تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان جنوبي بر تقويت امكانات امنيتي استان تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار خراسان جنوبي بر تقويت امكانات امنيتي استان تاكيد كرد
بيرجند - خبرگزاري مهر: سيد صولت مرتضوي گفت: نقش استان از حيث منابع انساني در تامين امنيت داخلي كشور به خصوص مرزهاي شرقي بسيار مهم است و با تقويت امكانات امنيتي خراسان جنوبي، اين استان گورستاني براي سوداگران مرگ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، مرتضوي پيش از ظهر امروز در جمع فرماندهان يگان ‌هاي عملياتي استان استعمال مواد مخدر، عوارض جانبي و همچنين بيماري‌هاي لاعلاج جوانان را ارمغان حضور آمريكا در افغانستان و تسلط آنان بر دستگاه‌ هاي اطلاعاتي و نظامي پاكستان دانست و افزود: هدف نظام جمهوري اسلامي، اعتلاي ارزش‌هاي اخلاقي است كه در اين راستا توجه ويژه ‌اي به امر پيشگيري از اعتياد و مبارزه با سوداگران مرگ دارد.

وي با اشاره به توليد بيش از هشت هزار تن مواد مخدر در جهان اظهار داشت: اگر اين مرگ تدريجي بشريت محاسبه شود به اين نتيجه مي رسيم كه اين مرگ خاموش ننگي بر جامعه جهاني است.

مرتضوي با اشاره به توفيقات اخير هنگ تكاوري سلمان در بخش مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر افزود: نيروهاي پر‌تلاش نظامي خراسان جنوبي در كسوت پاسداري وظيفه دفاع از ميهن اسلامي را به خوبي انجام مي ‌دهند.

به گفته وي، اكنون به واسطه جهل در كشورهاي همسايه به خصوص در افغانستان و پاكستان و به واسطه غفلت جامعه جهاني و فزون ‌خواهي صاحبان زر و زور و قدرت، بشريت در معرض ابتلاي استعمال مواد مخدر قرار گرفته است.

استاندار خراسان جنوبي در پايان يادآور شد: مـتاسفانه هر از چند گاهي در مجامع بين ‌المللي واژگاني به عنوان حقوق بشر شنيده مي ‌شود كه اين اظهارات به عنوان ابزاري براي فشار بر كشورهاي آزاد قرار گرفته است اما شاهد اين هستيم كه حقوق بشر مانند دوران جاهليت در جوامع بين ‌المللي نقض مي شود.

فرمانده تيپ دو تكاوري سلمان نيز در اين جلسه يادآور شد: از ابتداي امسال چهار هزار و 862 كيلوگرم انواع مواد مخدر طي هفت مورد درگيري با اشرار توسط ماموران هنگ تكاوري سلمان كشف و ضبط شده است.

هادي غفوري عنوان كرد: در اين عمليات‌ ها هفت نفر از اشرار و قاچاقچيان به هلاكت رسيدند و 13 دستگاه خودروي اشراري، 12 قبضه سلاح و همچنين 15 دستگاه خودروي حامل مواد مخدر توقيف شد.

وي با بيان اينكه اين هنگ سال گذشته 17 تن انواع مخدر را كشف و ضبط كرده است، اظهار داشت: طي دو عمليات جداگانه در سوم و دهم مرداد، ماموران يگان عملياتي سلمان موفق شدند مقداردو هزار و 629 كيلوگرم ترياك را از قاچاقچيان كشف و در اين ارتباط پنج نفر از اشرار مسلح را به اسارت درآورده و دو نفر را به هلاكت برسانند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن