تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815764319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان هزار انژكتور خودرو در پايتخت دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سارقان هزار انژكتور خودرو در پايتخت دستگير شدند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري دو سارق حرفه‌اي كه از يك سال پيش تحت تعقيب ماموران پليس قرار داشتند خبر داد و افزود: اين دو تاكنون به بيش از هزار فقره سرقت انژكتور خودرو اعتراف كردند.


به گزارش خبر نگار اجتماعي ايرنا، سرهنگ عباسعلي محمديان روز سه شنبه گفت: بدنيال اعلام شكايات متعدد صاحبان خودروها از نيمه دوم سال گذشته در خصوص سرقت انژكتور خودروهايشان و با دستور قضايي بازپرس شعبه 14 دادسراي ناحيه 4 پيگيري اين سرقت ها به اداره پليس آگاهي تهران ارجاع شد.
وي تصريح كرد: ماموران در بررسي هاي اوليه دريافتند دو سارق حرفه‌اي پس از شناسايي خودروهايي كه در مناطق خلوت متوقف شده‌اند با تخريب دريچه موتور (كاپوت) مبادرت به سرقت سيستم سوخت‌رساني انژكتور مي كنند.
سرهنگ محمديان اظهار داشت: پس از پيگيري‌هاي گسترده از سوي كارآگاهان اداره 20 پليس آگاهي تهران بزرگ سرانجام ردپاي دو نفر از متهمان سابقه‌دار به نام‌هاي علي و مهدي در اين سرقت‌ها شناسايي و در مرحله بعدي در يك اقدام ضربتي و هماهنگ هر دو متهم دستگير و مقادير قابل توجهي انژكتور انواع خودرو از آنها كشف و ضبط شد.
وي خاطرنشان كرد: متهمان تحت بازجويي‌هاي متعدد قرار گرفته و تاكنون به هزار فقره سرقت انژكتور از خودروهاي شهروندان تهراني اعتراف كردند.
وي يادآور شد: با توجه به دستور قضايي مبني بر شناسايي مالباختگان ، تاكنون تعدادي از افرادي كه سيستم سوخت رساني خودرو آنها به سرقت شده شناسايي ومي توانند با دردست داشتن كلاسه پرونده به اداره بيستم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي (آگاهي مركز) مراجعه كنند.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ همچنين گفت: مامورين كلانتري 135 آزادي به يك خودرو شورلت نقره اي رنگ فاقد پلاك كه در جلوي يك فروشگاه در شهرك اكباتان پارك بود مظنون شدند ولي قبل ازهر گونه اقدامي راننده به همراه يك نفر ديگر كه سراسيمه از يك فروشگاه خارج شده بود از محل متواري شدند.
سرهنگ عباسعلي محمديان افزود: با تعقيب عوامل كلانتري خودرو متوقف كه در حين بازرسي يك قبضه سلاح كلت كمري با صداخفه كن كشف شد و دو متهم به اسامي كاميار و مازيار دستگير شدند و از بازرسي منزل متهمين يك قبضه اسلحه كلاشينكف ، پنج قبضه كلت كمري ، تعدادي خشاب و تعداد زيادي فشنگ مربوطه و همچنين ماسك ، كلاه ، دستكش ، نوارچسب و دو دست لباس رنگ خاكي (احتمال مي رود جرائم ارتكابي با اين پوشش صورت گرفته باشد) و ترازوي توزين مواد مخدر كشف مي شود.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: با توجه به كشف چندين قبضه سلاح و آلات و ادوات جرائم مسلحانه ، پرونده به همراه متهمين به دستور مقام قضايي و جهت تكميل تحقيقات در اختيار اداه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ (مبارزه با جرائم مسلحانه) قرار گرفته است.
سرهنگ محمديان در پايان ضمن تشكر از هوشياري عوامل كلانتري 135 و تلاشهاي كارآگاهان اداره يكم و همكاري صميمانه داديار شعبه دوم در رسيدگي به اين پرونده ، از شهرونداني كه اطلاعاتي از اين دو برادر مسلح داشته يا شكايتي از آنان در ارتكاب جرائم مختلف دارند خواست به اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه يا با شماره تلفن 55381036 تماس حاصل نمائيد.
بنابر گزارش روابط عمومي پليس آگاهي تهران بزرگ ،‌ مردي كه شريكش را براثر درگيري در محل كار به قتل رسانده و دوست وي را مجروح كرده بود ، خود را به پليس آگاهي معرفي كرد.
معاون مبارزه با جرائم جنائي پليس آگاهي تهران بزرگ در اين خصوص گفت: در ساعت 21:40 سوم مرداد 87 با اعلام يك مورد وقوع قتل از سوي كلانتري 161 به مركز پيام پليس آگاهي ، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي (ويژه قتل) در محل واقع در ميدان بهاران حضور يافته كه پس از بررسي موضوع مشخص شد مردي 50 ساله به نام قباد براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده و يك نفر ديگر به نام مسعود كه از دوستان مقتول بوده مجروح ، كه به بيمارستان ولي عصر منتقل شد.
سرهنگ كارآگاه سعيد ليراوي افزود: با توجه به شدت جراحات مسعود ، انجام تحقيقات از وي مقدور نبوده لذا كارآگاهان بررسي هاي لازم را پيرامون موضوع معمول داشته كه معلوم شد مقتول با فردي به نام "آزاد" كه از شركاي وي بوده قرار ملاقات داشته است.
معاون پليس آگاهي گفت: متهم دو پس از وقوع قتل روز پنجم مرداد 87 خود را در پليس آگاهي تسليم كرد.
سرهنگ ليراوي خاطرنشان كرد با توجه به اينكه موارد اختلافات مالي بين شركا و درگيريها غالباً به اين علت است كه افراد بدون تنظيم قرارداد و يا شهود مورد اعتماد و تنها به واسطه نسبت فاميلي يا سابقه آشنائي به شراكت با هم اقدام مي نمايند در ادامه به هر دليل ممكن اين شراكت تبديل به اختلاف ، درگيري ، نزاع و در پاره اي از موارد منجر به قتل يكي از طرفين مي گردد كه رعايت قوانين و مقررات از اين قبيل حوادث جلوگيري مي كند.
همچنين خبر ديگري از روابط عمومي پليس آگاهي تهران حاكيست، دو نفر از اعضاي باند سارقان منزل دستگير و تاكنون به 16 فقره سرقت در مناطق مختلف تهران اعتراف كرده و سه همدست خود را نيز معرفي كردند كه تلاش براي دستگيري آنها ادامه دارد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن