تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815506226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همان خداداد سابق‌ام عزيزي در گفت‌وگو با ايسنا: حداكثر امتياز را از بازي اول مي‌خواهيم براي آسيب نرسيدن به تيم ملي، لازم شد ليگ را تعطيل كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: همان "خداداد" سابق‌ام عزيزي در گفت‌وگو با ايسنا: حداكثر امتياز را از بازي اول مي‌خواهيم براي آسيب نرسيدن به تيم ملي، لازم شد ليگ را تعطيل كنيد
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: حداكثر امتياز بازي اول را مي‌خواهيم.

خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، ادامه داد: بازي مقابل برق شيراز با توجه به اينكه اولين بازي ما در ليگ برتر است، بازي ساده‌اي نخواهد بود اما، به دليل اينكه ميزبان هستيم و حمايت تماشاچيان را داريم، به دنبال كسب سه امتياز بازي و پيروزي هستيم.

وي اظهار كرد: هيچ شناختي از حريف‌مان نداريم اما، مي‌دانيم كه تيم پنجم فصل قبل به طور حتم تيم خوبي خواهد بود و براي ما خيلي مهم است كه از بازي اول با دست پر بيرون بياييم.

وي درمورد شرايط تيمش گفت: تيم خوبي بسته شده است و اميدوارم بتوانيم به وعده خود عمل كنيم و در بين 8 تيم اول ليگ برتر قرار گيريم.

عزيزي درمورد تيم ابومسلم تصريح كرد: ابومسلم شرايط خوبي دارد، زيرا كه اكثر بازيكنان فصل قبل خود را نگه داشته است اما چند ستاره خود را از دست داده است كه كمي كار آن ‌را سخت كرده است اما در كل شاكله اصلي تيمش را حفظ كرده است و اگر آرامش به اين تيم تزريق شود تيم خوبي خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي با تقسيم تيم‌هاي ليگ برتري به دو دسته تصريح كرد: عده‌اي از تيم‌ها كه تيم‌هاي پولداري هستند خريدهاي خوبي كرده‌اند كه البته اين كار دليلي بر موفقيت حتمي آن‌ها نيست اما، مي‌توان گفت تيم‌هاي قدرتمندي ساخته‌اند و شانس موفقيت آن‌ها از ساير تيم‌ها بيشتر است؛ عده‌اي ديگر نتوانسته‌اند خوب يارگيري كنند و نيمي از تيم‌هاي ليگ برتري در اين دسته قرار دارند.

بازيكن سابق تيم ملي فوتبال با اشاره به لغو ديدارهاي تداركاتي تيم ملي فوتبال در اردوي تداركاتي اسپانيا تاكيد كرد: نمي‌دانم چرا اين بازي‌ها لغو شد اما، اميدوارم اين مسئله جبران شود و بازي‌هاي تداركاتي خوب براي تيم ملي در نظر گرفته شود زيرا تيمي كه بازي تداركاتي نداشته باشد قطعا به مشكل برمي‌خورد.

عزيزي افزود: بازي‌هاي تيم ملي با ليگ برتر تداخل دارد كه اين مسئله در همه‌ جاي دنيا وجود دارد اما اميدوارم اين تداخل مشكلي در كار تيم ملي ايجاد نكند زيرا كه مسئله اول فوتبال ما تيم ملي است و بعد از آن ليگ و به همين دليل بايد مسابقات ليگ طوري تنظيم شود كه به تيم ملي آسيبي نرسد و حتي اگر لازم شد ليگ تعطيل شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا خداداد عزيزي تيم پيام نسبت به عزيزي تيم ابومسلم تفاوتي كرده است، گفت: من آدم سياسي نيستم و هر جا صداقت باشد صادقانه كار مي‌كنم و اگر نباشد طاقت كار كردن ندارم. در پيام تقسيم وظايف شده و هر كسي كارش مشخص است و از اين بابت مشكلي وجود ندارد مگر اين كه تداخلي به وجود بيايد.

وي افزود: تاكنون مديران پيام با صداقت رفتار كرده‌اند و با اينكه مدير باشگاه هستند و به همه چيز اشراف دارند در مسائل فني كه مربوط به من است به هيچ وجه دخالت نكرده و اظهار نظر نمي‌كنند و ما از اين بابت مشكلي نداريم و نيازي به سياسي يا جنجالي صحبت كردن من نيست.

عزيزي تاكيد كرد: 37 سال است كه عوض نشده‌ام و همان خداداد سابق هستم و باز هم عوض نمي‌شوم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن