تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805720850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ادبي و هنري


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار ادبي و هنري
ملاقات هنرمندان از جانبازان
جمعي از هنرمندان و مديران سينماي كشور به همراه اعضاي پايگاه مقاومت بسيج شهيد آويني بنياد سينمايي فارابي به ديدار جانبازان انقلاب اسلامي مي روند.اين هنرمندان و مديران روز چهارشنبه شانزدهم مرداد ماه جاري همزمان با روز جانباز (ميلاد حضرت ابوالفضل عباس عليه السلام) از آسايشگاه جانبازان ثارالله بازديد مي كنند.
اين مراسم به همت پايگاه مقاومت بسيج شهيد آويني بنياد سينمايي فارابي برگزار مي شود و هنرمندان و مديران سينماي كشور ساعت 11 صبح ميهمان جانبازان عزيز انقلاب خواهند بود.
پخش فيلم هاي مستندي از مدعيان دروغين مهدويت
ويژه برنامه «مدعيان دروغين مهدويت» اين هفته در قالب برنامه « به سوي ظهور» از شبكه دو سيما پخش مي شود. «به سوي ظهور» برنامه اي است كه ابعاد مختلف مهدويت را مورد بررسي قرار مي دهد. بنابر اين گزارش، اين برنامه با پخش فيلم هاي مستندي از مدعيان دروغين مهدويت و ارتباط با حضرت مهدي(عج)، آسيب هاي مطرح شده در اين زمينه را مورد بررسي كارشناسانه قرار مي دهد.
اين برنامه در روز جمعه 18مرداد بحثي با عنوان آسيب شناسي مباحث مهدويت و هشدارها را با حضور كارشناساني از جمله مهندسي، سيد احمد خاتمي و كلباسي با تكيه بر نقطه نظرهايي از آيت الله مكارم شيرازي مورد بررسي قرار مي دهد.
دوازدهمين جشنواره تئاتر عروسكي
دوازدهمين جشنواره تئاتر عروسكي، از 20 تا 26 مرداد ماه جاري در تهران برگزار مي شود.
رحمت الله محرابي، دبير اين جشنواره هدف جشنواره تئاتر عروسكي را كمك به رشد كيفي و كمي تئاتر عروسكي دانست و گفت: موضوعات بومي، سنتي، آيين ها و رسوم ايراني مد نظر قرار داده شده اند.
وي اين دوره از جشنواره را رقابتي عنوان كرد و افزود: نمايش صحنه اي، خياباني، مسابقه بين الملل، ويژه بين الملل و جنبي بخش هاي مختلف جشنواره دوازدهم است.به گفته محرابي تالارهاي هنر، فردوسي، خانه نمايش، تماشاخانه سنگلج و مجموعه تئاتر شهر محل برگزاري اين جشنواره است.
استقبال از تئاتر رضوي
نمايشنامه نويسان و گروه هاي تئاتري ايران با ارسال بيش از 240 اثر به ششمين جشنواره تئاتر رضوي استقبال گسترده اي از آن نموده اند.
كار بازخواني اين جشنواره نيز به زودي آغاز خواهد شد. گفتني است، ششمين جشنواره سراسري تئاتر رضوي، به همت مركز هنرهاي نمايشي با مشاركت استانداري و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان شمالي با هدف پاسداشت و گسترش فرهنگ رضوي در تهران و بجنورد برگزار مي شود. آثاري كه به تأثير انديشه امام رضا(ع) در زندگي انسان معاصر بپردازد در اولويت انتخاب براي حضور در جشنواره خواهد بود.
اولين جشنواره ملي فرهنگ ها
اولين جشنواره ملي فرهنگ ها با محوريت زبان و فرهنگ 5 تا 9 شهريورماه توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار ميشود.
اين جشنواره با هدف فراهم كردن زمينه مساعد براي آشنايي هرچه بيشتر مردم تهران با فرهنگ ها و سنن ايراني، مقابله با تهاجمات فرهنگي و تعاملات فرهنگي هنري ميان اقوام برگزار مي شود.
بر اين اساس، آداب و رسوم، باورهاي ديني و اعتقادي، موسيقي سنتي، محلي و فولكلور، مراسم آييني و ادبيات بومي و محلي از موضوعات جشنواره است. همچنين گروه نمايش هاي بومي و سنتي، گروه مراسم آييني و گروه موسيقي و شعر نيز از ديگر بخش هاي جشنواره است.
چاپ دوازدهم رمان «ارميا»
چاپ هفتم تا دوازدهم رمان «ارميا» نوشته «رضا اميرخاني» همزمان از سوي انتشارات سوره مهر منتشر شد.«ارميا» كه از جمله كتاب هاي ژانر ادبيات دفاع مقدس است، داستان جواني متمول است كه با مخالفت پدر و مادر به جنگ مي رود و همسنگر و دوست او در روزهاي پاياني به طور ناگهاني شهيد مي شود.«ارميا» اولين اثر رضا اميرخاني است.
مرحله دوم طرح تجهيز كتابخانه هاي تهران
فاز دوم طرح تجهيز و توسعه كتابخانه هاي شهر تهران، از اوايل مردادتا دو ماه آينده اجرا مي شود.گفتني است، فاز نخست اين طرح كه به تامين تجهيزات كتابخانه ها اختصاص داشت در سال 86 به طور كامل اجرايي شد و فاز سوم آن به طرح شبكه سازي كتابخانه ها اختصاص دارد كه پس از اتمام فاز دوم اجرا خواهد شد.
سپيده نيايش در مدرسه
نخستين جشنواره سپيده نيايش توسط فرهنگسراي مدرسه و با همكاري ستاد اقامه نماز و معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 7 تهران همزمان با اعياد مبارك رجب و شعبان در سطح مساجد شرق تهران برگزار مي شود. اين جشنواره داراي برنامه هاي مختلف فرهنگي، هنري و مذهبي است و اختتاميه آن با حضور ائمه جماعات و 10 هزار نفر از نوغلامان امام حسين(ع) نيمه شعبان برگزار خواهد شد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن