تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رقابت‌هاي ال‌جي كاپ از فردا در تهران برگزار مي‌شود70 هزاردلار جايزه نقدي براي قهرمان غرب آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رقابت‌هاي ال‌جي كاپ از فردا در تهران برگزار مي‌شود70 هزاردلار جايزه نقدي براي قهرمان غرب آسيا
عكس:حميدجاني‌پورنبي: جاي خالي بازي‌هاي تداركاتي برايمان جبران مي‌شودگروه ورزش-پنجمين دوره رقابت‌هاي فوتبال غرب آسيا، جام ال‌جي از روز پنج‌شنبه به ميزباني كشورمان در ورزشگاه تختي تهران برگزار مي‌شود.


«مهدي محمدنبي» دبيركل فدراسيون فوتبال ايران با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: ايران، قطر، سوريه، عراق، عمان، فلسطين و اردن تيم‌هاي شركت‌كننده در اين رقابت‌ها هستند.
جاي خالي بازي‌هاي تداركاتي
دبيركل فدراسيون فوتبال در نشست مطبوعاتي كه به همين مناسبت برگزار شده بود، با اشاره به لغو ديدارهاي تداركاتي تيم ملي، اين رقابت‌ها را بهترين زمان براي آماده‌سازي تيم ملي براي حضور مقتدرانه در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني دانست.
نبي ابراز اميدواري كرد تيم ملي بتواند از عنوان قهرماني خود در اين رقابت‌ها دفاع كند.وي با اشاره به هزينه يك ميليارد توماني براي تجهيز استاديوم تختي ابراز اميدواري كرد تا بخشي از رقابت‌هاي ليگ برتر نيز در اين ورزشگاه برگزار شود.دبيركل فدراسيون فوتبال از ال‌جي براي حمايت مالي از اين مسابقات تشكر كرد.
بايد توان ميزباني خود را نشان دهيم
حسن غفاري، نايب‌رييس كنفدراسيون فوتبال غرب آسيا و رييس سابق كميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال هم ضمن تشكر از شركت ال‌جي گفت: فوتبال بدون حاميان مالي امكان حيات ندارد. غفاري افزود: ما بايد به آسيا توان ميزباني خود را اثبات كنيم و نشان دهيم بي‌جهت نيست كه در سراسر جهان به عنوان ميهمان‌نواز شناخته مي‌شود.
با وجود فوتبال، همه يك خانواده‌ايم
اندي كيم، رييس شركت ال‌جي در ايران كه حامي مالي اين مسابقات محسوب مي‌شود، گفت:‌‌ «تا فوتبال را دوست داريم، همه از يك خانواده هستيم.» وي با اشاره به اينكه فوتبال عامل نزديكي كشورها است، گفت: «اميدوارم همه ما از اين بازي‌ها به عنوان يك هوادار فوتبال لذت ببريم.»
جشن باشكوه براي قهرماني احتمالي ايران
كائيني از مديران شركت گلديران نماينده رسمي ال‌جي در ايران هم گفت: «در صدد هستيم تا جشن باشكوهي را براي قهرماني تيم ملي برگزار كنيم.» وي از انتخاب برترين بازيكن زمين در پايان هر بازي و اهداي جايزه ويژه به آن بازيكن خبر داد.
تختي آماده است
غفاري در پاسخ به سوالي درباره آمادگي ورزشگاه تختي گفت: «ورزشگاه تختي تا 3 هفته پيش آمادگي برگزاري هيچ مسابقه‌اي را نداشت، اما يك تلاش جمعي باعث شد با صرف هزينه‌اي نزديك به يك ميليارد تومان و تلاش شبانه‌روزي نزديك به 150 نيروي متخصص و خدماتي سيستم‌هاي روشنايي، صوتي، زمين چمن، VIP، اتاق پزشكي، اتاق رسانه‌ها و اتاق دوپينگ آماده بهره‌برداري است.»
WSG با صدا و سيما طرف است
نبي در پاسخ به سوالي در مورد حق پخش تلويزيوني اين رقابت‌ها گفت: WSG كه پيمانكار اي‌اف‌سي در زمينه تبليغات است با مديران صداوسيما مذاكرات لازم را انجام داده است.
70هزار دلارجايزه تيم قهرمان
غفاري گفت: جوايز تيم‌هاي اول و دوم به ترتيب 70هزار و 40هزار دلار است، ضمن اينكه به تيم‌هايي كه از حضور در فينال بازمي مانند به هر كدام به ترتيب 20هزار دلار اهدا خواهد شد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن