تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813104779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات آزمون دوره تكميلي تخصصي پزشكي/ آغاز ثبت نام از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جزئيات آزمون دوره تكميلي تخصصي پزشكي/ آغاز ثبت نام از فردا
جزئيات برگزاري آزمون پذيرش در دوره هاي تكميلي تخصصي پزشكي باليني (فلوشيپ) از سوي وزارت بهداشت اعلام شد و داوطلبان مي توانند از فردا 15 مردادماه جاري نسبت به ثبت نام در اين آزمون اقدام كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون فلوشيپ روز 18 مهرماه برگزار مي شود و داوطلبان از 15 تا 28 مردادماه فرصت دارند در رشته هاي داراي مجوز دانشگاههاي علوم پزشكي ثبت نام كنند.

دانشگاههاي علوم پزشكي كه داراي مجوز آموزش دوره هاي تكميلي تخصصي (فلوشيپ) مجاز هستند، نسبت به برگزاري آزمون در 18 مهرماه سال جاري براي شروع دوره از بهمن ماه سال 87 اقدام كنند.

آزمون دوره هاي تكميلي تخصصي از سوي دانشگاههاي علوم پزشكي داراي مجوز به صورت نيمه متمركز و بر اساس ميزان ظرفيت مورد تأييد دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي برگزار مي شود. دانشگاههاي برگزاركننده آزمون موظف هستند شيوه آزمون پذيرش فلوشيپ را به صورت كتبي و شفاهي پيش از آزمون و در هنگام ثبت نام به اطلاع داوطلبان برسانند.

پذيرش نهايي قبول شدگان آزمون پذيرش فلوشيپ از طريق معدل گيري آزمون كتبي (100 سوال با ضريب 2) و آزمون شفاهي (به صورت آسكي با ضريب 1) با رعايت كليه مقررات انجام مي پذيرد.

بر اساس اعلام دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي، 50 درصد ظرفيت هر رشته محل به اعضاي هيئت علمي رسمي آزمايشي، رسمي قطعي و پيماني دانشگاههاي علوم پزشكي در صورت كسب 80 درصد حد نصاب نمره قبولي، اختصاص دارد كه در صورت پر نشدن ظرفيت اعضاي هيئت علمي و نيز عدم احراز حدنصاب از ميان داوطلبان آزاد پذيرش صورت مي گيرد.

همچنين در شرايط مساوي اولويت با اعضاي هيئت علمي تمام وقت جغرافيايي خواهد بود و متقاضيان استفاده كننده از اين سهميه موظف به سپردن تعهد به ميزان سه برابر مدت آموزش به دانشگاه مربوطه هستند.

هر داوطلب تنها مي تواند در يك رشته و در يك دانشگاه ثبت نام كند و در صورت انجام ثبت نام در بيش از يك رشته محل نام متقاضي به طور كلي حذف و هيچگونه حقي نسبت به شركت در آزمون مربوطه را نخواهد داشت. همچنين پس از ثبت نام و انتخاب رشته نيز تغيير رشته به هيچ عنوان مجاز نخواهد بود.

متقاضيان واجد شرايط شركت در آزمون پذيرش دوره هاي تكميلي تخصصي مي توانند با رعايت مقررات آئين نامه دوره هاي تكميلي تخصصي در رشته هايي كه ظرفيت آنها براي پذيرش مهرماه سال 87، مشخص و تعيين شده است از روز سه شنبه 15 مرداد تا روز دوشنبه 28 مردادماه به دانشگاههاي برگزار كننده آزمون مراجعه و ثبت نام كنند.

مهلت ثبت نام قابل تمديد نيست و تاريخ توزيع كارت ورود به جلسه آزمون نيز توسط دانشگاه برگزار كننده آزمون جهت اطلاع داوطلبان اعلام خواهد شد.

ليست اسامي افراد واجد شرايط شركت جهت صدور كارت ورود به جلسه امتحان تا تاريخ 28 شهريورماه از سوي دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي به دانشگاه محل ثبت نام ارسال خواهد شد.

آزمون پذيرش دوره هاي تكميلي تخصصي (فلوشيپ) در روز پنجشنبه 18 مهرماه در كليه رشته هاي اعلام شده و در مراكزي كه دانشگاههاي علوم پزشكي داراي مجوز آموزشي اعلام ظرفيت كرده اند، برگزار مي شود.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن