تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813320129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گردهمايي معاونان پژوهشي كشور در تبريز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گردهمايي معاونان پژوهشي كشور در تبريز برگزار شد
خبرگزاري فارس: سي و ششمين گردهمايي معاونان پژوهشي دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 16 و 17 مرداد ماه به ميزباني دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه تبريز امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاري اين نشست را مرور برنامه‌ها و وظايف كميسيون‌هاي مختلف پژوهشي، سياست‌گذاري‌هاي جديد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در حوزه پژوهشي و فناوري و نحوه نظارت بر آنها اعلام كرد.
جمشيد منظوري گفت: در طول اين گردهمايي در چهار نوبت و هر بار سه تا چهار جلسه موازي براي كميسيون‌ها و كارگروه‌هاي مختلف در زمينه فعاليت‌هاي بين‌المللي دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي، سيستم مديريت اطلاعات و پژوهش، سياست‌هاي نشريات علمي كشور، شاخص‌هاي ارزيابي قطب‌هاي علمي، نحوه تامين منابع علمي، بررسي آيين نامه‌هاي پسا دكترا و فرصت‌هاي مطالعاتي، تجاري سازي يافته‌هاي پژوهشي از طريق مراكز فناوري، بررسي عملكرد كميته نانوفناوري و ارزيابي نانوفناوري در دانشگاه‌ها، حمايت از اختراعات و نوآوري‌ها، ارزيابي عملكرد شبكه‌هاي معاونان پژوهشي دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي براي تبادل نظر و بررسي پيشنهادات و مشكلات تشكيل مي‌شود.
وي افزود: در اين گردهمايي، معاونان پژوهشي و فناوري، مديران ارشد پژوهشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و معاونان پژوهشي دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري وابسته به وزارت علوم از سراسر كشور حضور دارند.
جمشيدي بيان داشت: مراسم افتتاحيه اين گردهمايي روز چهارشنبه 16 مرداد ماه در آمفي تئاتر دانشكده برق با حضور مسئولان ارشد و جمعي از مديران صنايع و سازمان‌هاي دولتي آذربايجان شرقي برپا مي‌شود و پس از برگزاري مراسم افتتاحيه، با تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي سياست‌هاي مربوط به حوزه معاونت پژوهشي و فناوري دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي بررسي مي‌شود.
انتهاي پيام/ص
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن