تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815427135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران ۳۶ - كره جنوبى ۲۸ - جوانان هندبال هم فيناليست شدند، هم جهانى


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ايران ۳۶ - كره جنوبى ۲۸ - جوانان هندبال هم فيناليست شدند، هم جهانى
هندبال ايران دوباره به كويت خورد، اين بار در فينال، جوانان آسيا. حالا بعد از نوجوانان، هندباليست هاى جوان هم جهانى شدند و در سال ۲۰۰۹ مسافر دانمارك مى شوند.
با بردن سومين حريف آسياى جنوب شرقى شاگردان قاسم شعبانى پور، كره اى ها را در حسرت صعود به فينال گذاشتند.
كره جنوبى در دوره قبل حريف كويت شد، اما در يكقدمى قهرمانى ماند. اما اين بار آريايى ها حسرت فيناليست شدن را هم به دلشان گذاشتند. بهتر از اين براى تيم ملى هندبال جوانان ايران نمى شود.
تيمى كه اسكلت اصلى اش را تيم نوجوانان تشكيل مى داد، همان تيمى كه بعد از ۴۰ سال قهرمانى را به هندبال ايران هديه داد، فراتر از انتظار كاركرد و بعد از شكست حريفان به نيمه نهايى رسيد.
ا... كرم استكى، ميلاد مسائلى، حسين رحمتى و سجاد استكى هر كارى كه دوست داشتند در مقابل چشم بادامى هاى كره انجام دادند.
ا... كرم كه با تيم نوجوانان قهرمانى را در تهران به هندبال هديه كرد، دوباره به روزهاى خوشش در هندبال ايران رسيده، روزهاى مصدوميتى كه در تيم ملى بزرگسالان تمام شده. در مقابل كره جنوبى، ا... كرم استكى همان پاسور تاثيرگذار بود و در خيلى از وقت هاى بازى با حركات ديدنى اش، فرصت زيادى از حريف گرفت و خط حمله ايران را راه انداخت.
در پايان ۶۰ دقيقه رقابت ديدنى، ايران با شايستگى و با قدرت با نتيجه ۳۶- 28 كره را برد و حريف كويت شد حالا حريف ايران، همان كويت هميشگى است با كلى نفوذ در داورى آسيا.
اگر حاشيه ها بگذارد، ايران حتى به قهرمانى هم مى تواند برسد. آنها در مرحله دوم با نتيجه ۳۱-33 در يك بازى فشرده، با اختلاف ۲ گل بازى را واگذار كردند. اگر دست هاى پنهان بگذارند، اين تيم جوانان شايستگى شكست حريف و قهرمانى جوانان آسيا را هم دارد تا به عنوان تيم اول جواز حضور در جهانى دانمارك را بگيرد. حتى اگر اين اتفاق نيفتد، چيزى از شايستگى هاى قاسم شعبان پور و شاگردان جوانش كم نمى شود.
ايران - كويت امروز بعدازظهر برگزار مى شود. قطر و كره هم در بازى رده بندى زودتر به ميدان مى روند.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن