تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804220057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شخصیت شناسی... فرزند چندم خانواده ایی؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: شخصيت شناسي...فرزند چندم خانواده هستيد؟

آيا فكر مي كنيد اينكه فرزند چندم خانواده باشيد، می تواند بر شكل گيری شخصيت شما تاثير گذار باشد؟ اين مقاله را با ما دنبال كنيد تا به همه چيز در اين رابطه پی ببريد!
- تك فرزندان
نقاط مثبت: اين افراد همان ها هستند كه دنيا را متحول می كنند. افرادی تكليف-گرا، مرتب و منظم، با وجدان و وظيفه شناس، و بسيار قابل اطمينان می باشند. آنها عاشق واقعيت، افكار و انديشه ها، و جزئيات هستند. و از قبول مسئوليت های مختلف واهمه ای ندارند.
نقاط منفی: يكی از خصيصه های منفی اين افراد سرسختی و خشونت شديد آنهاست. كمی كينه ای و پرتوقع هستند و معمولاً از قبول اشتباهاتشان سر باز ميزنند. به هيچ وجه انتقادپذير نيستند. در برابر ديگران افرادی بسيار حساس و نفوذ پذيرند كه احساساتشان خيلی زود جريحه دار می شود.
- فرزندان اول خانواده
نقاط مثبت: آنها ذاتاً فرمانده به دنيا آمده اند. احتمالاً رئيس جمهورها، فضانوردان و مديرعاملين همه فرزندان اول خانواده هستند. فكر می كنند كه هميشه حق و اولويت در هر كاری با آنهاست. فرزندان اول به دو دسته تقسيم می شوند: پرورش دهندگان افراد مطيع يا متحول كنندگانی سلطه جو. هر دو يكسان هستند فقط از متدهای مختلفی استفاده مي كنند. معمولاً فرزندان اول خانواده، افرادی ايرادگير، مشكل پسند، و دقيق هستند و عاشق توجه به جزئيات مسائلند. افرادی وقت شناس، منظم، و با كفايتند كه دوست دارند همه چيز به بهترين نحو انجام شود. از مسائل غافلگير كننده نيز به هيچ وجه خوششان نمی آيد.
نقاط منفی: معمولاً اين افراد كمی بداخلاق، ترشرو بی احساس به نظر می آيند. گه گاه به خاطر زورگويی و فشاری كه بر سايرين می آورند، تهديد كننده و رعب آور هستند. چون فكر می كنند كه هميشه حق با آنهاست و فقط خودشان همه چيز را می دانند، به ديگران اطمينان كمی دارند. رياست مآب، ايرادگير و نسبت به اشتباهات حساس و نكته سنج هستند.
- فرزندان وسط خانواده
نقاط مثبت: فرزندان وسطی، افرادی خانواده دوست هستند كه ديگران از بودن با آنها لذت می برند. مهمترين نياز آنها، آرام نگاه داشتن اقيانوس پرتلاطم زندگی است و شعار آنها “آرامش به هر قيمتی” است. اينها افرادی بسيار آرام و بی سر و صدا، شيرين و دوست داشتنی هستند و شنوندگان خوبی به شمار می روند. مهارت زيادی در حل مشكلات دارند چون هميشه هر دو جنبه ی يك مشكل را بررسی می كنند و دوست دارند همه را خوشحال كنند. همين مسئله باعث می شود كه مشاوران و ميانجيگران خوبی باشند.
نقاط منفی: نسبت به فرزندان اول خانواده، احساس سلطه گری كمتری دارند، اما دوست دارند همه آنها را ستايش كرده و دوست بدارند—يا حداقل با آنها احساس شادی و خوشبختی كنند. از آنجا كه سعی در راضی نگاه داشتن همه دارند، ممكن است به افرادی وابسته تبديل شوند. نمي توانند خوب تصميم بگيرند تا جايی كه باعث رنجاندن ديگران می شود. همچنين برای شكست و اشتباهات ديگران، خود را سرزنش می كنند.
- فرزندان آخر خانواده
نقاط مثبت: افرادی شاد و سرزنده اند كه اين شادی و سرخوشی را با خود همه جا می برند و ديگران را نيز از آن بهره مند می كنند. مهارت های مردمی آنها بسيار قوی است و عاشق اين هستند كه ديگران را با حرف ها و كارهايشان سرگرم كنند. هيچ كس برای آنها غريبه نيست و به سرعت با همه صميمی می شوند. افرادی برونگرا هستند كه از وجود ديگران انرژی مي گيرند. از ريسك كردن واهمه ای ندارند.
نقاط منفی: خيلی زود خسته می شوند. از طرد شدن واهمه داشته و افق توجهاتشان كوتاه است. افرادی خود گرا هستند. معمولاً به خاطر توقعات غير واقعيشان از رابطه، كه تصور می كنند در همه ی رابطه ها بايد هميشه خوشی و خنده برقرار باشد، رابطه های زيادی را به فنا می دهند. اما نمی دانند كه عمر چنين رابطه هایی بسيار كوتاه است...





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن