تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805513234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير مشاوران فرمانداري رباط كريم : رسيدن به يك مديريت اجرايي كارآمدوايجاد برنامه ريزي مدون از اهداف شوراي مشاوران فرمانداري رباط كريم است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مدير مشاوران فرمانداري رباط كريم : رسيدن به يك مديريت اجرايي كارآمدوايجاد برنامه ريزي مدون از اهداف شوراي مشاوران فرمانداري رباط كريم است
رباط كريم ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : از زمان فعاليت مهندس جهانبخشي به عنوان فرماندار رباط كريم و در جهت ريشه يابي مشكلات و ايجاد برنامه ريزي مدون و رسيدن به يك مديريت اجرايي كارآمد شوراي مشاوران تشكيل شده است كه نتايج ثمربخشي تاكنون داشته است .
قاسم ميرزايي مدير مشاوران فرماندار رباط كريم طي گفتگويي ضمن بيان مطلب فوق به تشريح رئوس فعاليتهاي حوزه مشاوران و نوآوريهاي اين حوزه پرداخت .
وي از تشكيل شوراي نمايندگان حقوقي تشكيل كميسيون انطباق تشكيل شوراي مشاورين بررسي و ساماندهي مسائل شوراها و شهرداريها كنترل معادن و جلوگيري از تصرفات آن جلوگيري از تخريب اراضي و منابع طبيعي شركت در كميسيون ماده 100 و جريان انداختن پرونده هاي سالهاي گذشته كميسيون 99 و برگزاري كلاسهاي مشاوره با بانوان و جوانان به عنوان بخشي از فعاليتهاي حوزه مشاوران ياد كرد.
ميرزايي ضمن اشاره به اهداف و وظايف تشكيل شوراي نمايندگان حقوقي ادامه داد : شوراي نمايندگان حقوقي با تدبير و شيوه هاي تجربي جهت ايجاد نمايندگان حقوقي در فرمانداري بخشداريها و شهرداريها با هدف كنترل امور حقوقي از قبيل قراردادها توافقات و اختلافات ادارات و شهرداران و شوراها و مالكين با شهرداريها تشكيل شده است .
وي افزود : اين شورا با هدف ارتقاي توانمنديهاي حقوقي و ارائه راهكارهاي قانوني و تفهيم آن به مديران و حل اختلافات و مشكلات و ساماندهي مسائل تشكيل شده و اين حركت حقوقي وابسته به فرمانداري است و هيچ تداخلي با امور قضايي ندارد و در راستاي قانونمند كردن تصميم گيريها و كاهش بار كاري مراجع قضايي فعاليت خود را شروع كرده است .
ميرزايي با اشاره به تشكيل شوراي مشاورين در فرمانداري رباط كريم اظهار داشت : شوراي مشاورين با بهره گيري از مشاوران حقوقي فرهنگي بازرسي حوزه فرماندار صنايع ائمه جمعه و جماعات ايثارگران و جانبازان بانوان روابط عمومي اجرايي و جوانان تشكيل يافته كه هركدام از مشاوران به نوبه خود داراي شرح وظايفي در قالب ميداني و درون تشكيلاتي مي باشند كه با نگرشي به واقعيتهاي موجود در پي يافتن راهكارهاي موثر تلاش مي كنند و نتيجه بررسيهاي خود را براي اخذ تصميمات نهايي به شوراي معاونين و مشاورين جهت بهره وري در شوراي اداري و ادارات و سازمانهاي ذيربط با مديريت فرماندار منعكس مي نمايند.
وي خاطر نشان كرد : مشاوران ضمن عهده دار بودن كارهاي تخصصي فني و اقتصادي از جمله صنايع در حال حاضر در صدد جمع آوري اطلاعات و آمار از اوضاع شهركهاي صنعتي و مشكلات آنها مي باشند به گونه اي كه با رايزني و ارتباطات خارج از شهرستان حركتهاي اقتصادي و توانمندي را احيا و تقويت مي نمايند.
وي اظهار داشت : اعضا شوراي مشاوران در امور مربوط به خود كارشناس هستند و به صورت مقطعي و يا با آينده نگري در تلاش و پيگيري و برنامه ريزي و انعكاس موارد به مديران مربوطه مي باشند و تاكنون فعاليتهاي زيادي در زمينه هاي كاري مختلف به فرماندار ارائه گرديده است .
وي با اشاره به بررسي مسائل و مشكلات شوراها و شهرداران ياد آور شد : اين حوزه بصورت هفتگي با تشكيل جلساتي به ارزيابي عملكرد شهرداريها و انعكاس مراتب به شهرداران جهت رفع نقايص و مشكلات مي پردازد.
ميرزايي با اشاره به وظايف محوله در كميسيون انطباق گفت : فلسفه تشكيلاتي كميته انطباق بررسي مصوبات شوراهاي اسلامي از نظر تطبيق و عدم تطبيق با قانون است كه در اين مدت عليرغم فعاليتهاي قبل و تكميل و تقويت اعضا و توجيه شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي در زمينه علت رد يا قبول مصوبات ترتيبي اتخاذ شده تا ضمن افزايش كيفيت مصوبات تمامي مصوبات با رعايت كليه موازين و قوانين و آئين نامه هاي مالي اداري شوراها و شهرداريها بررسي گردد.
وي افزود : يكي از تاثيرگذاريهاي بررسي مصوبات به نوعي ارزيابي عملكرد شوراها و شهرداران است كه در اين راستا افراد نسبت به بازنگري عملكرد خود اقدام نمايند و روابط آنان بصورت منطقي و آگاهانه تر ارتقا يابد.
وي در پايان با اشاره به شرح ساير اقدامات اين حوزه اذعان داشت : علاوه بر فعاليتهاي تعريف شده در حوزه مشاوران كلاسهاي آموزشي و برنامه ريزي براي بانوان و جوانان انجام شده و امور بعضي از نهادها مانند انجمن زندانيان و ايتام و اماكن بحران با فعاليت و پشتكار نويني در حال ساماندهي و رسيدگي قرار دارد كه اميد است در طول حيات خدمت آنطور كه شايسته رضاي خداوند است بتوانيم خدمتگزار به اسلام و مردم شريف و دولت خدمتگزار باشيم .
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن