تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کشف 25 جسد در مکزیک با 15 جسد بدون سر


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: پیام های ضمیمه شده به اجساد کشف شده در آکاپولکو (Acapulco) حاکی از آن است که کارتل مواد مخدر سینالوآ (Sinaloa) مسبب این قتل عام است. همچنین کشته شدگان به ک***** و اخاذی متهم شده اند.

به گزارش لس آنجلس تایمز، مقامات گفتند: اجساد 25 نفر که 15 تن از آنها بدون سر بودند روز شنبه در شهر توریستی آکاپولکو (Acapulco) پیدا شد.

اخیراً کارتل های مواد مخدر در این شهر به جان یکدیگر افتاده تا کنترل بازار مواد مخدر این شهر توریستی را بدست بیاورند. کشتار روز شنبه حاکی از به اوج رسیدن خشونت ها توسط کارتلهای مواد مخدر است که چهره این شهر توریستی را خراب کرده و حکایت از آن دارد که فلیپه کالدرون -رئیس جمهور مکزیک- نتوانسته قاچاقچیان را در این قسمت نابود سازد.

این کشف به دنبال وقوع یک آتش سوزی در پارکینگ یک مرکز خرید صورت گرفت که مقامات بعد از خاموش کردن آتش با 15 جسد بدون سر که تمام آنها زیر 30 سال سن داشتند، پیدا کردند.

پلیس همچنین متوجه وجود پیام های ضمیمه شده به اجساد شد. روزنامه نگاران نیز گفتند: پیام ها حاکی از آن است که کارتل سینالوآ مسئول این کشتار است. همچنین کشته شدگان نیز به ک***** و اخاذی متهم شده اند.

مقامات گفتند: اخیراً 6 جسد در مینی ون در منطقه ربیرث (Rebirth) که در همسایگی آکاپولکو قرار دارد، کشف شد. به سر همه این اجساد شلیک شده بودو همگی آنها زیر بیست سال سن داشتند. دستکم چهار نفر دیگر طی حوادث جداگانه در جای دیگری کشته شدند.

اواخر سال گذشته نیز، 20 مرد جوان در ایالت میچوآکان (Michoacan) از سوی قاچاقچیان مواد مخدر ربوده شدند که اهل آکاپولکو بودند. چند هفته بعد، اجساد 18 تن از آنها پیدا شد. خانواده هایشان گفتند: آنها به تعطیلات رفته بودند که اجسادشان در بیرون شهر کشف شد.

فرض بر این است که این افراد از سوی افراد مسلح کارتل بلتران لیوا (Beltran Leyva) ربوده شده بودند و با اعضای کارتل لا فامیلا (La Familia) که رقیب این باند در ایالت میچوآکان به شمار می رود، اشتباه گرفته شده بودند. اگر اعضای کارتل سینالوآ مسئول کشتار روز شنبه باشند پس آنها به شهر آکاپولکو آمدند و و ممکن است این جنگ کثیف میان آنها و اعضای کارتل بلتران لیوا در انبار رخ داده باشد.

این دو کارتل ابتدا با هم متحد بودند، اما چندین سال است که رقیب سرسختی برای هم شده اند که در شهر آکاپولکو نفوذ دارند و بعد از مرگ و دستگیری چند تن از رهبرانشان ضعیف شده اند. کارتل سینالوآ احتمالاً قدرتمندترین باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در کشور مکزیک به شمار می رود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن