تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست کمیته امداد امام (ره): تحول راهبردی با نگاه اسلامی در کمیته


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تهران - سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: الگوی تحول راهبردی با رویکرد اسلامی در کمیته امداد تعریف شده است. به گزارش روز سه شنبه کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین انواری در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزود: این کمیته به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی و توانمند سازی در کشور با بهره مندی مستقیم از هدایت های راهبردی مقام معظم رهبری ، دست به ایجاد تحول بنیادی در این زمینه زده است .
سرپرست کمیته امداد امام(ره) ادامه داد: با تدوین سند افق چشم انداز ‪۲۰‬ ساله امداد امام (ره) در جهت چشم انداز ‪۲۰‬ساله نظام جمهوری اسلامی و تدوین سیاست های کلی و سیاست های اجرایی بوده است.
انواری با یادآوری اینکه برنامه چهارم کمیته امداد برپنج محور استوار است، گفت: امور حمایت محرومین و فقرزدایی، توانمندسازی محرومین، مدیریتی و تحقیقاتی، اعتمادسازی و جلب مشارکت های مردمی و ارتباطات و خدمات بین الملل بوده که با ترسیم منشور مدیریت و کارآمدی امداد در ‪۱۴‬اصل و تبیین شرایط خدمت گزاری در کمیته امداد امام (ره) مصوب و اجرایی شده است.
وی، ارکان کمیته امداد امام (ره) را در مهندسی تحول بنیادی، کسب رضایت مردم، کارآمدی خدمت گزاران امداد و پافشاری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دانست.
سرپرست کمیته امداد امام(ره)، همچنین پیام این نهاد مقدس را درجهت هدایت انسان در سه حوزه شناختی،رفتاری و عاطفی برشمرد.
انواری، تفاوت ماهویتی این نهاد با سایر دستگاه های اجرایی تقویت پایه های ایمان، ارزش گرایی، پیشگیری از آسیب ها و تهیه الگوهای مناسب برای کشورهای دیگر و سایر دستگاههای اجرایی را به صورت عملیاتی و اجرایی از نکات برجسته این نهاد در ارایه خدمات به محرومین دانست.
وی یادآورشد: ایده های نوین، تجربیات، یافته های گذشته و خلاقیت نوآوری شیوه خوبی برای دستیابی به الگوها و دستاوردهای نوین خدمت رسانی از راهکارهای آینده این نهاد است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن