تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه‌اندازي سايت‌هاي بهائيت در اينترنت به دستور «بيت‌العدل‌اعظم»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: راه‌اندازي سايت‌هاي بهائيت در اينترنت به دستور «بيت‌العدل‌اعظم»
خبرگزاري فارس: سايت‌هاي اينترنتي طرفداران فرقه ضاله بهائيت بر اساس قاعدهاي ديكته شده بيت‌العدل اعظم (سازمان مديريت جهاني فرقه) مستقر در اسرائيل و مبلغين پيشكسوت و رهبران آنها در مراكز بهايي ايران راه‌اندازي شده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس بر اساس نتايج يك تحقيق، اينترنت در ساليان اخير عرصه ظهور و حضور بسياري از جريان‌هاي فكري و فرهنگي كشور بوده است.
بر اين اساس يكي از نحله‌هايي كه در سال‌هاي اخير توانسته فضاي مناسبي را جهت تبليغ و ترويج انديشه‌هاي مذموم خود در اينترنت فارسي بيابد، فرقه ضاله بهائيت است.
حمايت بي‌دريغ رژيم صهيونيستي و آمريكا و انگلستان، امكانات تبليغي فراواني را براي اين فرقه در اينترنت فراهم آورده است.

## تاسيس سايت بر اساس دستور بيت‌العدل اعظم
در ايران دو گروه به فرقه ضاله بهائيت در اينترنت مي‌پردازند:
1- پيروان بهاييت كه بر اساس قاعده‌هاي ديكته شده به آنها چه از طرف بيت‌العدل اعظم (سازمان مديريت جهاني فرقه) مستقر در اسرائيل و چه از طرف مبلغين پيشكسوت و رهبران آنها در مراكز بهايي ايران، اقدام به تاسيس سايت‌هاي متنوع (شامل:فيلم،عكس،‌كليپ‌، خبر، ‌مطالب مفصل در مورد فرقه بهايي، ‌نقد و تحليل مسايل كشور اقدامات نيروي انتظامي، افراد بسيجي، حزب‌الهي‌ها و نهايتا مجموعه‌ وزارت اطلاعات نسبت به جامعه بهايي كه به كرات در كليه وبلاگ‌هاي خبري و شخصي منتشر مي‌شود) نموده‌اند.
اين افراد به كامنت‌هاي وبلاگ‌ها و سايت‌هايشان خيلي اهميت مي‌دهند و بدين وسيله براي ايجاد مطلب در اينترنت افراد را شناسايي كرده و يا از آنها استفاده مي‌كنند و يا با نقد و حقير شمردن مخالفان صلح و نوع‌دوستي بهائيت را ترويج مي‌دهند.
2- گروه دوم مسلماناني هستند كه در وبلاگ‌ها و سايت‌هايشان و به عنوان كاربر مهمان و نقاد در پايگاه‌هاي اينترنتي بهاييان به نقد و بررسي جريان بهائيت در اينترنت و يا عقايد و ادعاهاي آنها مي‌پردازند.

# اتاق‌هاي چت بنگاه تبليغ

تشكيلات بهائيت با كمك پيروانش ضمن حضور در بخش‌هاي مختلف اينترنت، گروه‌هاي محاوره و مذاكره اينترنتي ايجاد نموده كه هر كدام به منزله يك بنگاه و دكه براي گردهمايي مجازي بهائيان است.
اعضاي بهايي وابسته به اين گروه‌ها، عامل اجراي طرح‌ها و فرامين پنهان و آشكار تشكيلات رهبري بهائيت مستقر در شهر حيفاي رژيم صهيونيستي گرديده‌اند.
همچنين با دعوت اينترنتي از بهائيان براي شركت در نشست‌هاي آنان در تهران به تبليغ عقايد فرقه مي‌پردازند.

# انتقام و كينه‌توزي نسبت به تشيع و امام زمان خواند بهاءا...

مهم‌ترين سوء تعبيري كه در كليه مطالب بهائيان به چشم مي‌خورد ادعاي اعتقاد آنها به اسلام، پيامبر اسلام و ائمه معصومين (ع) علي‌الخصوص وجود مقدس امام زمان (عج) است.
گرچه اينان فرقه خودساخته را در زمره دين‌هاي ابراهيمي معرفي مي‌نمايند ولي به دلايل متعدد درصدد تخريب شيعه برمي‌آيند يكي از تازه‌ترين اقدامات براي اثبات اين التزام مقاله‌اي است كه دريك سايت بهايي به قلم شخصي به نام فرزين، آمده است با عنوان "تفكر و تعمقي در دعاي ندبه مسلمين" با اشاره به فرازهايي از دعاي ندبه، اين دعا را در وصف حسين علي بهاء مي‌خواند و البته كاملا زيركانه سعي مي‌كند مخاطب را به هدف اصلي‌اش كه همان اشاره به امام زمان بودن بهاءا... است نزديك كند و بدين سان دست به تحريف و متن سازي مي‌زند:
اما در اين دعا جملاتي را ما زيارت مي‌كنيم (به معاني فارسي زير آيات نگاه نكنيد) كه همگي دلالت برآمدن شرعي نوين همراه با ظهور قايم آل محمد دارد به اين فراز توجه كنيد.
اين‌المدخر لتجديد الفرائض و السنن كجاست آنكه ذخيره شده براي نو كردن فريضه‌ها و سنت‌هاي دين؟ در اينجا نو كردن فريضه‌ها و سنت‌هاي دين آورده شده و اين نشان مي‌دهد كه بعد از حضرت محمد نبوت و پيامبري تمام نمي‌شود بلكه شخصي از همان خاندان ايشان فريضه و سنتي نو مي‌آورد كه بنا به دلايل منطقي سنت نو ديگر نمي‌تواند اسلام باشد و چون وقتي صحبت از نو و جديد مي‌شود همه مي‌دانند كه بايد در انتظار چيزي متفاوت باشند.
نويسنده ادامه مي‌دهد: همچنين در فراز زير صحبت از كتاب و حدود جديد است: اين المتخير لاعاده المله و الشريفه اين المومل لاحياءالكتاب و حدوده ... شريعت جديد،‌كتاب جديد و حدود جديد.
وي با يك نفسير عجيب و غريب و در حالي كه فرازهاي دعا را آيه مي‌خواند، ادامه مي‌دهد: اينها نمي‌توانند فقط نشانه‌هاي يك امام باشد زيرا هيچ امامي شريعت و حدود نو و جديد نياورده و نمي‌آورد اينها از خصائص و نشانه‌هاي پيامبران است اما به آيه ذيل نگاه كنيد، ايرادي كه ايرادگيران به حضرت باب مي‌گرفته و مي‌گفتند ايشان گفته بايد تمام بناها و ابنيه تاريخي، را خراب كرده و يا تمام كتاب‌ها را سوزاند در اين فراز مصداق چيزهايي كه بايد تخريب شود را ذكر كرده‌اند: اين‌ هادم البنيه الشرك و النفاق در جاي ديگر صدا مي‌زند كسي را كه رابط آسمان و زمين است و البته چه رابطي قويتر و بهتر از پيامبران؟

# اشاعه توهين‌هاي حسينعلي بهاء به شيعيان

حسينعلي بهاء (مؤسس بهائيت) در الواح و آثار خويش صراحتا و به كرات به شيعيان توهين و حمله كرده و براي نمونه در كتاب اشراقات، از آنان با تعابيري چون "شيعه شنيعه، و پست‌ترين حزب و امت"‌ ياد كرده و علماي تشيع را به (دليل نپذيرفتن ادعاي باب و بهاء) با تعبير "فراعنه و جبابره، و پراكندگان اوهام" ‌در بين مردم مورد طعن و لعن قرار داده است.

# انتساب دروغين عكس‌ها و اخبار مجازات مجرمان به بهائيان

در آرشيو 13 ارديبهشت 86 يك وبلاگ بهايي آمده است:
«عكس‌ها و مطالب اين مقاله شامل صحنه‌ها و عكس‌هاي فجيع و غير انساني است... لطفا آن را وقتي كه كودكان در كنار شما نيستند مشاهد كنيد اين پست با قرار دادن عكس‌هايي از قصاص مجرمان در ايران به نقدي مغرضانه از مجازات‌هاي اسلامي مي‌پردازد.
ذيل يكي از اين تصاوير، وبلاگ‌نويس فرقه ضاله درمورد عكسي درباره اجراي قصاص مي‌نويسد:
مجازات يك انسان ايراني در ملاء عام! در حالي كه اين عكس مربوط به مجرم معروف و وحشت‌آفرين منطقه پاكدشت «بيجه» است!
سپس اين وبلاگ‌نويس فضا مناسب ديده و شروع به القاء فرقه بهائيت مي‌كند و مي‌نويسد: جالب است كه بدانيم راه حل تمام مشكلات فكري و مشكلات اجتماعي و مشكلات اقتصادي دنيا در 164 سال پيش در ايران توسط يك فرد ايراني به دنيا ارائه شد ولي ما نشنيديم. او آمد و زندگيش را فداي آموزش ما كرد و ما نشناختيمش... سرانجام او به حكم علماي زمان در تبريز به اعدام محكوم شد و تير باران شد. خوشا به حال كساني كه او را شناختند و راه انسان دوستي و بشريت از او آموختند!

# حلال دانستن زنا و تفسير به راي روايات و آيات

نكته ديگري كه در اقدامات فرافكنانه‌ بهائيت قابل ذكر است، برجسته نمودن برخي از انحرافات ديني مانند قمه زني و تعميم دادن آن به كل شيعه است. مضحك آن است كه نويسنده كم سواد و خرافه‌گراي يك وبلاگ بهايي بعد از اندك تاملي و تنها در چند سطر پائين‌تر پرده از عقايد انحرافي‌اش برمي‌‌دارد و مي‌نويسد: حضرت محمد(ص) تيري انداخت و سپس فرمود: "اين تير را من نينداختم خدا انداخت." يعني من كه خدا هستم، تير را انداختم. در مورد ديگري وقتي با حضرات مسلمين بيعت مي‌فرمود و مي‌دانيد كه همه دست ‌ها را روي هم مي‌گذارند و بيعت مي‌كنند و دست حضرت محمد روي همه دست‌ها قرار گرفت و فرمود، "يدالله فوق ايديهم" در واقع قبل از آن هم فرموده بود كساني كه با تو بيعت كردند با خدا بيعت كردند. حالا اگر حضرت محمد خدا است و مي‌شود با او بيعت كرد و دستش فوق دست‌ها قرار گيرد مي‌شود يدالله، بگذار حضرت بهاء الله هم خدا باشد ... در قرآن اشاره‌اي به حرام بودن زنا نشده است فوقش اين است كه مي‌فرمايد از آن دوري كنيد.
اين در حالي است كه همه انبياء الهي زنا را يكي از معاصي بزرگ مي‌دانند و پرهيزكاري را با دوري از اين گناه كبيره صادق مي‌دانند و در ده فرمان موسي عليه‌السلام پرهيز از زنا جز يكي از فرامين است.

# نوشتن نظرات تند از زبان كاربران و سلب مسئوليت از خود
بخش ديگري از مواضع جريان اينترنتي فرقه ضاله در پوشش كامنت‌هاي وبلاگ قابل مشاهده است، به عبارت ديگر گردانندگان وبلاگ بار مسئوليت مادي و معنوي مطالب موهن خود را به دوش كامنت نويسان بي نام و نشان مي‌گذارند كه مي‌توانند هرگونه نظري را بنويسند.

#مظلوم نمايي و تبليغ در سايه خدمت به كودكان
در سايتي ديگر كه خود را منتسب به چند جوان بهايي شيرازي مي‌داند و به بازتاب فعاليت‌هاي 54 جوان بهايي در منطقه‌اي فقير‌نشين در شيراز مي‌پردازد كه سال 86 به جرم فعاليت عليه نظام دستگير شده‌اند. كتابي كه به اين كودكان تدريس مي‌شده است نسائم تاييد بوده كه كتاب كودكان بهايي است.
سايت ياد شده اينگونه خبر فعاليت گروه 54 نفر را توصيف مي‌نمايد: گروه با هم مشورت كردند كه بهترين خدمت اين است كه بروند و به بچه‌ها در رفع اشكال درسيشان كمك كنند. كتاب‌هاي درسي را تهيه كردند و براي هر درسي را تهيه كردند و براي هر درس يكي از جوانان قبول كرد كه رفع اشكال كند وسائل لازم مثل تعداد زيادي كاغذ چرك‌نويس، مداد، وايت برد و ... تهيه كردند و با ذوق و شوق، روز جمعه به محل رفتند. بچه‌ها جمع شده بودند 20 نفري بودند؛ كم كم به تعداد آنها اضافه شده تا به حدود 60 نفر رسيدند؛ خانواده‌هايشان هم آمدند و سؤال مي‌كردند كه آنها براي چه آمدند و از كجا هستند و چه قدر پول مي‌گيرند؟ گفتند كه براي رفع اشكال درسي بچه‌ها آمدند و آمده‌اند كه اگر كاري از دستشان برمي‌آيد براي خواهران و برادران خود بكنند.
وبلاگ ديگري ادعا مي‌كند كه اين كتاب جهت تبليغ مرام خاصي تهيه و منتشر نشده، محتواي آن با هدف تقويت قابليت‌هاي فردي و اجتماعي و علمي و اخلاقي نوجوانان تنظيم گرديده و ناشر آن، يعني انتشارات آمريكايي (Developing learning press) ارتباطي با هيچ ديانت و عقيده و مرام خاصي ندارد، در حالي كه نويسنده بهائي مدعي مي‌شود كه كتاب‌هاي تبليغي فرقه ربطي به ترويج آئين بهائيت ندارد كه مسئول دفتر لوكزامبورك انتشارات مذكور در گفت‌وگويي با بي‌بي‌سي از الهام‌پذيري كتاب ياد شده از تفكرات بهائيت دفاع مي‌كند.

## مقام سازي براي خود در جهان
بهائيان در كليه سايت‌ها و وبلاگ‌هايشان بر وحدت پيروان خود مانور مي‌دهند و از گستره 7 ميليوني بهائيان در تمام دنيا سخن مي‌رانند و در عين حال مدعي هستند كه بعد از مسيحيت به لحاظ تنوع مليت پيروان دينشان مقام دوم را در جهان دارند.

# «آئين بهائيت» و حمله به مراجع و مقلدين

در يكي از فعال‌ترين سايت‌هاي بهائي كه در ترويج بهائيت و اخبار فعاليت‌هاي بهائيان است كه كليت هر آنچه يك فرد بايد در مورد دين بهائي بداند را آموزش مي‌دهد.
يكي از مطالبي كه در اين سايت تحت عنوان مقاله‌اي مجزا به چشم مي‌خورد مطلبي با اين عنوان است: «كشور مقدس ايران در نظر بهائيان»؛ در اين مطلب ايران به عنوان محل تولد باب و حسينعلي بهاء كشوري مقدس است كما اينكه آنان معتقدند بسياري از مكان‌هايي كه نام آن را «حج بهائي» گذاشته‌اند در ايران قرار دارد مثل قبر «شهيد باب» در تبريز و ديگر كشته‌شدگان اين فرقه اما مثل بقيه مكتوباتي از اين دست حمله به شيعه و مسائل تقليد پايان بخش تلاش سردبير اين سايت براي نتيجه‌گيري مي‌شود:
«شايد بسياري از افراد با توجه به ذلت و عقب‌ماندگي ايران در دويست سال گذشته اميدي به آينده روشني براي اين كشور نداشته باشند، اما با توجه به آنچه ذكر شد، آينده ايران از نظر بهائيان بسيار روشن و درخشان است. حضرت عبدالبهاء در رساله، مدنيه به مردم ايران و اولياي امور كشور توصيه فرمودند كه «از تقليد نفوس متوهمه بپرهيزند، تغيير و تحول اساسي در طرز تفكر و رفتار فردي و اجتماعي را لازم شمرند، به فكر بزرگواري و عزت خود بين ملل و طوايف عالم باشند و با وجداني آگاه و تمسك به خشيه‌الله دست به دست هم داده احتياجات مملكت را دريابند و منافع شخصي را فداي مصالح عامه نمايند.»
اين سايت داراي بخش‌هايي مثل اطفال، نوجوانان، ارسال مقاله، گالري عكس، كتابخانه و دسترسي مستقيم به سايت جهاني بهائي است. كه چهار مورد آخر در بسياري سايت‌هاي ديگر بهائيان نيز ديده مي‌شود.
يكي از لينك‌هاي اين سايت كه در واقع به همراه سايت راديو يي جزء لينك‌هاي اصلي به شمار مي‌رود كه به گفته سردبير آن براي ابراز عقيده و عرض اندام تراوشات ذهني جوانان بهائي در نظر گرفته شده است كاري جز سياه‌نمايي در مورد و برمورد با مشكلات جوانان انجام نمي‌دهد.

## سهم دانشگاه از تبليغات مسموم فرقه ضاله
بحث ممنوعيت از تحصيلات عالي در ميان بهائيان حاضر در نت بسيار داغ و پرطرفدار است تا آنجا كه بيت‌العدل اعظم هم با پيامي به اين «نور ديدگان» آنها را دعوت به صبر و خويشتن‌داري مي‌كند و مي‌خواهد به آينده‌ ايران كه البته از آن آنهاست اميدوار باشند. به دنبال آن وبلاگي به نام دفاع از حقوق دانشجويي بهائي ترتيب مي‌دهند و خواستار اجراي حقوق بشر در ايران مي‌شوند و تمام اين فرافكني‌ها دستاويزي براي به چالش كشيدن حكومت و «دروغگو» خواندن آن است.
پس از ارسال اين مطلب ادعاهاي تكراري مبني بر اينكه بهائيان با وجود اينكه بسياري از رتبه‌هاي ممتاز كنكور را كسب مي‌كنند ولي يا اصلا به دانشگاه نمي‌روند و يا با شناسايي شدن بعد از نهايتا 2 ترم تحصيل اخراج مي‌شوند و «چطور است كه بهائيان بايد ماليات بدهند، پسرانشان را به سربازي بفرستند، به قوانين ايران احترام بگذارند، هيچ دم هم بر نياورند ولي از تحصيل در دانشگاه محروم باشند.» طرح مي‌شود.

# تبرئه بهائيت از خيانت به وطن

وبلاگ ديگري كه مورد بررسي قرار مي‌دهيم نه به لحاظ اهميت آن كه از براي «فدايي بهاءا...» است بلكه به دليل مطلبي است در خصوص شركت بهائيان در جنگ ايران و عراق و جواب به اين سؤال كه آيا بهائيان شهيد هم داده‌اند يا نه؟ كه وي توضيح مي‌دهد:‌«حكم جهاد توسط حضرت بهاالله صراحتا در كتاب اقدس ملغي گرديده، حضرت بهاءالله در لوح بشارات نويد مي‌دهند كه سلاح عالم به اصلاح تبديل شود... در هنگام جنگ ايران و عراق هم احبا كه بعضي از آنها دوره خدمت اجباري سربازي را مي‌گذرانند در جبهه‌ها هم حاضر شدند و مردانه از خاك خويش دفاع كردند. مثلا پسرعموي پدر من مدت دو سال سربازي خود را در اهواز و آبادان در خط مقدم سپري كرد.»
اين بلاگر در خصوص «پسرخاله»‌اش مدعي مي‌شود: پسرخاله‌ مادرم هم اواخر جنگ به خدمت رفتند!
البته گفتني است رژيم صهيونيستي با لابي‌هاي حامي صدام در جنگ تحميلي عليه ايران و ارتباط متقابل ايشان با عناصر بهائيت كه در بسياري موارد به عنوان عوامل جاسوسي بيگانه مشغول به خيانت نسبت به ايران اسلامي بوده‌اند نيز بديهي است.

##ادامه سياه‌نمايي و تامين سوژه براي دشمن
وبلاگ ديگري در پستي با عنوان «نقض آشكار حقوق بشر در پيش نويس يك لايحه قانوني در ايران» به نقل از سرويس خبري مركز جهاني بهائي صرفا خبر را نقل مي‌كند ولي عكس‌هايي كه مي‌گذارد كاملا جنبه تبليغاتي در لواي معاندت با نظام را دارد.

# حمله به فقه اصولي شيعه و دلسوزاندن به حال گروه‌هاي سياسي
يكي از فعالان وب‌نويسي بهايي در جايي با سعي در القاء شبهه نوشته است: «چگونه است كه افت و انحطاط ايران با برآمدن شيعه اصولي و حذف ديگران هم زمان و متقارن شد؟ آيا اين روند شايسته دقت و بازنگري نيست؟ آيا در خمير مايه شيعه اصولي كه سيد باب را به جوخه اعدام مي‌سپارد، ‌دگرانديش آزاري و افت انديشه و فكر تازه عجين شده است؟ آيا دويست سال حكومت بلامنازع شيعه اصولي بر ايران و اقتدارگرائي و تثبيت قدرت در دست عاليجنابان چه فايده‌اي براي ايران و ايرانيان داشته كه شما اكنون سنگ آن را به سينه مي‌زنيد؟ آيا همين ذهنيت و اقتدارگرايي نبود كه در مدت كوتاهي عده زيادي از اصلاح طلبان را در نهايت بي‌رحمي و به سرعت حذف كرد؟»

## وبلاگ‌نويسان متعهد و دلسوز براي دفع آفت بهائيت و اقدام متقابل بهائيان
وبلاگ‌هاي فارسي از جانب مسلماناني نوشته مي‌شود كه به تحليل و نقد آثار، شكل‌گيري و تاريخچه فرقه،‌پيشوايان، پيروان و اهداف بهائيت مي‌پردازند. بهاييان اين وبلاگ‌ها را معمولا به سرعت شناسايي مي‌كنند و درصدد مقابله با آنها بر مي‌آيند.
به عنوان مثال دو وبلاگ به نام‌هاي «بهائيت و سياست» و «چشم‌انداز جوان » كه با همين هدف طراحي شده‌اند با همين نام‌ها مشابه بهايي هم دارند كه با اندكي تغيير در آدرس اينترنتي از اشتباه شدن آنها با وبلاگ‌هاي مسلمانان جلوگيري شده و همه‌ بهاييان بلافاصله آن را در لينك وبلاگ و سايتشان قرار مي‌دهند.
در اين بين به ذكر پستي از وبلاگ «سراب بهاييت»به نويسندگي «صدرا» اكتفا مي‌كنيم كه درباره يك مستند افشاگرانه تشكيلات پنهان و مرموز بهائيت است:
«دو نفر فيلم ساز مستند به نام‌هاي «‌آصف شفير و نعيما پيريتز» با الهام گيري از تشكيلات بسته و اسرار آميز بهائيت فيلم مستندي تحت عنوان «بهائيان در همسايگي يا حيات خلوت من» ساخته‌اند كه در بيست و سومين فستيوال بين المللي فيلم‌هاي مستند كه در تابستان سال جاري در اسرائيل برگزار گرديد به نمايش درآمد و سر و صداي فراوان به پا كرد. آصف شفير تهيه‌كننده فيلم، سال‌ها در منزلي در كنار تپه‌اي در حاشيه‌ كوه كرمل در شهير حيفا كه در روبروي آن، سه ساختمان عظيم سفيد رنگ مربوط به تشكيلات جهاني بهائيت احداث شده است زندگي مي‌كرده و همواره مايل به كسب اطلاع از درون اين ساختمان‌ها و كشف اسرار دروني آنها بوده است. زماني كه وي شاهد احداث ساختمانهاي عظيمي در طبقات زير زميني اين تپه بوده مصمم مي‌گردد با همكاري دوستش نعيما به اين اسرار پي ببرد. تلاش اين دو نفر براي كشف اسرار دروني ساختمان‌هاي بهائيت، منجر به تهيه اين فيلم مستند شده است.
در اين فيلم با اشاره به بعضي جملات منقول از رهبران بهائي شامل وحدت اديان و انسانها (وحدت عالم انساني)، تلاش براي صلح جهاني، نفي جنگ و بكارگيري اسلحه، عدم دخالت در كار حكومت و سياست و امثال آن، به كشف عملكرد و شيوه رفتاري بهائيان مي‌پردازد.
اولين سؤال براي او زماني پيش مي‌آيد كه وي متوجه مي‌شود كه اين ساختمان‌ها و تشكيلات، يك مجموعه قلعه گونه‌داراي زير زمين و سازه‌هاي ضد حملات اتمي مي‌باشد كه بنظر نمي‌رسد يك محل روحاني متعلق به يك تشكيلات ديني باشد.
در ادامه اين تحقيقات اين دو نفر بارها به عنوان تروريست به بازديد باغ‌هاي بهائي كه در روي اين تپه احداث شده مي‌روند تا بلكه راهي به درون ساختمانها بيابند ولي هر بار مايوس تر از گذشته برمي‌گردند.
اين دو نفر متوجه اختلافات دروني بهائيت نيز مي‌گردند و با نوه محمدعلي افندي برادر عباس عبدالبهاء كه جانشين واقعي عباس بود ولي به همراه اعضاي خانواده‌اش توسط عباس مطرود گرديدند مصاحبه مي‌كند. اين خانم مسن كه «نگار» نام دارد هم اكنون به عنوان يك بهائي منتقد تشكيلات بيت‌العدل بهائيت در شهر حيفا زندگي مي‌كند و اين تشكيلات گسترده را نماينده و معرف يك نظام ديني كه داعيه صلح و برادري دارد نمي‌داند. ادامه اين تحقيقات منجر به كشف ارتباط ميان تشكيلات بهائيان انگليس با «ديويد كلي» ناظر تسليحات كشتار جمعي سازمان ملل در عراق مي‌گردد.
وي كه عضو سازمان مخفي‌ ام-16 انگليسي بوده توسط خانمي به نام «تد پترسون» كه يك بهائي و مترجم زبان عربي و وابسته به سازمان سيا بوده است، بهائي مي‌گردد. خانم پترسون بارها به عنوان مترجم زبان عربي به همراه ديويد كلي به عراق سفر مي‌كرده است. گزارش همين اقاي ديويد كلي، وسيله‌اي براي توجيه آمريكا و انگليس براي حمله به كشور مسلمان عراق گرديده.
تهيه‌كننده فيلم با اين سؤال بزرگ روبرو مي‌گردد كه اگر بهائيان موظف به عدم دخالت در سياست هستند چرا افرادي نظير ديويد كلي و پترسون در مهمترين جريان سياسي نظامي جهان معاصر يعني حمله آمريكا و انگليس به كشور مسلمان عراق داراي نقش كليدي و تعيين كننده هستند؟... جالب اينجاست كه بعد از حمله نظامي به عراق شاهد خودكشي اسرار آميز ديويد كلي در حاشيه شهر لندن هستيم و در اين ميان نتيجه تحقيقات پلييس از محفل ملي بهائيان انگليس كه ديويد از اعضاي آن بوده است نيز به اطلاع عموم مردم نمي‌رسد و اين دو نفر هرگز موفق به ملاقات و مصاحبه با خانم پترسون هم نمي‌گردند. بالاخره اين دو نفر با متوسل شدن به بعضي بهائيان و با ارائه علاقمندي خود به بهائي شدن موفق مي‌گردند به بعضي از طبقات زيرزميني بيت العدل در تپه‌هاي شهر حيفا راه يابند ولي براي ورود به بعضي از طبقات كاملا سري و محرمانه آن هرگز موفق نمي‌شوند و سوال بزرگ همچنان باقي است ولي به اين نتيجه مي‌رسند كه بهائيت يك تشكيلات مخفي سياسي- نظامي - جاسوسي با پوشش مذهبي و ديني ظاهر فريب مي‌باشد.»

# نگاه پاياني
بهاييان بطور جدي از اواخر سال 84 تا به امروز در اينترنت ايران فعاليت خود را آغاز كرده‌اند ولي سايت‌هاي آنها ‌در كشورهايي چون آمريكا كه دانشگاه بهاييان در آنجا قرار دارد، بيش از 10 سال است كه قدمت فعاليت دارد. علي‌رغم آ‌نكه فعاليت بهائيت شدت بسيار زيادي يافته است اما همچنان پاسخگويان اندكي در اينترنت نسبت به شبهات و سم پاشي اين جريان در حال فعاليت هستند،‌ حمايت از گروه متعهدي از وبلاگ‌نويسان توانمند مي‌تواند به خنثي سازي اين افكار انحرافي كمك شايان توجهي نمايد.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن