تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805423433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دفتر مطالعات و تحقيقات نيروي هوايي: معرفي شهيد بابايي‌ها از هزاران بمباران بر دشمن مؤثرتر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دفتر مطالعات و تحقيقات نيروي هوايي: معرفي شهيد بابايي‌ها از هزاران بمباران بر دشمن مؤثرتر است
خبرگزاري فارس: رئيس دفتر مطالعات و تحقيقات نيروي هوايي گفت: معرفي و شناساندن شهيد بابايي‌ها از هزاران بمباران بر دشمن موثرتر و قوي‌تر است.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، حسين چيت‌فروش يكشنبه شب در دومين كنگره لاله‌هاي زهرايي، تجليل از شخصيت سرلشگر شهيد بابايي با عنوان علمدار آسمان كه در سالن اجتماعات دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) برگزار شد، بيان داشت: شهيد بابايي انسان بزرگي بود كه همانند ديگر شهدا مي‌خواست گمنام و خداگونه حركت كند.
وي ادامه داد: شهيد بابايي هيچگاه در مقابل ديگران لباس پرواز نمي‌پوشيد و هميشه لباس بسيج بر تن داشت و حركاتش انسان را به ياد خدا مي‌انداخت.
رئيس دفتر مطالعات و تحقيقات نيروي هوايي اضافه كرد: سرلشگر بابايي فردي عملگرا بود كه با عمل خود امر به معروف كرد و اميدواريم جامعه ما بتواند اين شهيد بزرگ را بشناسد.
وي تصريح كرد: كشور ما نيازمند آن است كه شهيد بابايي‌ها را بشناسد و اين از هزاران بمباران بر دشمن مؤثرتر و قوي‌تر است.
در ادامه فرمانده اسبق نيروي هوايي اظهار داشت: شهيد عباس بابايي در تمام دوران دفاع مقدس يار و ياور بسيجيان بود و انساني به تمام معنا و خدايي بود.
حبيب‌ا... بقايي افزود: زندگي شهيد بابايي درسي براي همه ماست و بايد اين شهيد بزرگ را بشناسيم و همانند او حركت كنيم.
وي تصريح كرد: شهيد بابايي در وصيت نامه‌ خود به نماز اول وقت توصيه كرده و ما نيز بايد خواست اين شهيد را پياده كنيم و ادامه دهنده راه شهداي بزرگ انقلابمان باشيم.
در ادامه يكي از فرماندهان دفاع مقدس و از همرزمان شهيد بابايي گفت: سي و يك شهريور سال 1359 آغاز جنگ تحميلي بود كه كشور ما دوره سختي را مي‌گذارند به طوري كه ارتش آن يك تغييرات بزرگي را پشت سر گذاشته و به لحاظ تجهيزات و نيروي انساني دستخوش آسيب‌هاي جدي بوديم.
اصغر كاظمي اعلام كرد: در اين دوران با توجه به محدوديت‌هاي ويژه، ما تنها چند هواپيماي اف 14داشتيم كه برخي بيان مي‌كردند نيازي به اين هواپيماها نيست ولي شهيد بابايي براي حفظ اين تجهيزات ايستادگي كرد.
وي توضيح داد: در اين دوره به دليل مشكلات خاص در صحنه دفاع مقدس و شرايط حاكم برآن زمان نيروهاي مسلح نتوانستند آنطور كه بايد و شايد عمليات تهاجمي را آغاز كنند تا اينكه بعد از عزل بني صدر اتحاد محكمي بين نيروهاي مسلح شكل گرفت و سپاه و ارتش خود را در صحنه دفاع مقدس پيدا كردند و عمليات‌هاي موفقيت آميزي را پشت سر گذاشتند.
فرمانده دفاع مقدس يادآور شد: در چنين دوراني مردم امكانات و فرزندان خود را به صحنه دفاع مقدس فرستادند و امثال شهيدبابايي‌ها با حضور پرتوان خلاها را پر كردند.
وي با اشاره به نقش شهيد بابايي در عمليات‌هاي مختلف افزود: شهيد بابايي از نيروهاي مسلح حمايت مي‌كرد و در اكثر عمليات‌ها نقش سازنده و مهمي را داشت.
كاظمي تصريح كرد: شهيد بابايي انسان متواضع و فروتني بود كه حضور وي در جبهه‌ها قوت قلبي براي بسيجيان بود و بسيجيان با ديدن شهيد بابايي در صحنه عمليات‌ نيرو مي‌گرفتند.
وي تأكيد كرد: برگزاري چنين كنگره‌هايي مي‌تواند تصويري كه از شهدا در جامعه وجود دارد تبليغ و ترويج كند و ما بايد اين الگوهاي بزرگ را بيش از پيش در جامعه معرفي كنيم تا جوانان تصوير درست و ارزشمندي را از شهدا در ذهن خود رقم بزنند.
در ادامه فرمانده سپاه ناحيه قزوين اظهار داشت: ايران اسلامي مفتخر به نام‌آوراني است كه ملت‌هاي ديگر به تخيل كوشيده‌اند تا چنين كساني را داشته و اسطوره سازي و الگوسازي كنند.
رضا مهري اضافه كرد: شهيد بابايي از جمله مردان الهي است كه بايد همواره الگو و سرمشق جوانان ايراني باشد.
وي يادآور شد: دومين كنگره لاله‌هاي زهرايي يادمان شهيد بابايي، با تلاش بسيجيان حوزه مقاومت حيدر كرار و مشاركت جدي بنياد شهيد و ايثارگران، سازمان ملي جوانان و ناحيه مقاوت شهرستان قزوين برگزار شده است.
فرمانده سپاه ناحيه قزوين در پايان با اشاره به عدم همكاري شهرداري قزوين در برگزاري اين كنگره گفت: شهرداري نيز در برپايي اين يادواره از نصب بنر جلوگيري كرده و پوسترهاي يادوآره‌ را جمع آوري كرده است كه اميدواريم در كنگره‌هاي ديگر شاهد همكاري شهرداري باشيم.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن