تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودکفایی صنعت و معدن


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودکفایی صنعت و معدن امروز در مصلای بزرگ امام خمینی آغاز می شود .
ارائه دستاوردهای بومی سازی و خودکفایی بخش صنعت و معدن کشور در خصوص طراحی و ساخت ماشین آلات ، تجهیزات و قطعات ، معرفی توانمندی ها و قابلیت های بومی سازی و دانش فنی متخصصان ، محققان ، شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و ایجاد فن بازار و کارگاه های علمی ، معرفی جدیدترین دستاوردهای فنی ، مهندسی و تکنولوژیکی مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام شده است.
نیازسنجی تجهیزات ، ماشین آلات ، قطعات و دانش فنی معادن و صنایع معدنی برای بومی سازی هم از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است .
شرکت کنندگان در نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودکفایی صنعت و معدن هم گروه های صنعتی و معدنی ، خدمات فنی و مهندسی ، مراکز علمی ، دانشگاهی و دانش بنیان در گروه های صنایع فولاد ، صنایع آلومینیوم ، صنایع مس ، صنایع سیمان ، صنایع خودروسازی ، صنایع برق و الکترونیک و مخابرات ، سنگ آهن و فرآوری ، ماشین سازی و نیرو محرکه ، صنایع شیمیایی و تبدیلی ، صنایع دانش بنیان ، صنایع نوین ، مراکز علمی و دانشگاهی ، ستاد نوآوری و شکوفایی صنعت ، ایمیدرو ، ایدرو و شرکت های همکار ، طرح های وزارت صنایع و معادن ، استان ها ، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی هستند .
شرکت های معدنی و صنایع معدنی ، شرکت های دانش بنیان ، مراکز علمی و دانشگاهی و محققان ، شرکت های صنعتی و مراکز صنعتی و معدنی استان ها در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
طرح های خودرو و صنایع نوین آن هم در این نمایشگاه ارائه می شود .
برنامه های جنبی هم شامل راه اندازی نمایشگاه مجازی بومی سازی و خودکفایی صنعت و معدن و داوری و معرفی برترین های بومی سازی نمایشگاه است.
کمیته داوری دو عامل اصلی فن آوری بومی شده و فن آوری خلق شده را مد نظر دارد .
تندیس و لوح افتخار به محصولات برتر، لوح تقدیر و نیز جایزه ویژه هیئت داوران نیز به شرکت کننده برتر نمایشگاه داده می شود .
کارگروه حمایت از مبتکران و سازندگان داخلی ، انتخاب غرفه برتر، ایجاد غرفه راهنمای مخترعان، مبتکران و صاحبان توانمندی های بومی سازی ، ایجاد میز های مذاکره و گفتگو به منظور ارایه نیازمندی های واحدهای تولیدی و نیز ارائه توانمندی های بومی سازی شرکت ها و محققان و برقراری تعامل بین این دو بخش هم از بخش های نمایشگاه است.
نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودکفایی صنعت و معدن تا ۲۱ دی ، در روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۱۹ و روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه مندان است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن