تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فني وحرفه اي راهي به سوي اشتغال پويا و حرفه اي كردن تخصص ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فني وحرفه اي راهي به سوي اشتغال پويا و حرفه اي كردن تخصص ها است
مديركل سازمان فني وحرفه اي استان قزوين گفت: فني وحرفه اي راهي به سوي اشتغال پويا و مولد و مسيري به سوي پيشرفت كشور و حرفه اي كردن تخصص ها است.


رضا شمس روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا با اشاره به اين كه مهارت ها در حوزه هاي مختلف از درون سازمان فني وحرفه اي نشات مي كند، افزود: فراگيري مهارت پيش نياز بهره وري است و با توسعه مهارت مي توان آينده بازار كسب و كار را تضمين كرد.
وي ادامه داد: امروزه تربيت نيروي انساني ماهر وكارآمد از عوامل كليدي و انكارناپذير در توسعه اقتصادي و اجتماعي هر كشور محسوب مي شود.
اين مسوول خاطرنشان كرد: وظيفه ما نه تنها تامين نيروي كار ماهر و آموزش ديده و كارآمد در داخل، بلكه الگويي براي ساير كشورها با توجه به ظرفيت ها و امكانات موجود بايد باشد.
مديركل سازمان فني وحرفه اي استان قزوين گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي متولي و مجري آموزش هاي فني وحرفه اي در بخش هاي مختلف است و سعي مي نمايد مهارت شاغلين و نيروهاي جوان و جوياي كار را با تكنولوژي روز همگام سازد.
شمس بااشاره به اين كه فني وحرفه اي راهي ميان بر براي كسب مهارت مختلف و مورد علاقه مي باشد، افزود: رويكرد اصلي سازمان، آموزش هاي علمي و كاربردي به جاي تئوري محض است و ايجاد مهارت بسياري از خلاء ها را پر و در ايجاد اشتغال بسيار موثر است.
وي يادآور شد: مراكز اين اداره كل عمده رشته هاي فني وحرفه اي را به صورت حرفه اي و تخصصي آموزش مي دهند كه افراد آموزش ديده هم داراي تخصص و حرفه مورد علاقه خود مي شوند و هم مدرك مربوطه را براي ارائه به سازمان هاي جوياي كار كه پس از دوره هاي آموزشي اعطا مي كند ارائه مي نمايد.
اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان قزوين 13 مركز دراستان دارد كه از اين تعداد 9 مركز ويژه آموزش برادران ، 4 مركز ويژه آموزش خواهران و يك مركز دو منظوره است.
ك/2 3404/684 شماره 604 ساعت 15:04 تمام
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن