تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815021044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين گردهمايي اطلاع‌رسانان فناوري اطلاعات و ارتباطات بر پا شد


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: نخستين گردهمايي اطلاع‌رسانان فناوري اطلاعات و ارتباطات بر پا شد
- اولين گردهمايي اطلاع‌رسانان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات يكشنبه شب به همت شركت تدبيرگران اطلاع‌رساني فردا در هتل لاله تهران برگزار شد.

محور اصلي اين نشست قدرداني از فعالان مطبوعاتي حوزه ICT بود كه با استقبال خوبي نيز از سوي رسانه‌‌ها و شركت‌هاي خصوصي روبرو شد.

همزمان با اين گردهمايي، همچنين تشكل اطلاع رسانان صنعت انفورماتيك رسما معرفي گرديد و نيز مراحل پيشرفت اجرايي تاسيس انجمن صنفي اطلاع رسانان صنعت انفورماتيك و اهداف آن تشريح شد.

در جريان اين مراسم شركت‌هاي فعال در حوزه ICT كه با توجه به معيارهاي هيات داوران اين گردهمايي، بهترين اطلاع‌رساني را در چند مبحث مختلف انجام داده بودند لوح تقدير دريافت كردند. از جمله اين شركت‌ها آواژنگ و سازگار ارقام بودند كه به طور مشترك به دليل بهترين اطلاع‌رساني فني و كاربردي توسط مقالات علمي در رسانه‌هاي تخصصي لوحي را دريافت كردند. مجدداً آواژنگ، ماديران و داتك سه شركت منتخب در بهترين پوشش رسانه‌اي مرتبط با آگهي‌هاي تجاري لوح دريافت كردند.

شركت نوكيا نيز به دليل داشتن روابط عمومي موثر در همايش‌ها، مسابقات و كنفرانس‌هاي مطبوعاتي موفق به دريافت لوح سپاس شد.

شركت ماديران و آواژنگ به تشخيص هيات داوران بهترين اطلاع‌رساني در زمينه خدمات پس از فروش را از طريق رسانه‌هاي مطبوعاتي انجام داده بودند و به همين دليل به دريافت لوح نائل آمدند. شركت سام سرويس به تنهايي موفق به دريافت لوح سپاسي شد كه اين شركت را بهترين برگزار كننده همايش‌هاي برون مرزي و تورهاي خبري معرفي مي‌كرد.

شركت ديگري كه موفق به دريافت لوح شد فراسو بود كه به عنوان بهترين ارايه كننده راهكارهاي تحقيق و توسعه بازار اين لوح را از آن خود كرد و در نهايت بازهم آواژنگ بود كه چهارمين لوح خود را به منظور بيشترين تنوع در اطلاع‌رساني كالا به مصرف كننده از دستان هيات داوران دريافت كرد.

در اين گردهمايي، داوود زارعيان مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران از جانب نهادهاي دولتي ديدگاه و دغدغه‌‌هاي خود را راجع به اطلاع‌رساني صحيح و موثر و نيز بالا بردن سطح دانش اطلاع رسانان حوزهICT كه منجر به بالا رفتن سطح دانش مخاطبان رسانه‌ها مي‌شود بيان كرد.

گفتني است در اولين گردهمايي اطلاع رسانان صنعت انفورماتيك، حسين كيايي مدير‌عامل شركت تدبيرگران، محمدرضا عاليان رييس هيات‌مديره تدبيرگران، ايمان بيك سردبير روزنامه فناوران اطلاعات، محمود اروج‌زاده مدير مسوول ITNA، مهدي بگلري مدير مسوول هفته نامه عصر ارتباط، باقر بحري مديركل توسعه سازگار ارقام و كوروش عباسي مدير تبليغات و بازاريابي گروه شركت‌هاي آواژنگ به سخنراني پرداختند و مطالبي را در ارتباط با اطلاع‌رساني صحيح و تأثيرات آن بر جامعه مخاطب و همچنين لزوم تأسيس تشكل اطلاع رسانان صنعت انفورماتيك بيان كردند.

لازم به ذكر است هدايايي نيز از سوي شركت‌هاي خصوصي حضور يافته در همايش به صورت قرعه كشي و به رسم يادبود به خبرنگاران حاضر در گردهمايي اهدا شد.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن