و دقيق است" تصريح كرد: فارغ از اينكه شبكه بانكي، متمركز يا غيرمتمركز باشد و يا در شرايطي كه كشور با مشكل كمبود برق روبروست، شعب بانك ملي در سراسر كشور بايد به گونه اي برنامه ريزي كنند كه در روند ارائه خدمات به مشتريان خللي وارد نشود. وي اصلاح ساختار بانك ملي را سياست مهم اين بانك در سال جاري عنوان كرد و افزود: سازمان هاي بزرگ بدون اصلاح ساختار و بازنگري در روش ها با مشكل روبرو مي شوند و لذا در سال جاري بسياري از ساختارهاي قديمي تغيير خواهد كرد.

دومين نمايشگاه اطلاعات و تكنولوژي بانكداري9 و 10 شهريور ماه
دومين نمايشگاه اطلاعات و تكنولوژي بانكداري شهريور ماه برگزار مي شود. دومين نمايشگاه اطلاعات و تكنولوژي بانكداري(dank IT) همزمان با نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي 9 و 10 شهريور ماه سال جاري برگزار مي شود. محمد خطيب دبيرستاد برگزاري دومين نمايشگاه dank IT در خصوص برگزاري اين نمايشگاه و ويژگي هاي بارز آن نسبت به نمايشگاه سال قبل، گفت: سال گذشته،اين نمايشگاه با حضور شركت هايي كه در زمينه ارائه خدمات سخت افزاري و نرم افزاري به بانك ها فعاليت داشتند برگزار شد در حالي كه امسال بانكها نيز در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت. وي يادآور شد: تاكنون بانكهاي تجارت، ملي و كشاورزي جهت ارائه خدمات خود در قالب غرفه و كارگاه آموزشي اعلام حضور و حمايت رسمي از نمايشگاه كرده اند. مديرعامل شركت ITMAX هدف از برگزاري اين نمايشگاه را معرفي شركت هاي برتر ارائه دهنده خدمات بانكي و جديدترين تكنولوژي هاي ارائه شده در بخش خدمات بانكداري الكترونيك از سوي اين شركتها اعلام كرد.

مقام اول جهاني بيمه گري براي بيمه ايران
مديرعامل بيمه ايران گفت: بيمه ايران براساس ارزيابي هاي انجام شده، موفق شد عنوان نخست شركت هاي بيمه گر جهان را از سوي موسسه بين المللي آرگ اروپا و مديريت كيفيت جامع(D.I.B) بدست آورد. دكتر جواد سهاميان مقدم در سومين همايش سراسري ايثارگري بيمه ايران، با بيان اين مطلب اظهار كرد: كسب اين عنوان، نشان از آن دارد كه اگر كارها را به صلابت و اعتقاد انجام دهيم، هيچ چيز نمي تواند مانع رسيدن به اهداف باشد. سهاميان تاكيد كرد: نبايد تصور شود كه شكستن سهم بازار بيمه ايران به گسترش بازار و رقابت كمك مي كند، چرا كه ضريب نفوذ 3.1 درصدي بيمه اي در كشور نشان از آن دارد كه هنوز بازار بسيار بزرگ و تازه اي براي شركت هاي خصوصي فراهم است

دكتر داوري: خبرنگاران مسيرتوسعه كشور را هموارتر مي كنند
ابتكار -در آستانه هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، بانك تجارت آئين تجليل از خبرنگاران رسانه هاي گروهي كشور را برگزار كرد.در اين مراسم كه روز چهارشنبه در محل ساختمان مركزي بانك تجارت با حضور اعضا» هيات مديره اين بانك برگزار شد دكتر داوري مديرعامل بانك تجارت طي سخناني با اشاره به تشابه مكانيزم هاي حياتي سازمان ها و جوامع به بدن انسان گفت: خبرنگاران را مي توان بخشي بسيار حساس از سيستم عصبي جامعه تشبيه كرد. رسانه ها در واقع انتقال دهنده مشكلات و نارسايي ها جامعه به نهادهاي تصميم گير را بازي كنند و اين انتظار وجود دارد كه همچون حس گرهايي دقيق انعكاس، دهنده نارسايي ها و دردهاي واقعي جوامع باشند. دكتر داوري افزود: رسانه هاي مي توانند با توزيع مناسب و به موقع اطلاعات بين گروه هاي مختلف جامعه و بين مردم و مسئولان مسير توسعه كشور را هموارتر كنند. خبرنگاران مي توانند و بايد ضمن انتقال دقيق و مسئولانه عملكردها و برنامه هاي مسئولان به مردم، خواسته ها و مشكلات آنان را نيز منصفانه و بي ملاحظه به مديران كشور منتقل كنند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن