تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805436095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره اتاق تعاون


واضح آرشیو وب فارسی:الف: انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره اتاق تعاون
دبير كل اتاق تعاون مركزي از تعيين اعضاي جديد هيئت مديره اتاق تعاون خبر داد.

به گزارش مهر، محمد رضا رمضاني امروز در يك نشست خبري به تشريح برنامه هاي اتاق تعاون مركزي پرداخت و گفت: 14 مرداد ماه سالجاري مجمع نمايندگان اتاق تعاون اعضاي هيئت مديره جديد و بازرسين اتاق را براي 3 سال انتخاب كردند كه در صورت عدم هيچگونه اعتراضي تا 4 روز آينده منتخبين رسما كار خود را آغاز مي كنند.

دبير كل اتاق تعاون مركزي اعضاي جديد هيئت مديره را متشكل از محمود صلاحي رئيس مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشور ، سيد محمد كريمي استاندار مازندران ، ماشاالله عظيمي مدير عامل صندوق تعاون كشور، سيد كاظم دلخوش رئيس فراكسيون تعاون مجلس، حسين نجابت نماينده تهران ، سيد ابوالقاسم سرحدي زاده رئيس اتحاديه تعاونيهاي مسكن كارگران كشور و سيد مصطفي سيد هاشمي معاون اقتصادي ستاد اجرايي فرمان امام اعلام كرد.

رمضاني، عباسي و فتحي پور از نمايندگان مجلس را نيز به عنوان منتخبين هيئت بازرسي اعلام كرد و افزود: اين تعداد از آرا 8 ميليون و 250 هزارعضو اتاق حائز اكثريت آرا شدند.

وي ادامه داد:هم اكنون بستر توسعه بخش تعاون فراهم شده كه در اين ارتباط اولين اقدام تدوين سند توسعه بخش تعاون است كه بر اساس فصل 3 ماده 10 قانون سياستهاي اصل 44 ، وزارت خانه هاي اقتصادي بايد با همكاري وزارت تعاون اتاق تعاون مبناي بودجه سالانه براي سند توسعه بخش تعاون را تهيه و به دولت اعلام كنند.

دبير كل اتاق تعاون مركزي درادامه به مشوقهاي بيمه اي ومالياتي ديده شده در سياستهاي اصل 44 براي فعالان بخش تعاون خبر داد و افزود:كار فرمايان در بخش تعاون 20 درصد از تخفيف بيمه اي و مالياتي برخوردار خواهند شد.

رمضاني خاطرنشان كرد: توانمند سازي اتاقهاي تعاون ، تاسيس بانك توسعه و تعاون و راه اندازي صندوق ضمانت بخش تعاون نيز از موارد ديگر سياستهاي اصل 44 است.

وي از تدوين لايحه اي براي بازنگري در مقررات و قوانين بخش تعاون با كمك وزارت تعاون خبر داد و تاكيد كرد: انجام اين كار هم اكنون در مركز پژوهشهاي اتاق تعاون با همكاري اساتيد و خبرگان بخش تعاون آغاز شده است.

دبيركل اتاق تعاون مركزي بيان داشت: براساس سياستهاي اصل 44 اتاقهاي تعاون و بازرگاني موظف هستند كه ساز و كار لازم و هماهنگي هاي بين تشكلها را انجام دهند و به عنوان مشاورين سه قوه نتايج را گزارش نمايند.

رمضاني همچنين ايجاد فضاي مساعد كسب و كارو كار آفرين را از ديگر وظايف اتاقهاي تعاون و بازرگاني بر شمرد و گفت: نماينده اتاق تعاون و بازرگاني از اين پس عضو رسمي شوراي اقتصاد، هيئت امناي حساب ذخيره ارزي ، هيئت سرمايه گذاري خارجي و هيئت عالي واگذاري خواهند بود.

وي به انعقاد تفاهم نامه همكاري در زمينه آموزشهاي كارورزي بين وزارت تعاون و كار و امور اجتماعي در آينده اي نزديك خبر داد و ياد آور شد: از دانشگاه تعاون جهان نيز خواسته شده با تاسيس شعبه درمناطق مركزي ايران و مناطق آزاد به ارائه آموزشهاي تعاون بپردازد.

دبير كل اتاق تعاون مركزي ميزان صادرات غير نفتي بخش تعاون را درحال حاضر 23 درصد اعلام كرد و افزود: در اين راستا با برگزاري و شركت در نمايشگاههاي مختلف سعي در افزايش اين سهم داريم كه شركت در بزرگترين نمايشگاه تعاون جهان در آذرماه سالجاري شهر ليسبون پرتقال از آن جمله است.

رمضاني در ادامه به تبادل هيئتهاي تجاري ايران و كشورهاي ديگر اشاره و خاطرنشان كرد: تفاهم نامه همكاري ايران و اندونزي در بخش گسترش فعاليتهاي تعاون در حال انجام است كه در اين بخش حضور ايران در كشورهاي افريقايي نيز درحال تقويت است.

وي صادرات ايران به آفريقا را در حال حاضر 300 ميليون دلار ذكر كرد و ادامه داد: در تلاش هستيم اين رقم را به 400 ميليون دلار افزايش دهيم .

دبير كل اتاق تعاون مركزي از امضاي تفاهم نامه همكاري با هيئت اقتصادي كشور عراق در حوزه صدور خدمات فني مهندسي و انبوه سازي مسكن خبر داد و تصريح كرد: هم اكنون سهم صادرات ايران به عراق 5/1 ميليارد دلار است كه بايد به سرعت، رقم ياد شده افزايش داده شود و اين در حالي است كه تركيه هم اكنون 10 ميليارد دلار صادرات به عراق دارد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن